Движенията на чистачките(предните) ми стават насечени,когато пусна режима с пауза(без значение колко е паузата).Ако работят без пауза -няма проблем!Какво да правя?Tipo 1.6 i.e. SX
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чистачките
Collapse
X
-
При мен е съшото, но като се понамокрят започват да работят нормално. Предполагам че се е събрала мръсотия в основата на рамената или идва цялата работа от моторчето и като ми остане време ще се опитам да ги изчистя и смажа.Между другото при мен чистачките са с целите рамена и не виждам никакъв начин за разглобяване и реших, че се сменят само перата( гумичките), но вчера опитах и пак не успях. Някой да има някаква идея?Fiat Tipo 1,6 i.e. SX 835C1.000
-
момчета и за съм с цели чистачки и много мразя момента в който трябва да сменя само перата значи хващаш чистачката и полека издърпваш перото. после по същия начин пъхаш новото перо.на мен ми е проблем да си намеря свестни пера, защото тези по 3-4лв са пълен боклук.Последния път си взех Bosh Twin и от тях свалих перата.ако намерите решение на прескачането при по-бавни обороти на чистачките кажете!!!!А нормално ли е да излиза лек дим от чистачките??
Коментар
-
така е, сменят се само перата. лошото е, че улеите са със специален профил и поне аз от 4 години само приспособявам разни. накрая мисля да си сложа обикновени рамена от типо, защото има проблем вече с притискането и еластичността на самото рамо.. проблема с трудното движение и аха да спрат по средата си го имам и аз.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
Смяната е приключение.
dr_wolfy написа:А,да наистина !Как се сменят тези чистачки?И моите са с цели рамена!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
mariobg
-
mariobg написа:dr_wolfy написа:Дайте някакъв адрес или телефон на този "италианец",че като имам път към София ,да отскоча до там.Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Слижете си "нормални" рамена
И аз имах проблем с чистачките ... даже едното ми рамо - за късмет не шофьорското се счупи на две ... и тогава реших да ги сменя с "нормални" - такива на които се поставят нормални пера - ходих по моргите и се снабдих с - едно от Ауди 80 /старите/ и едно от Голф 3 паснаха идеслно - това от аудито - на шофьора, а от голфа на птъника ... и сега си купувам чистачки каквито си поискам ...Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Мойте също са с цели рамена даже като взех колата не шофьорското беше супено в основата и като реших да си взема ново и ми казаха 70лева.. отидох в института по заваръчни технологий и там ми го направиха като ново и от тогава не е мръднало. а за перата ми то аз където и да мина все виждам такива пера като за наште чистачки.. сменял съм ги 3 пъти вече и съм нямал проблем с намирането им всичките до сега са били Champion...Що се отнася за останалите проблеми не е нермално да се дига пушек от чистачките и не е нормално да прескачат, аз веднъш съм горил моторче по време на дъжд и трябва да ви кажа не е никак готино да караш извънградско с две връзки на двете чистачки и аз и човека до мене да движим ръчно чистачките.. Принципно доста гадно е устроен самия механизъм има доста места който ако не обърнете внимания още в начална фаза на проблеми могат да съсипят всичко, както при мене стана една от страниците на рамката се беше износила и когато ги пуснах тя се счупи и заклини и веднага след това моторчето прегра и изпуши, самото нещо което командва хода и паъзата на чистачките се намира в корпуса на моторчето така че всички манипулаций стават от там
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар