Вие, как мислите? Аз лично, като карам на къси се оцъклям яко за да видя, какво се случва пред мен. Не е проблема в крушките, хубави са! Старият ми изгнил опел има по-силни фарове от тези на фиата... Според мен фабричното затъмняване на фаровете е основен фактор за мизериата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фарове Брава... не светят ли много слабо?
Collapse
X
-
И аз наблюдавам, че фаровете на къси светлини светят много слабо. Добре че имам халогенни фарчета, та доосветяват пред мен. Вероятно така са си направени. Иначе от дългите светлини нямам никакви оплаквания.Въпросът не опира до регулиране, защото както знаем, тези коли са с възможност за регулиране на фаровете от таблото.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Mitko написа:Аз на къси се чувствам много добре. Няйкой казват, че са вдигнати високо и заслепяват, но ми ги правиха на стендFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Не става въпрос за вдигане, а за сила. И за Брава/Браво на, които фаровете са им затъмнени фабрично. Работата ми е свързана със светлина така, че имам представа на, какво разстояние триябва да светят късите. Не опира проблема до регулиране. Явно си е фабричен проблем - поредният!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=621Тук си е описано, че фаровете не са от най-добрите. Може би модела с лупите(след 98 фейслифта май ги слагат както и на марея) е по добър, но заедно с халогени на мен ми вършат работа, но найстина ако разчитам само на фаровете няма да съм доволенFIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
на моето пунто светлините (късите)бяха ужасни-какво ли не ги правих-ништо!накрая един елтехник ми сложи релета(от лада)чрез тях друпна ток директно от акумулатора и късите сега са ми по силни от всякога!незнам как го направи но имаше много добър ефект!Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Подобен ефект може да се получи при дълги и тънки проводници към фаровете. Проверява се с волтметър, като се мери напрежението непосредствено на фара. Ако е по-ниско от това на акумулатора с повече от няколко десети от волта (хайде да кажем до 0.5V), работата не е добре. Решението е допълнително реле и кабели директно от акумулатора, както написа puntotras по-горе. Не забравяйте обаче че трябват и предпазители - да не стане някоя беля.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Вие, как мислите? Аз лично, като карам на къси се оцъклям яко за да видя, какво се случва пред мен. Не е проблема в крушките, хубави са! Старият ми изгнил опел има по-силни фарове от тези на фиата... Според мен фабричното затъмняване на фаровете е основен фактор за мизериата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар