Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо сутрин ми свети лампата на инжекциона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо сутрин ми свети лампата на инжекциона

    Когато запаля колата сутрин студена и ми свети лампата на инжекциона докато качи леко температура и оборотите паднат на 800. Освен това като тръгвам сутрин на 1 ва и колата в началото върви на тласъци все едно сама си подава газ.Освен това ми се струва доста мудна за 103 коня. Като запаля и почва да мирише на неизгорял бензин.Иначе като разход на дълго я засякох 6.05 /100. Температурата стои 1 -2 деления под средата на извънградско в града на средата. Оборотите на празен ход са много стабилни но ми се виждат ниски- 800. Как може да се вдигнат леко?Необходимо ли е да ходя на диагностика? На какво може да се дължи светенето на лампата сутрин?Колата е Браво 1.6 16в
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Опитай първо да отстраниш проблема със смяна на горивен филтър! И ако пак светва лампата ще е нещо по дюзите мисля!
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #3
      Според мен няма нужда да се хабиш да сменяваш филтъра, освен ако не му е време. 99.9% съм сигурен, че проблемът ти е в дюзите. Отиди на почистване с ултразвук. Не се пробвай с разните почистващи добавки, които се сипват в бензина или тези сервизи, които предлагат промивка на горивната система. Не го отлагай, защото може някоя от дюзите да запече тотално и после изваждането е по-сериозно. Имах подобни проблеми със старата ми Мареа, само че аз бях по-зле - една прекъснала дюза + една, която разботеше неравномерно. Почистването с демонтаж/монтаж на дюзите е около 120 лв., правят го на много места.
      APRILIA Mille R '01

      Коментар


        #4
        Диагностика - другото са предположения, аз например бих предположил температурен датчик. А на автомобил пълна инжекция няма начин да регулираш оборотите малко или много, всичко се определя от компютъра.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          и аз мисля че е от температурния датчикнамира се на термостата, със син куплунг е (на термостата има два датчика, този е левия)откачи го, намери едно съпротивление е го вържи на буксата вместо датчика - мисля че беше около 4500 ома (потърси из форума, защото не съм сигурен)ако така няма проблем - сменяй датчикаструва 20-на лева
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Датчика го видях и ще го сменя може би. но ако е от него би трябвало като е студено да не държи по високи обороти?проблема ми е че свети лампата 3-4 мин при студен двигател но нямам проблеми с поведението двигателя. оборотите ги държи перфектно, не прекъсва.Цената за почистване ми се вижда много висока, няма ли някаде по ниска?Ако го карам повече няма ли да се изчистя?т сами
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Аз знам къде за 56 лева и 4-те ще ти ги почистят, но това не включва демонтаж. Виж къде може евтинко да ти ги свалят и ми пиши на ЛС да ти дам точния адрес на магазина, който прави тази роцедура. Трае около два часа чистенето...
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #8
                Всичките симптоми, които си описал по-горе ме навеждат към ламбда сондата, явно нещо се е прецакала и подава сигнал още докато е студена колата, а тя докато не загрее не трябва да подава сигнал, подава го компютърът сам, при теб се получават два сигнала и като загрее колата този от компа спира и всичко се оправя, затова може би ти мерише на неизгорял бензин, защото сместта става много богата. Върви на диагностика тука и да приказваме е малко вероятно да го оправим
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Съгласен съм , компа не знае че е повреден температурния датчик, освен ако не е прекъснат или окъсил и няма да светне инжекцията, ако е от него. Пробвай да покараш 2-3 дена с откачена ламбда, ако има подобрение от нея е!
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    stanleyhacker написа:
                    Съгласен съм , компа не знае че е повреден температурния датчик, освен ако не е прекъснат или окъсил и няма да светне инжекцията, ако е от него. Пробвай да покараш 2-3 дена с откачена ламбда, ако има подобрение от нея е!
                    Аз си мисля че ако е темп дачик докато е студена просто няма да държи 1200 оборота докато загрее.Освен това като я купих първия ден свети около 10 мин. угасваше и след няколко секунди пак светваше.А след това с всеки ден все по рано угасваше. и вече паля и след 2-3 мин гаснеКогато колата е била палена преди 2-3 часа веднага угасва.Възможно ли е ламбдата да прави проблем защото е махнат катализатора и след нея е права тръба?Има ли начин да я проверя с волтметър или омметър дали е здрава?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      мисля че се мери с волтметър, когато е богата сместта т.е. се подава газ трява да отчита 0,8-0,9 в. когато е бедна сместта 0,1-0,2 Варира в тези стойностти и трябва много бързо да се променят стойностите за 120 msc
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        И аз залагам на дюзите. Имах същия проблем преди няколко месеца, след почистването се нормализира. Не знам обаче за какъв период е нормално всичко да е наред, защото сега пак започна да го прави, но разликата е, че лампата та инжекциона не свети. Знам само, че този двигател си иска диагностика поне два пъти годишно
                        Bravo 1.6/16V ... и на газ

                        Коментар


                          #13
                          somebody написа:
                          И аз залагам на дюзите. Имах същия проблем преди няколко месеца, след почистването се нормализира. Не знам обаче за какъв период е нормално всичко да е наред, защото сега пак започна да го прави, но разликата е, че лампата та инжекциона не свети. Знам само, че този двигател си иска диагностика поне два пъти годишно
                          Е да бе да диагностика за какво да правиш като колата си е в ред, ако въртиш по 50 хил. км. на година добре, ама ако въртиш по 5-10 хил. за какво, тя няма да се чупи всеки ден тая кола
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар


                            #14
                            van_dal написа:
                            somebody написа:
                            И аз залагам на дюзите. Имах същия проблем преди няколко месеца, след почистването се нормализира. Не знам обаче за какъв период е нормално всичко да е наред, защото сега пак започна да го прави, но разликата е, че лампата та инжекциона не свети. Знам само, че този двигател си иска диагностика поне два пъти годишно
                            Е да бе да диагностика за какво да правиш като колата си е в ред, ако въртиш по 50 хил. км. на година добре, ама ако въртиш по 5-10 хил. за какво, тя няма да се чупи всеки ден тая кола
                            Колега, прав си - ако не караш колата, не само диагностика не се налага да правиш Аз на година правя около 10-12хил., пък и не от нямане на какво да правя ходя на диагностика. Майтапа настрани, но по думите на момчетата в сервиза за диагностиката, фиатките са с едни от най-капризните и искащи внимание двигатели, особено когато се кара и на газ.А колегата infineon ако иска по-евтин вариант, да си вземе една добавка и след като изгори бензина с добавката, поведението на колата ще се нормализира най-вероятно, ... до следващия път П.П. Всъщност, колега, до къде стигна, реши ли проблема?
                            Bravo 1.6/16V ... и на газ

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря ви мн за отговорите. Вчера минах към 300 км , та сутринта като запалих вече лапмата не светеше. в първите секунди леко и мърдаха оборотите и първите няколко метра тръгна на тласъци може би защото по уличката минавам на 1 ва без газ.Други проблеми в поведението нямам мисля че няма да се наложи да ходя на диагностика.Имам едно ново питане. днес забелязах леко подрънкващ метален звук мн тих при работа на място или когато карам бавно на 1 ва.Откакво може да е?
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X