Перката на радиатора не се включва. Нито една от двете. От друга страна колата не загрява. Най-много до средата на скалата. Мисля че термостата работи защото като загрее малко и оборотите падат. Дали са изгорели ел. моторите на перките или е от някой датчик?Променено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не работи
Collapse
X
-
Fullscreen написа:Перката на радиатора не се включва.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
ако перката не работи, при продължително стоене на място колата ще прегреевече времето е топло и със сигурност стрелката ще мине средата ако перката не работипо принцип виновен за неработеща перка е затчика, който я включванамира се в дясната част на радиатораза всеки случай провери и бушонавъпреки всичко случая е интересен, щом колата не прегряваможе датчика, показващ температурата на таблото да е издал багажа и да показва по-ниски стойности
Коментар
-
Пробвай това, което ти казва Любака. За мост можеш да използваш най-обикновен кламер, за да направиш един прост тест. От там нататък напръскай буксата с контактен спрей обилно и я върни на място. Направи тест с работеща кола на място. Колкото и да е студено навън тя пак ще вдигне температура и следи внимателно какво се случва. За най-елементарно ще ти кажа следното - когато хванеш тръбата към радиатора ако можеш да я задържиш повече от 5 секунди с ръка значи все още няма 90 градуса. Това е един много прост и елементарен тест, но разбира се и не максимално точен.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Странното е и друго, че колата не загрява на място! Слу4и ми се само веднъж в задръстване и тогава стрелката на уреда показваше малко над средата но беше далеч от червения сектор! Но пък точно тогава започна да излиза лек дим от под капака.(за кочто случка вече бах пуснал тема) А иначе като поработи малко и стрелката като се вдигне малко над най-долното деление на скалата и оборотите падат както трябва да си е.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
liubaka написа:Не се притеснявай.При мен до сега се е включила само веднъж и то когато вкарвах колата в гаража.И аз си мислех ,че нещо не е наред но изкарах буксата на вентилаторите която е на радиятора и направих мост по между им итръгнаха идвата.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
На кабела които излиза от датчика има 3 дупчици. Пъхаш един кабел в долната която е сама дупка , а другия краи на кабела в една от горните 2 . От 2-те едната е за бързи другата за бавни обороти на перките. Малко го омотах ама се надявам че разбра.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Sev написа:Fullscreen написа:А иначе като поработи малко и стрелката като се вдигне малко над най-долното деление на скалата и оборотите падат както трябва да си е.`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
Sev написа:...въпреки всичко случая е интересен, щом колата не прегряваможе датчика, показващ температурата на таблото да е издал багажа и да показва по-ниски стойностиBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Термостата изобщо не регулира оборотите,той само отваря/затваря големият кръг на охлаждащата система.Това обаче трябва да се случва над 80 (не знам точната стойност) градуса на охлаждащата течност,а ти както го описваш,отварянето става при по-ниска температура.Заради това sev правилно предполага,че не работи коректно термостата.Поради това ранно отваряне на големият кръг,колата ти не може да загрее при движение,но на място (или бавно каране) би трябвало да може да загрее.Този пушек за който спомена че се появил,когато веднъж била загряла,може да е от изпаряване на охлаждаща течност изтекла от радиатора (евентуално той сълзи от някъде,за да си сигурен дали е така,пробвай на място и гледай от къде излиза пушека)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар