Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много странно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много странно.

    Задната гума на типото ми изпуска от винтила и за около 3 дена спада на 0.5 атмосфери. Реших че е от игличката, която се завива във винтила (незнам дали има друго име). Купих едни от по 20ст. и вчера като я смених, завивам я до края и гумата спада много силно. Опитах и с другите и пак е същото. Взех ги от някакъв магазин с части за Лада, но продавача ми каза че за всички коли са еднакви. Незнам дали са дефектни или трябва да взема друг вид. В момента си върнах старата.

    #2
    Като свалиш капачката и намокриш вентила това лесно се установява дали е от игличката!

    Коментар


      #3
      Най-добрия метод за намокряне е със слюнка на пръста - тя се задъжа дълго на вентила...
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Какво намокряне, аз като завия новите се чува как спада. За около 1 минута спада цялата гума.

        Коментар


          #5
          mvmrik написа:
          Какво намокряне, аз като завия новите се чува как спада. За около 1 минута спада цялата гума.
          като запушиш с пръст винтила спира ли защото може да спада мужду металната част на винтила и гумата правилна са ти казали че всички винтили са еднакви съответно и игличките
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Иди на вулканизатор! Сам едва ли ще оправиш сполучливо проблема.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Като запуша с пръст не спада. Със старата игличка държи по няколко дена, а с новата спада за 1 минута. Значи проблема е в тях. Не виждам защо ми е вулканизатор.

              Коментар


                #8
                mvmrik написа:
                Като запуша с пръст не спада. Със старата игличка държи по няколко дена, а с новата спада за 1 минута. Значи проблема е в тях. Не виждам защо ми е вулканизатор.
                А, ако все пак гумата е спукана (или няма добро уплятнение с джантата) и със старата игличка просто си спада за един ден.... приеми, че игличката е ок Втоата игличка най-вероятно за нищо не става. Вулканизатора ще ти свали гумата, ще я топне в един варел с вода и ще види откъде издиша. Ако е от гумата, ще ти я поправи, ако е игличката ще ти сложи нова. И в двата случая ще топне гумата повторно за да види дали не издиша отнякъде. В най-лошият случай ще се бръкнеш с 5лв. но пък си решаваш проблема за петнайсетина минути и забравяш за проблема. За всяко нещо си има хора В това съм се убедил след 8 години стопанисване на автомобили Не, че не обичам да подбазиквам тук-там Понякога супер елементарните неща могат да излезнат супер изнервящи, а понякога и скъпи... Все пак ти си решаваш, аз спирам дотук щотото от иглички грам не разбирам.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Не е от гумата, видях че със сигурност спада от игличката но много бавно, а пробвах с 5 нови и със всички спада много бързо. Сигурно са ме преебали с някои дефектни.

                  Коментар


                    #10
                    Ако все пак отидеш на вулканизатор по-добре смени целия винтил. Така ще решиш проблема и с игличките.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      mvmrik написа:
                      Не е от гумата, видях че със сигурност спада от игличката но много бавно, а пробвах с 5 нови и със всички спада много бързо. Сигурно са ме преебали с някои дефектни.
                      свали игличката от резервната и пробвай с нея ако проблема се реши просто иди на някой гумаджия и го помоли за една игличка няма да ти откаже със сигурност или питай някой комшия, все ще има кой да ти услужи
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X