Пичове, в автомобилите не се използва принципа на инверторните климатици.Няма такъв филм. Системата се използва само за изстудяване.Ако започва да духа топло много бързо, то това е в резултат от други способи като допълнителни/автономни отоплители, подгрвени свещи и всякакви други неща но не и защото климатика обръща посоките така, както го прави домашния климатик.Не това ми е това професията, не твърдя, че знам всичко на този свят , но ако някой продължава да стои за тезата, че климатика на колата се реверсира - моля да го направи с документация, линкове, изобщо с нещо конкретно а не с дочутото оттук-оттам.За това как се поддържа предварително зададената температура, вече се изписа достатъчно.Накратко - чрез смесване на топъл и студен въздух.Аз поне знам за 2 начина.Единия е с клапа на въздуха - пуска повече или по-малко топъл въздух в купето.Клапата се задвижва от електродвигател.Другият е чрез регулиране дебита на топла вода в топлообменника (радиаторчето за парното) в купето.Това се прави с електро-пневматични вентили, поставени между двигателя и въпросния топлообменник.Предполагам има и хибридни варианти.Студеното идва или от околния въздух, или когато навън е по-топло от зададената температура - от системата на климатика.Климатика започва да работи когато компресора се зацепва към мотора посредством електромагнитен съединител.Тва е... Климатроника се грижи да поддържа зададена температура в купето. По един или друг начин Климатика е климатроник без управлението - малко грубо казано но е така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик и климатроник
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар