Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти на празен ход......

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти на празен ход......

    Здравейте Фиат-маниаци.Ще с ерадвам ако някой от вас сподели опита си с горния проблем.Карам Типо 1.4 Mi което пали от трети-четвърти път,т.е. при старт не държи обороти и гасне на бензин."Майсторите" директно казаха ламбда сонда но все пак ако има някой препатил.......да се обади.Благодаря

    #2
    Опа , нема да бързаш с тая ламбда сонда.Първа идея е моторчето за празен ход.Подаваш ли газ с педала като палиш? Ако подаваш и пали, тогава ако задържиш с педала оборотите пак ли гасне? Пробвай го това да държиш с педала двигателя.Ако не поддържаш с педала оборотите то тогава работи ли ти автоматичния смукач?Ако той не сработва много вероятно е да е моторче за празен ход.За по лесно - ако можеш го отвори, често моторчетата са затлачени от сажди от картерната вентилация, почисти го, закачи го за буксата и дай на контакт, то трябва да мърда като дадеш на контакт, тоест да земе някакво положение като за палене на двигателя, като изключиш трябва да мръдва пак. Така поне знаеш че мърда. Но това не ти решава проблемаИнтересно ми е ако колата позагрее задържа ли празните обороти?
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #3
      Първо много благодаря за отговоритеСега по темата - Да като позагрее нема проблем с оборотите и Да като паля подавам газ,и ДА тогава държи обороти.Сега обаче идва другият ми въпрос :Защо на Газ няма такъв проблем.И още нещо - как да стигна до това моторче

      Коментар


        #4
        Dimitar72 написа:
        Първо много благодаря за отговоритеСега по темата - Да като позагрее нема проблем с оборотите и Да като паля подавам газ,и ДА тогава държи обороти.Сега обаче идва другият ми въпрос :Защо на Газ няма такъв проблем.И още нещо - как да стигна до това моторче
        ами щото на газ оборотите се регулират от изпарителя и това моторче не играе роля а как да стигнеш до него нека колегите с мотор като твоя да споделят
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Вземи първо го премери. Моторчето се намира отзад на блока на моното откъм купето. Представлява една черна кутийка хваната с 3 болта за блока, която подпира с една пъпка механизма за жилото на газта и го ограничава докъде да се връща. В моторчето влиза букса, черна на цвят, с 4 извода. С омметър измери съпротивлението при изключена букса - м/у двете горни крачета, които са на моторчето, трябва да дава 10-100 ома, а му долните 0 при отпуснат педал на газта и безкрайност при натиснат.Ако има отклонения - опитай със сваляне и почистване преди да търсиш ново. С търпение и малко опит с фина механика може и сам да го оправиш. Както казах е захванат с 3 болта за блока, които са тип еврейска звезда. При отваряне внимавай с пластмасовите чопчета, понеже лесно се чупят. аз моето го отворих с набиване на клечки за зъби Вътре има обикновена червячна предавка и електромоточе. Почисти и напръскай с контактен спрей контактните пластини и колекторчето на мотора (не е нужно да го отваряш, на корпуса му има дупчици).
          FIAT Tipo 1,4mi - EX
          Alfa Romeo 146ti - EX
          Alfa Romeo 156 2,4JTD

          Коментар


            #6
            Е честно толкова отзивчиви хора не бях срещал.Вече си мислех за смяна на "втомобиля" ама при такива готини колеги ке се борим :D .И пак да питам.....всичко това дето го коментираме има ли връзка с ускорението и мощността или си въобразявам че ДВГ-то нема тяга?Пак Благодаря......а ако някой има нужда от литература за VW Passat (преди имах такова) да се "бади".

            Коментар


              #7
              Dimitar72 написа:
              .....всичко това дето го коментираме има ли връзка с ускорението и мощността или си въобразявам че ДВГ-то нема тяга?...
              Естествено че има :D Ако постоянно палиш с газ (имам предвид педала) ЕКУ-то трупа грешки. Освен това може действително ламбдата да е заминала - типичен пример е вялото ускорение. Това обаче най-сигурно може да се провери в оторизиран сервиз на стенд.Един съвет - след ремонта рестартирай ЕКУ-то при загрял двигател откачаш минуса на акумулатора за около 10 мин. След това палиш БЕЗ ГАЗ и оставяш да работи на място няколко мин. Тогава ще почувстваш има ли разлика във вървенето.
              FIAT Tipo 1,4mi - EX
              Alfa Romeo 146ti - EX
              Alfa Romeo 156 2,4JTD

              Коментар


                #8
                Здравейте отново.Този път специално към колегите от Варна - абе хора дайте адрес(телефон)на читав сервиз дето да ми направят свястна регулация на празния ход(оборотите де).Благодаря ви предварително !!!

                Коментар


                  #9
                  Абе някой от колегите беше писал за моторче зад инжекциона ......иначе задължително ще направя тоза за което пишеш.Благодаря!!! А каква е правилната диаграма на ламбдата - СИНУСОИДА?

                  Коментар


                    #10
                    Dimitar72 написа:
                    Здравейте отново.Този път специално към колегите от Варна - абе хора дайте адрес(телефон)на читав сервиз дето да ми направят свястна регулация на празния ход(оборотите де).Благодаря ви предварително !!!
                    Dimitar72, наборе в друга тема-относно сервизите във Варна писах за сервиз в Тополи. Никой май не ми обърна внимание ама иди-нищо не губиш. Момчетата са много в час. Търсиш Добчо или Делян. А за този проблем мисля че ще ти помогне шефа-Румен. Телефона им е градски 48 30 50. Другите са сервиз Bocsh(Цоков), ама там знаеш мисля какви са цифромани, и не са толкова велики.
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                    Lancia Y

                    Коментар


                      #11
                      Благодарско наборе.TabE-Marea .Прочетох аз за тоя сервиз ама не съм ходил.Ще ти се доверя като на колега.Ти ходил ли си по тези сбирки на феновете във Варна?Ако да - как е ? Пиши.

                      Коментар


                        #12
                        Dimitar72 проблема ти е а автоматичния смукач, тези които са ти слагали газовото са го зацепили да не работи за да можеш да палиш на газ и аз имам същя проблем на безин ама аз сам си спрях смукача да мога да паля на газ :")

                        Коментар


                          #13
                          Dimitar72 написа:
                          Благодарско наборе.TabE-Marea .Прочетох аз за тоя сервиз ама не съм ходил.Ще ти се доверя като на колега.Ти ходил ли си по тези сбирки на феновете във Варна?Ако да - как е ? Пиши.
                          Не съм ходил,поради простата причина ,че съм собственик на Фиат от 2 месеца. Но имам желание, стига да разбера за такава.
                          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                          Lancia Y

                          Коментар


                            #14
                            Icecool ако е тъй ще те черпя докат можеш да носиш ).Само да ти кажа че превключвателя за газ е автоматичен - 2 000 оборота оръща на газ иначе първоначалното стартиране е на бензин.

                            Коментар


                              #15
                              Ами да то при спринцовките е така доколкото знам аз съм с карбуратор и си имам копче :"))Ама знам че като е затворен смукача при студена кола и почнеш да пускаш газ се дави и загасва, това ме накара да зацепя моя смукач да е постоянно отворена клапата и сега като е студено на бензин е много трудно

                              Коментар

                              Working...
                              X