Здравейте колеги отдавна не съм писал, но сега Бравока(1.4 12V, 97 г.) направо ми се подигра. Та проблема е следния ................ на бензин (от скоро имам и газ, проблема се появи преди нея)............ на студен или не добре загрял двигател изведнъж оборотите се смъкват на .......... няма такива 300-400 сигурно - на границата на възможнто и влезе ли в тоя режим двигателя губи всякаква реакция на педала, ама наистина абсолютно никаква реакция няма-няма начин да го изфорсирам, само изпуфка дим от .............въздушния филтърТова го направи и в движение - на тръгване от вкъщи след изминати 20-30 метра просто заби муцуна спря и угасна После няма палене. Добре че сложих газова че се оправих в случая- при газта тоя проблем го няма.Другия интересен за мен проблем - това го прави когато си реши. Няма някаква закономерност.Трябва да отбележа че на двигателя му е правена диагностика преди няколко месеца - всичко ОК.Ще съм благодарен на всяка идея която подадете!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилна работа на двигателя
Collapse
X
-
Бензинова помпа. Четките най-вероятно вече са на заминаване. Като палиш на бензин и дадеш на контакт, преди да завъртиш се заслушай дали върти помпата отзад в резервоара, ако не се чуе, запалиш и изгасне след 20-30 метра от нея е. Като за момента ако ти трябва на бензин пробвай да даваш на контакт и гасиш докато я чуеш (помпата). Но това не решава проблема като цяло де.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
След като на газ нямаш този проблем идва логичния въпрос какво по електрониката подава грешна информация, за да не работи добре колата ( като имаме предвид, че за да работи на газ не се използват данните от компа ). Аз залагам на заминал дебитомер ( виждал съм го на алфа точно така описания проблем ). Пробвай с почистване.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Аз по тази логика вървя - или по някаква причина не достига достатъчно гориво или някои от сензорите/датчиците които ползва компа не работи, за да се бъгва толкова машината( не просто нестабилна работа, а направо си умира)Stanley, аз и това го мислех, но помпата си се чува всеки път като подам на контакт и то точно както си трябва не ного шумно.......... за няколко секунди после....цъкването....Чува се обаче едно цъкане от към въздушния филтър, където би трябвало някаде да е и електромагнитния клапан на системата за вентилация на резервоара(поне ако съм разбрал правилно написаното в някои от темите ).Възможно ли е от него(приятел с Renault пати именно от такъв).Знам, че е нормално да се чува този клапан но по леко и по бавно от инжектора, а в случая е на високи обороти май.Crush, дай малко повече инфо за чистенето на дебитомера - така и не успях да намеря във форума как става, поне да го видя в какво състояние е.10Х предварително!!!
Коментар
-
Тази кола НЯМА дебитомер, не се бъркай колега. А това че за да работи на газ не се използва компютъра също не е вярно - използва се разбира се, нали той определя кога да се пусне искра на свещите. От тук си правя извода, че щом на газ няма проблеми значи поне по запалването всичко е наред и идва момента с подаването на гориво. Както са казали колегите причините може да са:- регулатора на налягането, той е механичен, представлява пружина с мембрана, намира се в тялото на моноинжекциона;- това за какво време да се отваря инжектора се определя от ТПС, при теб предполагам е сложена обикновена газова и на газ той "не играе" ако мога така да кажа, така че може и той да е, да му са износени пистите;- другото е инжектора да не разпръсква равномерно, на ситни капчици - като махнеш капака на моноинжекциона запали на бензин и гледай как пръска, трябва да е фино като дезедорант;- казваш че това става на студен двигател, може и датчика за температурата да не подава правилна информация, да е укъсил или прекъснал, може да пробваш да запалиш колата като му изключиш буксата, на термостата се намира. Ако запали и работи нормално, ЕКУ-то влиза в авариен режим и замества по готова таблица данните от датчика, аз така карах колата два дни докато Христо ми прати нов, че старият се счупи като сменях термостата. Вървеше си нормално, е предполагам е харчила малко повече, ама за два дни няма как да съм го усетил. Датчика можеш да го провериш с ом метър, при загрял двигател е около 200-250 омаЗа други причини за сега не се сещам. Свети ли ти дюзата на таблото постоянно, да трупа грешки от газта или не?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар