Колеги днес постигнах рекордно нисък разход с бравата - 4,9 л/100км отиване и връщане Пловдив - София. Бях си наумил, че ще пробвам да карам само в интервала 80-90 км/ч и максимално да ползвам местата за инерция. Също така без никакви резки изпреварвания. Верно карах като дядка но разхода си е факт. За 294 км. изминати километра - 14,5 л. Бях заредил до горе, след това дозаредих пак до горе и пое точно 14,5. Супер изкефих се на разхода. Но по време на карането, тъй като често пусках по инерцийка ми направи впечатление, че на 2 пъти както си карам по инерция и тръгвам да включвам 5-та и не иска. Просто не иска да влезе. Трябва да включа 4-та и след това влиза без проблем. Това го направи веднъж на отиване и веднъж на връщане. Иначе в останалите случай си влизаше супер мазно без никакъв проблем. Дали е симптом на някакъв проблем или просто случайност нещо не е сработил синхронизатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рекордно нисък разход и може би един проблем
Collapse
X
-
Никой ли не ти е казвал, че не е много полезно/разумно да се кара не на скорост??? Караш си на 5та в икономичния диапазон и разхода пак щеше да е 4.9, а може би и 4.5 дориSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
jenshen73 написа:Никой ли не ти е казвал, че не е много полезно/разумно да се кара не на скорост??? Караш си на 5та в икономичния диапазон и разхода пак щеше да е 4.9, а може би и 4.5 дориFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
колегата имаше предвид с съвсем леко натисната газ,но карането по инерция не вреди на скоростите.не виждам причина да не иска да включва 5-та ,а да влючи 4-та.дане би да имаш малко масло в скороститеаз ако карам по инерция преди да включа на скорост,давам малко газ да се вдигнат оборотите около 2000-2500 и тогава включвам (пестя си синхронизатора на предавката която включвам :D )да чукам на дърво до сега само когато бях с неподходящо масло включваше трудно скорости,като го смених с такова по спецификация всичко се оправитипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Маслото е ОК. Скоро е смяняно. Ами двата пъти като стана този бъг имах продължително спускане по инерция - около 3-4 км преди и след тунела . Та това се чудех да не би да не е сработил синхронизатора. Не ги разбирам много скоростните кутии Виж не пробвах да подам газ за да вдигна леко оборотитеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар