Колеги помогнете ако знаете какво стана тази неделя си смених маслото на Мареата. Купих си Селения голд 10 W40,ламаринена кутия от 2 литра.Сипах 4 литра смених и масления филтър,но от два дни за минати 15 километра температурата минава средата и много бавно пада до средата.със старото масло нямяше този проблем.Възможно ли е маслото селениятя да не е качествено и от него да вдига градоси?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на масло висока температура
Collapse
X
-
Малко вероятно - от 3 години карам с такова масло (2г. карах с 20К, сега съм с Голд)и няма никакви проблеми. Проблема е някъде другаде, да не е термостат ?На мен ми държи 2 деления над средата, но това определено не е от маслото.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
vladi_stoev написа:Маслото няма нищо общо със температурата.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:vladi_stoev написа:Маслото няма нищо общо със температурата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).
Коментар
-
Колеги, в интерес на истината и при мен се получи така..., след смяна на маслото (старото не помня какво беше) със Selenia Vision (закупено от магазина на hit-ko) колата започна да загрява по-бързо (но стрелката заковава на средата). И аз бях пуснал една тема, но ме увериха, че няма връзка с маслото. Но факта си е фактFiat Bravo 80 16V
Коментар
-
Основната задача на маслото е да смазва двигателя,но също така до колкото знам то също и охлажда малко мотора- особено по-интензивно става това във дизеловите двигатели( някой имат отвор в горния край на биелата от където се пръска масло ,което охлажда буталото). Но според мен за да прегрява двигателя след смяна на маслото причината най-вероятно е ,че маслото е някакво менте или неподходящия вискозитет на новото масло. "Ментето" не може да усигури надежно мазане- масление слой се разкъсва и триещите се части започват да отделят по-висока температура и от там мотора започва да прегрява.ToShKaTa написа:При мене защо така се получава? Стрелката се вдига 2,3 деления и толкоз а до средата има още много.В смисъл температурата е ниска. Това е от термостата нали? И за смяна ли ми е?SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Totko написа:Не е от маслото като марка (YACCO е хубаво масло), а от вискозитета - това че е 20W50. По същата логика, (10W40 си е перфектен вискозитет) Селенията може да е била менте. По-добре кажи колега откъде си го купил и как изглежда тубата...Някъде имаше тема, в която един колега имаше съмнения относно ламаринената туба и магазина (не мога да я намеря).FIat Marea 1,6 16 V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар