Задната гума на типото ми изпуска от винтила и за около 3 дена спада на 0.5 атмосфери. Реших че е от игличката, която се завива във винтила (незнам дали има друго име). Купих едни от по 20ст. и вчера като я смених, завивам я до края и гумата спада много силно. Опитах и с другите и пак е същото. Взех ги от някакъв магазин с части за Лада, но продавача ми каза че за всички коли са еднакви. Незнам дали са дефектни или трябва да взема друг вид. В момента си върнах старата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много странно.
Collapse
X
-
mvmrik написа:Какво намокряне, аз като завия новите се чува как спада. За около 1 минута спада цялата гума.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mvmrik написа:Като запуша с пръст не спада. Със старата игличка държи по няколко дена, а с новата спада за 1 минута. Значи проблема е в тях. Не виждам защо ми е вулканизатор.Втоата игличка най-вероятно за нищо не става. Вулканизатора ще ти свали гумата, ще я топне в един варел с вода и ще види откъде издиша. Ако е от гумата, ще ти я поправи, ако е игличката ще ти сложи нова. И в двата случая ще топне гумата повторно за да види дали не издиша отнякъде. В най-лошият случай ще се бръкнеш с 5лв. но пък си решаваш проблема за петнайсетина минути и забравяш за проблема. За всяко нещо си има хора
В това съм се убедил след 8 години стопанисване на автомобили
Не, че не обичам да подбазиквам тук-там
Понякога супер елементарните неща могат да излезнат супер изнервящи, а понякога и скъпи... Все пак ти си решаваш, аз спирам дотук щотото от иглички грам не разбирам.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
mvmrik написа:Не е от гумата, видях че със сигурност спада от игличката но много бавно, а пробвах с 5 нови и със всички спада много бързо. Сигурно са ме преебали с някои дефектни.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар