започва да ми харесва в този форум всички сте математици..... всичко е пресметнато до милиминка браво ..... благодаря на всички за точната информация ,много ми помогнахте.... дано да си намеря хубава колица
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросче относно браво
Collapse
X
-
tskostov написа:започва да ми харесва в този форум всички сте математици..... всичко е пресметнато до милиминка браво ..... благодаря на всички за точната информация ,много ми помогнахте.... дано да си намеря хубава колицаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
tskostov написа:колеги.... от човек явно няма да стане.... препоръчайте ми хубава автокъща в софия, от която мога да разчитам, че ще взема качествена кола........Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Sev написа:същите моторипочват от 1,6 и стигат до 2,0 бензинколата е почти 1:1 с Брава, само че с багажник+ отделни минилани разликиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
sugarboy написа:Колега pakumba, да не се засегнеш сега, ама за 1,6 16 В двигателя не си прав. Аз съм със същия двигател и то на Мареа комби и трябва да ти кажа, че точно в баирите става голяма оса и пак примерите ми са много. Аз по принцип гледам дали двигателят ми е наред, когато го тествам по нагорнище, почти никога не изпреварвам надолу по баира, защото класата на двигателя си личи нагоре. Например баира от Бяла по посока Русе го вземам със 140 горе, на завоя, когато пътят се стеснява, баирът над разклона за Стражица по посока Варна го дърпам със 150, изхода на Ловеч по посока Севлиево го качвам със 120, само защото пътят е много нагънат. Продължителният баир над Севлиево по посока София го качвам стабилно със 150. И колкото е по-продължителен баирът, толкова повече набира колата, така че с това издъхване по Витиня има нещо гнило, аз точно на тази отсечка обичам всички състезатели, които са ме минали до този момент, да ги подминавам. Ако имаш предвид изхода на София от Яна до превала горе, там дори със 160 съм се набирал. Ако пък е 11-километровата отсечка по посока към София преди последния тунел, също се взема с доста добра скорост.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен а колегата Пакумба.Карам брава 1.6 от 4 години и съм на същото мнение с неговото относно вървежа, климатика и частите.Искам да добавя и за още един често срещан дефект а именно дефекта описан като ;замисляне при подаване на газ ; а той в 90% от случаите е от дюзи.Иначе направо съм изненадан от здравото окачване ,за тези 4 години каране само един носач съм сменил.минавам около 9000-11000 км годишно като от тези км 80% е градско.HONDA I-VTEC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар