Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване при типо 2,0 16!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Придърпване при типо 2,0 16!

    Здравейте нов съм в форума,имам типо 2,0 16v.Има странно придърпване независимо на коя скорост си,когато отпускаш леко газта оборотите започнат да падат и започва да придърпва,ако подадеш газ поема и придърпването изчезва.Карах го на диагностика в Дунев,оказа се,че маркуча който е вътре в бензиновата помпа е скъсан,казаха,че ако не се оправи,тогава е от клапана на бензиновата помпа,когато се мери налягането е 3,2bar.Сменени са въздушния,бензиновия филтър,кабели свещи,капачка и палец,колата се кара на бензин.Възможно ли е да е от маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в инжекцията,защото е много нацепен.Благодаря предварително,ако някой има мнение по темата.

    #2
    Здрасти колега!Този двигател изпада в неустойчиво състояние(придърпва) около 2000 об/м когато е подадена много малко газ.Нормално е .Така е програмирана електрониката му.Това е за сметка на оптимизирането на високите.Просто колата не е направена да се кара с малко газ. Видях на живо Порше ГТ пистово докато се движи бавно покрай боксовете (писта Зандфоорд-Холандия)започна да придърпва точно по същия начин!Нервни мотори ко да ги прайш .Чувал съм за Пежо 205 16кл. че също е така.Ако се направи чип тунинг може и да изчезне.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      дали не прекъсва някой дебитомер или някой датчик заради разгембена букса???тфа са пълни глупости, че трябва да му даваш яко газ, за да не придръпва))
      2004 Audi A6 4F
      2002 Lancia Y

      Коментар


        #4
        Благодаря за мненията колеги.Само че когато карам и на 1ва също го има това придърпване.Придърпването е от типа все едно свършва бензина.

        Коментар


          #5
          колега мисля че една добра компютърна диагностика на мотора, ще каже какви са му болежките, и това че трябвало да се кара само с пълна газ са абсолютни глупости , двигателя трябва да работи добре както в ниските така и във високите обороти...
          LANCIA Y 1.2 16v 86HP
          176B9.000
          ALFA ROMEO 156 2.0 T.S. 155HP
          AR32301

          Коментар


            #6
            диагностиката в някои случаи не помага... измери с мултицет всичко...
            2004 Audi A6 4F
            2002 Lancia Y

            Коментар


              #7
              Колеги карал съм 4 такива Типота,просто придърпването при 2000 об/м когато е с много малка газ е типично за него.Просто трябва да се избягва този режим. Не е повреда. Който не вярва да види в www.tipo16v.co.uk в раздел Articles там има описано всичко.Даже има едно духовито изкаване,че когато италианците са правили изпитанията на модела,то 90% са били извън града.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Възможно ли е да е от клапана на бензиновата помпа,защото ми казаха,че може да е от него.Въпреки,че като мерят налягането на изгасен мотор показва 3,2bar.А диагностика е правена и не дава никакви грешки в компютъра.Може и да е от някоя окислена букса,но незнам къде да гледам първо.Благодаря на ’’ici’ за готиния линк.

                Коментар


                  #9
                  Ако имаш лош електрически контакт или повреден датчик те се записват като грешки в компа и при диагностиката се виждат. Този мотор няма дебитомер а МАП сензор.Покарай 10ина секунди на 1700-2200об/м с много малко газ и ако тогава почне да лашка всичко е О.К.(гледано отстрани хората си мислят че не може да караш ,много е смешно особено ако я оставиш повече почва направо да се джаска-лошо е не я оставяй,натискаш съединителя и с плавна газ излизаш от софтуерната "дупка" ) но ако го прави хаотично при всякакви обороти е някакъв проблем. Налягането на бензина ти е отлично.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар

                  Working...
                  X