Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Два въпроса за Темпра!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Два въпроса за Темпра!

    Здравейте колеги, имам два въпроса към знаещите и можещите:1. На 5-6 месеца сменям паразитната ролка на пистовия ремък (за генератора и водната помпа). Купувах и скъпи и евтини ролки и все се разбиват. Замерваха ми съостност на рабките и т.н, но все тая. Казаха ми, че вероятно е от това, че под тях трябва да има кора, която пази от кал и мръсотия. Аз нямам такова нещо (кой знае кога са я свалили) и нямам познат с Темпра, че да видя как изглежда. В магазините няма, а в моргите за мое учудване просто няма Темпри. Ако някой от Вас може да ми пусне снимка като как изглежда тая кора, че да приспособя нещо (там долу има някакви дупки, в които няма болтове и гайки).2. Как се свалят корите на вратите (предните). Смятам да пробвам дали може да се сложи там говорител и като развия болчетата дето са достъпни вероятно има някакви щипки, ама от опит знам, че като не знам чалъма най-вероято ще ги счупя и после върви ги търси, има да хлопа кората.Благодаря предварително на всички!
    Не остана време за подпис ...

    #2
    разбива ти се ролката щото имат едни капачета. струват 5-6 лв. мисля имам снимки някъде в нас. тези капачета са по принцип само за оригиналните, защото имат щипки с които се хващат в ролката, а ролките от 25 лв нямат дупки да влязат щипки. затова се чупяъ щипките и се лепи с епоксидна смола, силикон или кото има. и аз така не бях сложил капаче и за 5-6 000 км превъртя. вратите естествено са на щипки освен болтове и просто като ги счупиш ще си купиш нови. тва е
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      За паразитната ролка

      pakumba написа:
      разбива ти се ролката щото имат едни капачета. струват 5-6 лв. мисля имам снимки някъде в нас. тези капачета са по принцип само за оригиналните, защото имат щипки с които се хващат в ролката, а ролките от 25 лв нямат дупки да влязат щипки. затова се чупяъ щипките и се лепи с епоксидна смола, силикон или кото има. и аз така не бях сложил капаче и за 5-6 000 км превъртя. вратите естествено са на щипки освен болтове и просто като ги счупиш ще си купиш нови. тва е
      Ролката е с пластмасови капаци върху съчмите на лагера. За тях ли става дума или има някакъв друг капак. Като купих колата беше с подобна ролка само капачетата на съчмите бяха червени. Сега са сини, съм купувал и със зелени. Око намерите снимката пуснете ми я. Благодаря!
      Не остана време за подпис ...

      Коментар


        #4
        не говоря за "капачета на съчми" става дума за капаче, което покрива гайката и въобще лагера в нея. иначе като се намокри 2 пъти и водата влезе в лагера чао лагер и сменяш. ще потърся, но не гарантирам дали съм я снимал навремето
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Аз моята ролка я сменях само веднъж-преди стотина хиляди километра.Лагера си е здрав-може би ще изкара още много.Когато махнах стария ,той яко виеше и нищо не можех да направя.Сега от време на време свалям лагера и го пълня с грес-махам двете капачета на съчмите и пълня.Но и така много изкара.До сега съм го пълнил 3 пъти - някой да не си помисли че всеки месец го пълня :D
          FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
          БМВ E39 520D

          Коментар


            #6
            Забравих да пиша ,че нямям кора отдолу
            FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
            БМВ E39 520D

            Коментар


              #7
              Ivendar_77 написа:
              Аз моята ролка я сменях само веднъж-преди стотина хиляди километра.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #8
                Колега,взех колата преди130 хил.км.Смених лагера след около 10-15 хил.-много виеше.И след смяната просто забравих за този лагер.Затова се учудих като прочетох темата ти
                FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
                БМВ E39 520D

                Коментар


                  #9
                  На Темпра не може да се сложи пластмасовото капаче на ролката, защото болта с гайката е по- дълъг и стърчи повечко. Самата ролка е същата като на Браво, но там може да се сложи кръглото капаче, което пази лагера.Ролката се нанизва на един фланец и при монтажа не трябва да има луфтове към болта- да влиза сито. Защитата на ролката при Темпрата е от една пластмасова кора на подкалника, която трябва да я има, защото пази от мокрене и прах не само ролката на каналния ремък, но и динамото. Тази кора е някъде 40/20 см. и трябва да се търси втора употреба.
                  Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                  Коментар


                    #10
                    Приятелско учудване,колега Приятно е да разбереш за една толкова дълга(и надявам се безпроблемна) експлоатация по трудните смолянски пътища!М-у другото след Великден ще бъда в Смолян за няколко дни и ще се радвам да се запознаем.Поздрави.
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      Обади се като дойдеш!Аз също ще се радвам да се запознаем!Поздрави и от мен!
                      FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
                      БМВ E39 520D

                      Коментар


                        #12
                        КИМИ написа:
                        На Темпра не може да се сложи пластмасовото капаче на ролката, защото болта с гайката е по- дълъг и стърчи повечко. Самата ролка е същата като на Браво, но там може да се сложи кръглото капаче, което пази лагера.Ролката се нанизва на един фланец и при монтажа не трябва да има луфтове към болта- да влиза сито. Защитата на ролката при Темпрата е от една пластмасова кора на подкалника, която трябва да я има, защото пази от мокрене и прах не само ролката на каналния ремък, но и динамото. Тази кора е някъде 40/20 см. и трябва да се търси втора употреба.
                        сигурно си прав, аз говоря на базата опита ми от бравото, а знам че ролките са еднакви с на темпрата ми. но не бях забелявал такива неща. еми значи отговора е ясен. п.с. на бравото при всяка локва му се мокри шибаното динамо много тъпо измислено
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X