Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От няколко дена първото палене за деня е трудно!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От няколко дена първото палене за деня е трудно!

    Колеги абе от началото на тази седмица забелязах, че колата взе да пали по трудно сутрин. Акумулатора е ОК, проверявал съм го. Пали си пак от първия път, ама доста повече върти докато запали. Преди палеше от 1/4 оборот, а сега прави 3-4 оборота и запалва на 2-3 цилиндъра и като подам леко газ всичко заспива. След това през деня няма никакви проблеми. От какво може така да се получава?Колата е брава 1,4.
    Fiat Brava 1.4 97

    #2
    Хм то е моно нали така, освен за свещи и кабели не се сещам, щом първо е на 2-3 цилиндъра и после изправя, провери ги сигурно е от там.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Хм то е моно нали така, освен за свещи и кабели не се сещам, щом първо е на 2-3 цилиндъра и после изправя, провери ги сигурно е от там.
      И аз в тях се съмнявам. Уж са сменяни скоро, само свещите де, кабелите не.
      Fiat Brava 1.4 97

      Коментар


        #4
        За да не пускам нова тема искам тука в тая да попитам един въпросИ мойта кола пали трудно сутрин от втория път. Също така като подам малко по-рязко газ и започва да се дави, постоянно придърпва.Работи на 3 цилиндъра, разхода също е висок 14/100 градско.И ако са причините от бензиновия филтър, свещите, кабелите, от дюзите на инжекциона да ми кажете долу-горе ориентировачна цена (знам,че нявсякъде различно вземат),колко излиза ремонта.
        Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

        Коментар


          #5
          Колега,ориентировъчната цена е между 15 и 30 лева за добър сервиз с тестер,където да констатират проблема i след това сменяй каквото не е наред.Относно цените,можеш да погледнеш тук http://axm-auto.com/
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            ToShKaTa написа:
            За да не пускам нова тема искам тука в тая да попитам един въпросИ мойта кола пали трудно сутрин от втория път. Също така като подам малко по-рязко газ и започва да се дави, постоянно придърпва.Работи на 3 цилиндъра, разхода също е висок 14/100 градско.И ако са причините от бензиновия филтър, свещите, кабелите, от дюзите на инжекциона да ми кажете долу-горе ориентировачна цена (знам,че нявсякъде различно вземат),колко излиза ремонта.
            Щом работи на 3 цилиндъра е нормално разхода да се повиши.Прегледай кабелите и свещите.

            Коментар


              #7
              Днеска ходех до сервиза на Фиат и за утре имам час ще качат колата на елкомаПредварително като му обеснявах за какво става на дума, майстора веднага ме попита дали съм сменял ремъците и дали са центровани с машина. Аз му казах, че съм ги сменял, но нищо друго не е правено. Каза ми, че има голяма веротност да е от тях и за това да се държи така колата, както писах по-горе.Но утре най-сигурно ще се разбере като се качи колата
              Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

              Коментар

              Working...
              X