Колеги абе от началото на тази седмица забелязах, че колата взе да пали по трудно сутрин. Акумулатора е ОК, проверявал съм го. Пали си пак от първия път, ама доста повече върти докато запали. Преди палеше от 1/4 оборот, а сега прави 3-4 оборота и запалва на 2-3 цилиндъра и като подам леко газ всичко заспива. След това през деня няма никакви проблеми. От какво може така да се получава?Колата е брава 1,4.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От няколко дена първото палене за деня е трудно!
Collapse
X
-
За да не пускам нова тема искам тука в тая да попитам един въпросИ мойта кола пали трудно сутрин от втория път. Също така като подам малко по-рязко газ и започва да се дави, постоянно придърпва.Работи на 3 цилиндъра, разхода също е висок 14/100 градско.И ако са причините от бензиновия филтър, свещите, кабелите, от дюзите на инжекциона да ми кажете долу-горе ориентировачна цена (знам,че нявсякъде различно вземат),колко излиза ремонта.Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.
Коментар
-
Колега,ориентировъчната цена е между 15 и 30 лева за добър сервиз с тестер,където да констатират проблема i след това сменяй каквото не е наред.Относно цените,можеш да погледнеш тук http://axm-auto.com/Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
ToShKaTa написа:За да не пускам нова тема искам тука в тая да попитам един въпросИ мойта кола пали трудно сутрин от втория път. Също така като подам малко по-рязко газ и започва да се дави, постоянно придърпва.Работи на 3 цилиндъра, разхода също е висок 14/100 градско.И ако са причините от бензиновия филтър, свещите, кабелите, от дюзите на инжекциона да ми кажете долу-горе ориентировачна цена (знам,че нявсякъде различно вземат),колко излиза ремонта.
Коментар
-
Днеска ходех до сервиза на Фиат и за утре имам час ще качат колата на елкомаПредварително като му обеснявах за какво става на дума, майстора веднага ме попита дали съм сменял ремъците и дали са центровани с машина. Аз му казах, че съм ги сменял, но нищо друго не е правено. Каза ми, че има голяма веротност да е от тях и за това да се държи така колата, както писах по-горе.Но утре най-сигурно ще се разбере като се качи колатаФиат Брава 1.6 16v 103к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар