Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростите влизат трудно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колеги според мен е направено така, че като искате да минете от 2-ра на 1-ва трябва почти да сте спряли, че ако сте с по-голяма скорост и включите 1-ва какво става???Същото е и със задна.Трябва първо да спрете за да включите 1-ва или задна иначе е трудно!Аз съм със сменен комплект съединител и съм минал с него около 15 000км. и пак е така!За това според мен е направено така, че да не купувате скорости през месец пък да не кажа и други неща.Поне аз така си мисля така.

    Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

    Коментар


      #32
      И аз страдам от хроничния проблем 2-1 и 3-2ра , особено по нанадолнище е ужас Като е студ навън също едва се помръдва лоста . Сменено масло , но пак си остава проблема . Понякога трябва да се ползва сила и се чува един неприятен звук , който ме притеснява , но се налага Налагало ми се е също да тръгвам доста пъти на втора , а понякога и на трета . Майка ми откри едно хитро решение - пали и размърдва лоста от 1-2-3-4-5 така няколко пъти и има ефект Понякога пък с два пръста влизат скоростите , върви го разбери
      alek-burgas написа:
      пунто 1200 мултипойнт инжекция 75 в студено време са високи оборотите докато загрее двигателя- достатъчни за втора предавка при потегляне - да кажа само за това не може сутрин примерно да вкараш първа за да тръгнеш.
      Не е точно така . Имал съм и високи зимата (1600-1800 - темп датчик на инжекциона) , ниски (500-700 - МПХ) и сега нормални (в студа отначало няколко секунди към 1200-1000) и при трите случея е едно и също положението с включването :D Но наистина като са високи и по-добре тръгва от втора
      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

      Коментар


        #33
        sim4ata написа:
        Момци колите ви са за смяна на съединител! И на мене ми "хъркат" малко скоростите което е нормално на 140000км. М/у 120-160хил. е нормално да се сменя съединителя! И аз трябва да заделям кам края на лятото кам 4-500лв. (работа + съединител) за Купенцето ми Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
        !
        карам Punto

        Коментар


          #34
          sim4ata написа:
          Момци колите ви са за смяна на съединител! И на мене ми "хъркат" малко скоростите което е нормално на 140000км. М/у 120-160хил. е нормално да се сменя съединителя! И аз трябва да заделям кам края на лятото кам 4-500лв. (работа + съединител) за Купенцето ми Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
          Сега момко съедиителя ми е чисто нов -комплект, и проблема си го има все още със скоростите , и масло съм сменил , жило скъсах скоро , смених го с втора употреба и сега от 1-ва на 2-ра няма проблем , имам проблем сега когато превключвам от 3-та на 2-ра , доста трябва да намаля за да влезе 2-ра - пак ли съединител - няма ли кой да ни каже - някой по голям разбирач - че тука само "майстори" пишат май
          карам Punto

          Коментар


            #35
            Спокойно момчета.Износва се синхронизатора най вече на 2-ра скорост.Просто трябва да си създадете правилни навици за превключване от 3-та на 2-ра. След доста каране и ръчкане на скоростите, особено в града, където се кара 1-ва,2-ра и макс. 3-та е така. Трябва да се примирите, че скоростните кутии са вече износени и от тук насетне от 3-та на 2-ра ще трябва да превключвате с междинна газ. Сещате се - натискате съединителя, изкл. от 3-та, отпускате съединителя, подавате газ, натискате съединителя, вкл. на 2-ра, отпускате съединителя.Проблема се решава и с ремонт, но има ли смисъл...?
            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

            Коментар


              #36
              Вярно няма смисъл поне за мен, аз ГАЗ 53 съм карал от малък и не ми е проблем.Колегата да погледне тампона на СК да не е провиснала самата СК.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                Браво на lhristov и S_BANKOV
                карам Punto

                Коментар


                  #38
                  Ihristov - най- после ,някой да напише нещо като хората дано повече хора да го прочетат, а не само да отварят едни и същи безмислени теми.

                  Коментар


                    #39
                    Ю аре уелкъм. :D Просто ние, от по-старото поколение сме минали и през ВАЗ и през АЗЛК.Аз съм се учил да шофирам през далечната 1985-та именно на жигули. Фамилната кола беше Москвич 12-тица.Първата ми фиатка - Уното, призведено 84-та, карано в Италия беше с разбрицани скорости. И най-вече 2-ра. И я карах само с междинна газ. Просто няма как.Поздрави.
                    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                    Коментар


                      #40
                      lhristov написа:
                      Ю аре уелкъм. :D Просто ние, от по-старото поколение сме минали и през ВАЗ и през АЗЛК.Аз съм се учил да шофирам през далечната 1985-та именно на жигули. Фамилната кола беше Москвич 12-тица.Първата ми фиатка - Уното, призведено 84-та, карано в Италия беше с разбрицани скорости. И най-вече 2-ра. И я карах само с междинна газ. Просто няма как.Поздрави.
                      Ех, от кога не бях чел за така нареченото "двойно ембриране" - последната дума така и незнам дали е написана правилно Ама който е карал ГАЗ 53 знае добре как се работи със съединителя.

                      Коментар


                        #41
                        Колега, позволи ми да те поправя. Казва се Двойно Амбриране. Думата идва от звучната българска дума Амбриаж или АмбриЯж. :D Не съм много сигурен, ма не ми се търси в речника. И понеже продължихме по темата да споделя и една разновидност. Когато потегляте от място и искате да "изръчкате", така да се кажи колата. Т.е. бързо да потеглите, как става: Първа, газ до към 3500-4000-4500 оборота и следва втора, да ама с този износен синхронизатор просто няма как да се включи бързо 2-ра. Тогава именно се прибягва до двойното амбриране. Айде ще го опиша подробно: Съединител, изкл. 1-ва, отпускате съединителя, газ, съединител и 2-ра и ГАЗЗЗЗ. И така.Между другото, забелязах вече, че Италианската инж. мисъл го е вградила в Стилото. На студен мотор най си личи. Като тръгна, 1-ва, ускорявам за 2-ра и като натисна съединителя, компа сам дава газ и вдига оборотите. така 2-ра влиза по-леко и колата поема скоростта по-плавно. А може и да са го откраднали отнякъде италианците, знам ли?
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #42
                          Аз съм със Стило, и наистина го има този положителен момент, един приятел като го качих, вика то като автомат! А думата амбриаж, като говорещ френски език, да кажа че си идва от френския , или поне на френски език така пак се казва!

                          Коментар


                            #43
                            Аз до сега всички коли си ги карам по този начин. Като качвам нагоре натискам изключвам, пускам, натискам включвам. Не подавам междинна газ освен ако не е необходимо.Като връщам надолу натискам изключвам, пускам, подавам газ, натискам включвам. Като се вози някой ми казва много "леко" върви, като автоматик. Единият от шофьорите ми казва ти ще направиш 300 000 с един съединител
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #44
                              А аз винаги съм си мислел че идва от руски ама може и да греша. както и да е оспамихме темата с нашите глупости. Сещам се за още нещо което може да е причина, пласмасите на скоросния лост
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X