то като го караш на 2000-3000 км и кат не е почерняло начи не си бачка кат хората ли не то тря кат се сменя да не е почернялоа щом е вече е заминалодобре е до 10 000 км. да не почернявате голда го дават за 10 000 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ли е, ако маслото е над максимума.
Collapse
X
-
Минералното почернява повече, пълната синтетика по- малко, но за двигателя е по- важното хубавото мазане.При здрав двигател с малки хлабини и почти липса на износване- (ако сте виждали разпределителния вал- по него си личи колко е добър двигателя) се слага синтетика- това масло има по- малко съпротивление при движението на двете смазвани части, но пък изисква по- малка хлабина между тях. Зависи си от двигателя- на някои им е по- добре с минералното- например след 250- 300 хил. км. вече ги няма заводските хлабини между частите, но по- гъстото масло си върши работата и мотора си работи нормално. Колеги, проверете колко масло ви наливат в колите, защото отначало не се забелязва изобщо нивото и това може да доведе до повишено попадане на масло в горивната камера и неприятните последици- нагар по буталото, мокрене на свещите и отлагания в леглата на сегментите. Нищо не пречи да сте информирани за количеството и да подсетите винаги всезнаещия майстор колко да налее. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар