Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених катализатора с резонаторно гърне и вече е по-шумна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених катализатора с резонаторно гърне и вече е по-шумна

    Колеги, днес махнах катализатора, че почна да мирише на развалени яйца и сложих резонаторно гърне. Улекна му малко на двигателя. Жалко, обаче, че колата стана малко по-шумна след 2500-3000 оборота. Преди се чуваше само двигателя, а сега и едно такова леко, метално ръмжене. По принцип, ако не си карал колата преди и сега, няма да ти направи впечатление, но аз съм фанатик и нищо не ми убягва. Та да попитам при вас как е, чува ли се повече? Или са ми сложили някво кирташко гърне? Ако е от знаечение, колата е Браво 1.2 16V, а новото гърне, заедно с монтажа, струваше 40 лв.
    Fiat Bravo 80 16V

    #2
    Много ясно, че ще стане по-шумна с резонаторното гърне Нали за това и името му е такова. Катализатора по прицнип спира и забавя изгорелите газове и за това шумът е по-малък. Резонаторното гърне - само резонира, нито спира, нито забавя газовете - за това се чува едно доста сериозно ръмжене ... Я си отвори джама и на място форсирай и върни газта рязко - ще чуеш звук все едно тухли падат по ламаринен покрив... решението е ... катализатор
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      jenshen73 написа:
      Много ясно, че ще стане по-шумна с резонаторното гърне Нали за това и името му е такова. Катализатора по прицнип спира и забавя изгорелите газове и за това шумът е по-малък. Резонаторното гърне - само резонира, нито спира, нито забавя газовете - за това се чува едно доста сериозно ръмжене ... Я си отвори джама и на място форсирай и върни газта рязко - ще чуеш звук все едно тухли падат по ламаринен покрив... решението е ... катализатор
      Е не, не ръмжи чак така. Вчера цял ден съм я гонил и форсирал. Нали ти казвам, баща ми не забеляза разликата, ама той я кара от дъжд на вятър. Малко ме дразни, но няма как, ще свикна. А ако бях сложил само тръба, или някво друго гърне (ако съществува такова), какъв щеше да е резултата?
      Fiat Bravo 80 16V

      Коментар


        #4
        kondov написа:
        jenshen73 написа:
        Много ясно, че ще стане по-шумна с резонаторното гърне Нали за това и името му е такова. Катализатора по прицнип спира и забавя изгорелите газове и за това шумът е по-малък. Резонаторното гърне - само резонира, нито спира, нито забавя газовете - за това се чува едно доста сериозно ръмжене ... Я си отвори джама и на място форсирай и върни газта рязко - ще чуеш звук все едно тухли падат по ламаринен покрив... решението е ... катализатор
        Е не, не ръмжи чак така. Вчера цял ден съм я гонил и форсирал. Нали ти казвам, баща ми не забеляза разликата, ама той я кара от дъжд на вятър. Малко ме дразни, но няма как, ще свикна. А ако бях сложил само тръба, или някво друго гърне (ако съществува такова), какъв щеше да е резултата?
        На мен ми слагаха резонаторно гърне в ЕМК33, аспро, българско, неръждавейка. По-миналата седмица го гледах - не е мръднало. А е там от година и нещо. Няма ръмжени, няма нищо. Махнах стария катализотор преди да сложа газовата, иначе си работеше. Погледнахо го...не е запушен, цедката му е здрава. При мен се забелязва повече вървене, особено във високите обороти и на бензин.Вероятон са ти сложили някой боклук. Познава се ако не е неръждавейка, черно, китайско или турско, не знам... С тръба щеше да се чува повече, нямаше да върви поече обаче.Шума и вибрациите се обират не със спиране на газовете, а с уплътняване на шумовете...не съм съгласен че не забавя, има си нещо вътре, гледал съм го.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар

        Working...
        X