Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запотяването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запотяването

    Вижте сега предполагам, че ви отегчавам с поредния въпрос за запотяването, но проблема е следният, карам колата от подписа, нова ми е и реших да пробвам как работи климатроника, но като го пусна на студено горе-долу добре, но на топло се потят яко стъклата, а и мирише супер зле на изгоряло някво такова гадно и от това което съм чел тук по форума предполагам, че е от поленовия филтър, но въпроса ми е да го сменям ли и ако да с какъв щото прочетох по форума, че не трябвало да го сменям, че ставало още по зле, а по добре било да го изпера!моля ви кажете какво да правя, защото като си пусна топлото всичко се поти, даже на топло аз въобще не пускам климатроника!!
    по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

    #2
    Някой те е излъгал че можеш да изпереш филтър, слагай един нов и си свиркай
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      и при мен до началото на февруари течеше вода от вътрешната страна на прозорците... взех нов филтър (12 лева) и го сложих. бях чел същите писания за това, че с някои нови филтри става по-зле, та бях сложил стария филтър в багажника...за всеки случай... от тогава нито следа от влага и запотяванестария естествено изхвърлих
      Fiat Punto 1.2 60hp 1998

      Коментар


        #4
        а може ли да ми кажеш откъде точно си го взел този филтър и къде точно се намира знам че бил някъде под жабката но къде точно!!
        по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

        Коментар


          #5
          предполагам че във всеки магазин за авточасти може да се намери, аз го взех от "T&N" CAR - тук има адреси http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3510нямам никаква представа къде се намира на бравото, но във този форум виждам, че има инфо за всеки въпрос - може би ще намериш
          Fiat Punto 1.2 60hp 1998

          Коментар


            #6
            благодаря за отговора а на бравото филтърът се намира под дясната чистачка само за уточнение за тези които не знаят!айде колега със здраве!ако ходиш на срещи на фиат аз в неделя смятам да отида да покажа новата придобивка може да се видим!!
            по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

            Коментар


              #7
              запотяване на стъклата

              запотяването на стъклата може да е и от теч в купето на антифриз -от парното не работеща клапа на външен /вътрешен въздух да работи моторчето но да не се мести самата клапа/ за тези където са с копче / може да е и от теч-изпускане на Фреон от климатика /за тези където имат климатик /
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                баш антифриз ти тече от радиаточето. като пуснеш малко топло и отваря клапата и обдуха радиаточето и затова ти смърди само топло. направи така- изчакай да загрее колата като парното е на студено. рязко завърти като загрее на топло и ще излезе малко облак. а смраддта е много силна като на много прашно място така мирише. ше сменяш
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  просто не ми се говори колеги днеска като си вдигнах стелката на шоф място отдолу имаше локва антифриз което означава че наистина е отишло радиаторчето!!!!
                  по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

                  Коментар


                    #10
                    колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!
                    по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

                    Коментар


                      #11
                      chamillionaire написа:
                      колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!
                      Радиаторчето не е под джабката, там е вентилатора, а радиатора е зад средната конзола и в зависимост от коя страна се е пробило може и в краката ти да тече, ще трябва да го вадиш няма начин. Предполагам че ще може да се намери кадърен майстор, който да запои пробива.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        на мен ми се потяха стъклата предното и страничните адски много. Филтъра ми е смене с чисто нов. Първо започнах и погледнах клапата за външния въздуш. Тя беше спряла в затворено положение и не се местеше с копчето. Отворих я с ръка и я оставих да стои отворена. Потене продължи. махнах жабката и корите и забелязах, че радиаторчето на парното е мазно от теч на антифриз. През това време отвреме на време като псках да духа топло ми изкарваше малко дим-пушек. Смених радиаторчето с чисто ново, купено от T&N car. След смяна с ново радиаторче, като пусна на топло и мирише на нешто средно между антифриз и на изгоряло масхинно масло. Даже на следващия ден при пускане да дуга топло изкараше пак, дайе по голям облак дим. Майстора каза, че това е нормално докато горештия въздух издухвал-изпарявал течовете от старото радиаторче по пластмасите, защото колкото ида го баршел при смяната то оставало. Както и да е облака дим се махна след 1 ден. Но все още това е около 2 седмици ми продължава като пусна парното на топло пак да има странна миризма на нещо средно между горещ антифриз и изгоряло машинно масло. Потенето при дъжд продължава да го има и то сериозно се получава.Трябва непрекаснато на втора или на трета степен да духа и страниничните почти не могат да се издухат.Проверих дали след монтажа на новоро радиаторче на парното няма пак някакав теч, но нажсякъде беше сухо, около тръбите също и т.н., тоест няма теч от радиатора ? и продължавам да се чудя неприятната миризна като пусна топло от къде идва и защо продължават да ми се потят стъклата!
                        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                        182A4.000, 1998г.

                        Коментар


                          #13
                          van_dal написа:
                          chamillionaire написа:
                          колеги явно наистина е теч в радиаторчето защото под стелката на шоф. място има цяла локва антифриз но интересното ми е че теча е няъде отдолу защото е подгизнал мокета но интересното ми е как радиаторчето се намира под жабката а пък аз имам теч на шоф място!!!
                          Радиаторчето не е под джабката, там е вентилатора, а радиатора е зад средната конзола и в зависимост от коя страна се е пробило може и в краката ти да тече, ще трябва да го вадиш няма начин. Предполагам че ще може да се намери кадърен майстор, който да запои пробива.
                          колега благодаря за инфото но ми се струва че няма смиъл да го запоявам то едно ново струва 48 лева в т&н кар така че направо ще го сменям но ми се струва че теча е от кранчето и ми е интересно дали кранчето е капсулираno КЪМ РАДИАТОРА ИЛИ СИ Е ОТДЕЛНО ЗАЩОТО ДНЕСКА ГОВОРИХ С ЕДИН ПИЧ С МАРЕА И ТОЙ МИ КАЗА ЧЕ Е ИМАЛ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ КАТО МЕН И СЕ ОКАЗАЛО ОТ КРАНЧЕТО И ТО СИ ВЪРВЯЛО С РАДИАТОРА И ПРИ СМЯНА НА РАДИАТОРА СЕ ОПРАВИЛО ВСИЧКО!!извинявам се за главните букви но без да искам натиснах caps lock
                          по-добре да те мислят за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения!

                          Коментар


                            #14
                            на BRAVO радиаторчето е отделчо от кранчето!само радиатор, даже на повечето места го продават без О-пръстенинякои знае ли къде се намира кранчето на БРАВО
                            Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                            182A4.000, 1998г.

                            Коментар

                            Working...
                            X