Здравейте колеги, имам два въпроса към знаещите и можещите:1. На 5-6 месеца сменям паразитната ролка на пистовия ремък (за генератора и водната помпа). Купувах и скъпи и евтини ролки и все се разбиват. Замерваха ми съостност на рабките и т.н, но все тая. Казаха ми, че вероятно е от това, че под тях трябва да има кора, която пази от кал и мръсотия. Аз нямам такова нещо (кой знае кога са я свалили) и нямам познат с Темпра, че да видя как изглежда. В магазините няма, а в моргите за мое учудване просто няма Темпри. Ако някой от Вас може да ми пусне снимка като как изглежда тая кора, че да приспособя нещо (там долу има някакви дупки, в които няма болтове и гайки).2. Как се свалят корите на вратите (предните). Смятам да пробвам дали може да се сложи там говорител и като развия болчетата дето са достъпни вероятно има някакви щипки, ама от опит знам, че като не знам чалъма най-вероято ще ги счупя и после върви ги търси, има да хлопа кората.Благодаря предварително на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два въпроса за Темпра!
Collapse
X
-
разбива ти се ролката щото имат едни капачета. струват 5-6 лв. мисля имам снимки някъде в нас. тези капачета са по принцип само за оригиналните, защото имат щипки с които се хващат в ролката, а ролките от 25 лв нямат дупки да влязат щипки. затова се чупяъ щипките и се лепи с епоксидна смола, силикон или кото има. и аз така не бях сложил капаче и за 5-6 000 км превъртя. вратите естествено са на щипки освен болтове и просто като ги счупиш ще си купиш нови. тва еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
За паразитната ролка
pakumba написа:разбива ти се ролката щото имат едни капачета. струват 5-6 лв. мисля имам снимки някъде в нас. тези капачета са по принцип само за оригиналните, защото имат щипки с които се хващат в ролката, а ролките от 25 лв нямат дупки да влязат щипки. затова се чупяъ щипките и се лепи с епоксидна смола, силикон или кото има. и аз така не бях сложил капаче и за 5-6 000 км превъртя. вратите естествено са на щипки освен болтове и просто като ги счупиш ще си купиш нови. тва еНе остана време за подпис ...
Коментар
-
не говоря за "капачета на съчми" става дума за капаче, което покрива гайката и въобще лагера в нея. иначе като се намокри 2 пъти и водата влезе в лагера чао лагер и сменяш. ще потърся, но не гарантирам дали съм я снимал навреметоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз моята ролка я сменях само веднъж-преди стотина хиляди километра.Лагера си е здрав-може би ще изкара още много.Когато махнах стария ,той яко виеше и нищо не можех да направя.Сега от време на време свалям лагера и го пълня с грес-махам двете капачета на съчмите и пълня.Но и така много изкара.До сега съм го пълнил 3 пъти - някой да не си помисли че всеки месец го пълня :DFIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
БМВ E39 520D
Коментар
-
На Темпра не може да се сложи пластмасовото капаче на ролката, защото болта с гайката е по- дълъг и стърчи повечко. Самата ролка е същата като на Браво, но там може да се сложи кръглото капаче, което пази лагера.Ролката се нанизва на един фланец и при монтажа не трябва да има луфтове към болта- да влиза сито. Защитата на ролката при Темпрата е от една пластмасова кора на подкалника, която трябва да я има, защото пази от мокрене и прах не само ролката на каналния ремък, но и динамото. Тази кора е някъде 40/20 см. и трябва да се търси втора употреба.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа:На Темпра не може да се сложи пластмасовото капаче на ролката, защото болта с гайката е по- дълъг и стърчи повечко. Самата ролка е същата като на Браво, но там може да се сложи кръглото капаче, което пази лагера.Ролката се нанизва на един фланец и при монтажа не трябва да има луфтове към болта- да влиза сито. Защитата на ролката при Темпрата е от една пластмасова кора на подкалника, която трябва да я има, защото пази от мокрене и прах не само ролката на каналния ремък, но и динамото. Тази кора е някъде 40/20 см. и трябва да се търси втора употреба.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар