Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля корпусът на скоростният лост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля корпусът на скоростният лост

    Здравейте, колеги имам нужда от помощ, счупен ми е корпусът на скоростният лост на Бравото и сега съм го вързал целия със тел намерих същия от една блъсната Мареа /изправен завой със 170 км/ч. шофьора оцелял само с два шева на главата/, но не можах да го демонтирам, ако някой даде съвет.Благодаря преварително. Това е частта, която е оградена с кръгче.
    Прикачени файлове
    Bravo TD100

    #2
    И аз имам същия проблем и карам вече две години с механизъм стегнат със свински опашки! А относно разглобяването - става отдолу, под колата. Затова и не съм се хванал да го оправям. Между другото, при теб дясната страна ли е счупена? Аз като смених една пластмасова джаджа, която е върху ябълката на най-горния механизъм нещата се пооправиха, но винаги си имам резервни свински опашки в жабката - за всеки случай!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      И аз имам същия проблем и карам вече две години с механизъм стегнат със свински опашки! А относно разглобяването - става отдолу, под колата. Затова и не съм се хванал да го оправям. Между другото, при теб дясната страна ли е счупена? Аз като смених една пластмасова джаджа, която е върху ябълката на най-горния механизъм нещата се пооправиха, но винаги си имам резервни свински опашки в жабката - за всеки случай!
      и аз бях пускал такава тема. писах дори във форума на хит ко и той ми каза, че отгоре се работело. да ама аз махах барчето между седалките и единственото, което се видя е един дунапрен около лоста на скоростите. под него не знам какво има, но и аз стигнах до извода, че отдолу се прави. а отдолу се пада под едни алуминиеви кори, нали? занитени и то
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Изпод колата се сваля, но преди това се сваля цялата генерация, че се пада точно над нея.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          jenshen73 написа:
          Изпод колата се сваля, но преди това се сваля цялата генерация, че се пада точно над нея.
          няма никакъв начин някак си да се избегне свалена на гърнета?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            До колкото знам - не. Мойте майстори се жалваха точно от това и ми пожелават никога да съм нямал проблеми със скоростния лост, че било голям гърч...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              Все се надявах че отгоре някак ще се смени това нещо но явно няма да стане сега се обаждах на човека с блъснатата Мареа каза че като извади двигатела ще обърне колата и тогава ще отида да разлобявам а до тогава ще карам така пък каквото стане не знам и дали ще се справя със монтажа нямам много условия а пък нашите маистори яко дерат.
              Bravo TD100

              Коментар


                #8
                Писал съм и в друга тема. Часта съм я сменял нова голямата пластмаса струваше към 25 - 30 лв. а втуклата на малката ябълка 2.50 лв. Както каза колегата трябва да се свали генерацията или да се отхлаби и да висне. Има една предпазна ламарина; сваля се и се достига го винтовете. Друг начин няма мъчил съм го много. Успех
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  и аз бях пускал такава тема. писах дори във форума на хит ко и той ми каза, че отгоре се работело. да ама аз махах барчето между седалките и единственото, което се видя е един дунапрен около лоста на скоростите. под него не знам какво има, но и аз стигнах до извода, че отдолу се прави. а отдолу се пада под едни алуминиеви кори, нали? занитени и то
                  Извинете за спама... но предполагам, че ще е полезно и за останалите колеги. Как успя да свалиш барчето между двете седалки, конзолата демек? Защото аз веднъж започнах и установих, че лоста на ръчната пречи и няма, как да се получи. Може ви, ако се разхлаби жилото с болта под ръчната и самичт лост се вдигне още нагоре... ? Сподели, че ми е интересно!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Развиваш винта на жилото и готово. Няма опасност да го изпуснеш или нещо такова.
                    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                    Коментар


                      #11
                      Interceptor написа:
                      Развиваш винта на жилото и готово. Няма опасност да го изпуснеш или нещо такова.
                      точно така. дори не съм свалил гайката, а просто много разхлабих ръчната. има болт под пепелника, под капачката, където се слагат стотниките/при ел огледалата мисля там е командването им, после има под маншона на скоростния лост, после под гуменото нещо точно под запалката дето се пада и и вече навряни има по една от всяка страна под предното табло
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, благодаря за информацията. Това генерация сигурно означава тръбите на аспуха, явно голямо разглобяване ще падне, аз да ви кажа под моя фиат не съм влизал, просто не ми се е налагало, но сега явно ще ми се наложи.
                        Bravo TD100

                        Коментар

                        Working...
                        X