Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Геометрия на ходовата част

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Геометрия на ходовата част

    Днес бях на реглаж и сега като си погледнах разпечатката виждам, че по някои от показателите съм извън максимално допустимото отклонение, а други са близо до границата.Това са някакви десети от градуса, но все пак. Как мислите, има ли нещо, за което да си струва да минавам пак на реглаж?Страничният наклон, според мен не е страшен - виждал съм гуми с доста неравномерно износен грайфер и хората продължават да си карат без особени проблеми. Но сходимостта май е сериозно основание за притеснения.Иначе причината да отида на реглаж беше едно влизане в дупка, при десен завой и с много ниска скорост. Изкривих джанта и нормалното положение на волана се измести доста (двата бутона на клаксона, които са в ляво и дясно застаха отгоре и долу). Изправих джантата, отидох за преглед на предницата и нищо - мъничък луфт в накрайника на десния носач. Хората не намериха нищо нередно (хлабини, изкривявания) по онази част от кормилната уредба, която се вижда. Та смених десния накрайник (+ други чаркове - благодарности :D на hit-ko) и отидох на реглаж. И там майстора (едно много свестно хлапе, имам чувстото, че бяга от училище за да бачка там ) не можа да каже каква е причината за изместването на волана. Беше го шубе да извади самия волан заради airbag-а и в крайна сметка взе че направи нещо отдолу, за да корегира ъгъла на волана, като единствения недостатък, според него е, че в едната посока колата ще може да завива под по-голям ъгъл, а в другата в по-малък.Как мислите, това "бели кахъри" ли са или може да се очакват усложнение по-нататък?
    2.4 JTD

    #2
    По данните които виждам, разликата преди и след реглажа е сьществена! Предполагам, че имаш изкривен вьтрешен накрайник, който е в маншона на рейката и не се вижда!Трябвало е пьрво това да се провери и тогава да се прави реглаж! А той се прави,когато се фиксира волана в правилно положение и тогава се настройва сходимоста от накрайниците, а не обратно както са постьпили при теб!Така,че пьрво проверка и после пак на реглаж!

    Коментар


      #3
      Благодаря, сега знам къде да им кажа да гледат - "вьтрешен накрайник в маншона на рейката" .
      2.4 JTD

      Коментар

      Working...
      X