Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче относно браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    започва да ми харесва в този форум всички сте математици..... всичко е пресметнато до милиминка браво ..... благодаря на всички за точната информация ,много ми помогнахте.... дано да си намеря хубава колица
    фиата си е фиат

    Коментар


      #17
      като купуваш гледай добревъздушни възглавници, АБС-и, климатицивъв форума пише всичко което трябва да гледашдребни неща на пръв поглед, но не сане винаги работят
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        tskostov написа:
        започва да ми харесва в този форум всички сте математици..... всичко е пресметнато до милиминка браво ..... благодаря на всички за точната информация ,много ми помогнахте.... дано да си намеря хубава колица
        имай предвид, че 90% от тези машини са издухани. говоря за браво/а. поне моите наблюдения на пазара преди 7-8 месеца са такива. най- важното е да си вземеш запазена кола, на истински 150-160 000 км. трудно е, но ако го направиш наистина повече ще караш отколкото правиш. като я оглеждаш не разчитай и не вярвай толкова на майсторите, колкото на очите си- много показателно, колкото и стар номер да е е състоянието на волана. волана се търка много лесно, някаква една такава странан палсмаса е и при мен както имаше чуден релеф за 12-15 000 км се лъсна. мисълта ми е ако волана има добър релеф колата определено не е скъсана от каране както са повечето тук на по 300 000 и нагоре. седалките са малко кекави исе прокасват по крайщата. много внимавай за шумове от скоростната кутия, за играене на обороти, чакай я да загре и да пусне перка, както работи на празен ход натисни педала на газта до дупка рязко и ако има каквото и да е замисляне или изпукване бягай бързо. айде успех
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          благодаря колега, ще имам предвид всичко което ми каза!!!
          фиата си е фиат

          Коментар


            #20
            колеги.... от човек явно няма да стане.... препоръчайте ми хубава автокъща в софия, от която мога да разчитам, че ще взема качествена кола........
            фиата си е фиат

            Коментар


              #21
              tskostov написа:
              колеги.... от човек явно няма да стане.... препоръчайте ми хубава автокъща в софия, от която мога да разчитам, че ще взема качествена кола........
              ако имаше такъв щеше да е най-богатия в бг ще ти пусна един тел на л.с до довечера па ако си харесаш
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                много ще съм ти задължен ако успея да намеря хубава колица
                фиата си е фиат

                Коментар


                  #23
                  аз обаче си разглеждам..... и така по между другото можете ли да ми дадете инфо и за мареа-та ??? изглежда ми хубава кола, голяма, стабилна.... но като двг как е ??? имате ли наблюдение???
                  фиата си е фиат

                  Коментар


                    #24
                    същите моторипочват от 1,6 и стигат до 2,0 бензинколата е почти 1:1 с Брава, само че с багажник+ отделни минилани разлики
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #25
                      Sev написа:
                      същите моторипочват от 1,6 и стигат до 2,0 бензинколата е почти 1:1 с Брава, само че с багажник+ отделни минилани разлики
                      и с браво също де мисля дори, че вътрешните им размери /изключвам багажник/ и габарите на шасито бяха еднакви за браво/брава/мареа. във всички случай мареа има най-много екстри от 3-те.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.
                        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                        Коментар


                          #27
                          sugarboy написа:
                          Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.
                          Напълно съм съгласен с колегата. И аз си тествам колата по баир нагоре. С 1,4 на Витиня на входа на тунела съм със 140 ( на газ ). Според мен, съдейки по моя двигател, за изправен 1,6 не би трябвало да е проблем на Витиня да е със 150-160.
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #28
                            sugarboy написа:
                            Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.
                            ее, аз на двигател не се обиждам . вижте, не казвам, че като е 1,2 или 1,4 не може да вдигне 150 или 160 или 200. нито пък казвам, че няма да ви закара закъдето сте тръгнали. аз неслучайно писах, че изключвам моя двг да не е в ред, в смисъл горе долу мога да преценя състоянието му ...абе перфектен е никога не съм му мерил компресия, защото знам, че е перфект. ако я премеря и е под 11,5 на всички цилиндри ще я продам веднага не казвам, че двигател 1,6 не върви- върви си добре..много добре, но за двигател 1,6 просто няма смисъл да водим какъвто и да е спор, че двг 2000 кубика ако ще и 100 коня да е върви много повече от двг 1,6 103 коня. нютон метъра е голяма работа. имам предвид, че примерно на витиня посока софия големия байр между тунелите с кромата мога да мина с колкото си поискам без да е нужно да се засиля преди това. ако с бравото вляза в байра с70 на 5 скорост да кажем ще изляза със 100 /примерно/ , а с кромата као вляза на 5 със 70 ще изляза със 140. както казах и нагоре всеки си има стил и нужди, моите са такива, че като тръгна да изпреварвам и онзи реши да ми прави сечено пак мога да го отрежа. убеден съм, че хората които са каралидвигатели от 2000 и нагоре и сега карат 1,4 и 1,6 ме разбират добре другите може би не съвсем.1,6 двигателя наистина върви чудесно и е добър, колкото за 1,6
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Абсолютно съм съгласен а колегата Пакумба.Карам брава 1.6 от 4 години и съм на същото мнение с неговото относно вървежа, климатика и частите.Искам да добавя и за още един често срещан дефект а именно дефекта описан като ;замисляне при подаване на газ ; а той в 90% от случаите е от дюзи.Иначе направо съм изненадан от здравото окачване ,за тези 4 години каране само един носач съм сменил.минавам около 9000-11000 км годишно като от тези км 80% е градско.
                              HONDA I-VTEC

                              Коментар

                              Working...
                              X