Вижте сега предполагам, че ви отегчавам с поредния въпрос за запотяването, но проблема е следният, карам колата от подписа, нова ми е и реших да пробвам как работи климатроника, но като го пусна на студено горе-долу добре, но на топло се потят яко стъклата, а и мирише супер зле на изгоряло някво такова гадно и от това което съм чел тук по форума предполагам, че е от поленовия филтър, но въпроса ми е да го сменям ли и ако да с какъв щото прочетох по форума, че не трябвало да го сменям, че ставало още по зле, а по добре било да го изпера!моля ви кажете какво да правя, защото като си пусна топлото всичко се поти, даже на топло аз въобще не пускам климатроника!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запотяването
Collapse
X
-
и при мен до началото на февруари течеше вода от вътрешната страна на прозорците... взех нов филтър (12 лева) и го сложих. бях чел същите писания за това, че с някои нови филтри става по-зле, та бях сложил стария филтър в багажника...за всеки случай... от тогава нито следа от влага и запотяванестария естествено изхвърлихFiat Punto 1.2 60hp 1998
Коментар
-
предполагам че във всеки магазин за авточасти може да се намери, аз го взех от "T&N" CAR - тук има адреси http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3510нямам никаква представа къде се намира на бравото, но във този форум виждам, че има инфо за всеки въпрос - може би ще намеришFiat Punto 1.2 60hp 1998
Коментар
-
благодаря за отговора а на бравото филтърът се намира под дясната чистачка само за уточнение за тези които не знаят!айде колега със здраве!ако ходиш на срещи на фиат аз в неделя смятам да отида да покажа новата придобивка може да се видим!!по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!
Коментар
-
запотяване на стъклата
запотяването на стъклата може да е и от теч в купето на антифриз -от парното не работеща клапа на външен /вътрешен въздух да работи моторчето но да не се мести самата клапа/ за тези където са с копче / може да е и от теч-изпускане на Фреон от климатика /за тези където имат климатик /
Коментар
-
баш антифриз ти тече от радиаточето. като пуснеш малко топло и отваря клапата и обдуха радиаточето и затова ти смърди само топло. направи така- изчакай да загрее колата като парното е на студено. рязко завърти като загрее на топло и ще излезе малко облак. а смраддта е много силна като на много прашно място така мирише. ше сменяшLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!
Коментар
-
chamillionaire написа:колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
на мен ми се потяха стъклата предното и страничните адски много. Филтъра ми е смене с чисто нов. Първо започнах и погледнах клапата за външния въздуш. Тя беше спряла в затворено положение и не се местеше с копчето. Отворих я с ръка и я оставих да стои отворена. Потене продължи. махнах жабката и корите и забелязах, че радиаторчето на парното е мазно от теч на антифриз. През това време отвреме на време като псках да духа топло ми изкарваше малко дим-пушек. Смених радиаторчето с чисто ново, купено от T&N car. След смяна с ново радиаторче, като пусна на топло и мирише на нешто средно между антифриз и на изгоряло масхинно масло. Даже на следващия ден при пускане да дуга топло изкараше пак, дайе по голям облак дим. Майстора каза, че това е нормално докато горештия въздух издухвал-изпарявал течовете от старото радиаторче по пластмасите, защото колкото ида го баршел при смяната то оставало. Както и да е облака дим се махна след 1 ден. Но все още това е около 2 седмици ми продължава като пусна парното на топло пак да има странна миризма на нещо средно между горещ антифриз и изгоряло машинно масло. Потенето при дъжд продължава да го има и то сериозно се получава.Трябва непрекаснато на втора или на трета степен да духа и страниничните почти не могат да се издухат.Проверих дали след монтажа на новоро радиаторче на парното няма пак някакав теч, но нажсякъде беше сухо, около тръбите също и т.н., тоест няма теч от радиатора ? и продължавам да се чудя неприятната миризна като пусна топло от къде идва и защо продължават да ми се потят стъклата!Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
van_dal написа:chamillionaire написа:колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар