Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем ли е, ако маслото е над максимума.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    то като го караш на 2000-3000 км и кат не е почерняло начи не си бачка кат хората ли не то тря кат се сменя да не е почернялоа щом е вече е заминалодобре е до 10 000 км. да не почернявате голда го дават за 10 000 км.
    Fiat Brava 1.6 16V 2001

    Не на войната по пътищата !
    http://media.causes.com/ribbon/478500

    Коментар


      #17
      Минералното почернява повече, пълната синтетика по- малко, но за двигателя е по- важното хубавото мазане.При здрав двигател с малки хлабини и почти липса на износване- (ако сте виждали разпределителния вал- по него си личи колко е добър двигателя) се слага синтетика- това масло има по- малко съпротивление при движението на двете смазвани части, но пък изисква по- малка хлабина между тях. Зависи си от двигателя- на някои им е по- добре с минералното- например след 250- 300 хил. км. вече ги няма заводските хлабини между частите, но по- гъстото масло си върши работата и мотора си работи нормално. Колеги, проверете колко масло ви наливат в колите, защото отначало не се забелязва изобщо нивото и това може да доведе до повишено попадане на масло в горивната камера и неприятните последици- нагар по буталото, мокрене на свещите и отлагания в леглата на сегментите. Нищо не пречи да сте информирани за количеството и да подсетите винаги всезнаещия майстор колко да налее. :D
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар

      Working...
      X