Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След смяна на масло висока температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След смяна на масло висока температура

    Колеги помогнете ако знаете какво стана тази неделя си смених маслото на Мареата. Купих си Селения голд 10 W40,ламаринена кутия от 2 литра.Сипах 4 литра смених и масления филтър,но от два дни за минати 15 километра температурата минава средата и много бавно пада до средата.със старото масло нямяше този проблем.Възможно ли е маслото селениятя да не е качествено и от него да вдига градоси?
    FIat Marea 1,6 16 V

    #2
    маслото си е маслоот термостата нещонеможе да е от маслотоа и аз сам със същото масло и си е перфект
    Fiat Brava 1.6 16V 2001

    Не на войната по пътищата !
    http://media.causes.com/ribbon/478500

    Коментар


      #3
      Малко вероятно - от 3 години карам с такова масло (2г. карах с 20К, сега съм с Голд)и няма никакви проблеми. Проблема е някъде другаде, да не е термостат ?На мен ми държи 2 деления над средата, но това определено не е от маслото.
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #4
        при мене сега си е добре загряването кат стигне средата и се включва перкатаама преди време отиваше както колегата каза 2 деления над средата и тогас се включваше перката и пада на посредатаналях и малко антифриз и се опрай
        Fiat Brava 1.6 16V 2001

        Не на войната по пътищата !
        http://media.causes.com/ribbon/478500

        Коментар


          #5
          Аз също съм две деления над средата.Маслото няма нищо общо със температурата.

          Браво 1,6 16V

          Коментар


            #6
            vladi_stoev написа:
            Маслото няма нищо общо със температурата.
            и аз така си мислих докато не се убедих в противното, БМВ Е39 520 бензин със масло 10W40 отива да го сменят, в сервиза му слагат масло 20W50 YACOO или нещо такова беше и веднага след смяната колата започва да грее, /това лятото 30-тина градуса температура / човека веднага отива във друг сервиз слага си пак 10W40 и колата спи аз това си го обяснявам че маслото е виновно в случая ПС на това съм свидетел, а не един приятел ми каза че чул от някъде :D
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              stef написа:
              vladi_stoev написа:
              Маслото няма нищо общо със температурата.
              и аз така си мислих докато не се убедих в противното, БМВ Е39 520 бензин със масло 10W40 отива да го сменят, в сервиза му слагат масло 20W50 YACOO или нещо такова беше и веднага след смяната колата започва да грее, /това лятото 30-тина градуса температура / човека веднага отива във друг сервиз слага си пак 10W40 и колата спи аз това си го обяснявам че маслото е виновно в случая ПС на това съм свидетел, а не един приятел ми каза че чул от някъде :D
              ами ако колата се мъчи като върви и особенно ако я товариш също мисля е възможно. аз с моето браво лятото имах един инцидент- не беше добре настроена на газ и не вървеше спокойно, вдигнах 160 на магистралата и колата взе да покачва температурата и отиде на перка. спрях, почовърках настройките на изпарителя и потеглих и пак 160 и няма никакви грижи. така че предполагам е възмножно, макар и рядко срещано от масло да загрява
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                stef написа:
                ... в сервиза му слагат масло 20W50 YACOO или нещо такова ..........
                Всъщност маслото е YACCO и съм чувал само хубави неща за тази марка масла. Даже мисля следващия път да сложа такова на колата.
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #9
                  Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, в интерес на истината и при мен се получи така..., след смяна на маслото (старото не помня какво беше) със Selenia Vision (закупено от магазина на hit-ko) колата започна да загрява по-бързо (но стрелката заковава на средата). И аз бях пуснал една тема, но ме увериха, че няма връзка с маслото. Но факта си е факт
                    Fiat Bravo 80 16V

                    Коментар


                      #11
                      При мене защо така се получава? Стрелката се вдига 2,3 деления и толкоз а до средата има още много.В смисъл температурата е ниска. Това е от термостата нали? И за смяна ли ми е?
                      Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

                      Коментар


                        #12
                        Основната задача на маслото е да смазва двигателя,но също така до колкото знам то също и охлажда малко мотора- особено по-интензивно става това във дизеловите двигатели( някой имат отвор в горния край на биелата от където се пръска масло ,което охлажда буталото). Но според мен за да прегрява двигателя след смяна на маслото причината най-вероятно е ,че маслото е някакво менте или неподходящия вискозитет на новото масло. "Ментето" не може да усигури надежно мазане- масление слой се разкъсва и триещите се части започват да отделят по-висока температура и от там мотора започва да прегрява.
                        ToShKaTa написа:
                        При мене защо така се получава? Стрелката се вдига 2,3 деления и толкоз а до средата има още много.В смисъл температурата е ниска. Това е от термостата нали? И за смяна ли ми е?
                        Със сигурност термостата ти е за смяна. Предполагам,че като се спускаш продължително време с колата по надолнище стрелката ти пада малко надолу.
                        SEAT Leon Cupra 300
                        Triumph Street Triple 765 R

                        Коментар


                          #13
                          Totko написа:
                          Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).
                          Маслото е Селения Голд 10W40 ламаринена туба, жълта.Купих го от AUTO 1 Пещера.Тези дни постоянно следя температурата-ту по средата ту 2 деления над нея.Колата ми е с антифриз и даже концентрациятя е голяма.А иначе вклучва перката ,но барзо я изключва.
                          FIat Marea 1,6 16 V

                          Коментар

                          Working...
                          X