иначе са пушки малки оси 1,2 8в 160-180 без никаф проблем само дето имаш чуството че ще литнеш с калпавите скорости се свиква
Бах, как ги поддържате тези скорости 160-180 без никакъв проблем. Аз точно с 2 пъти по-мощна кола, с 3 пъти по-голям въртящ момент ми е трудно Трябва да дойда на уроци по пилотиране явно
Първо здравейте на всички! и сега вече мога да споделя,че и при мен го има същия проблем на пунтака.аз още не съм сменял маслото на скоростната,ама така като чета постовете и да го сменя пак ще е същото.а иначе зимата сутрин имах чуството,че лоста ми замръзва на 1-ва като не е карана
Здравейте Както виждам проблема със скоростите не е само при мен Кофтито е, че от вчера е почти невъзможно да се включи при спрял автомобил и ще се отправям към сервиза за смяна на съединителя Повече ме притесняваше скоростната кутия и синхронизатора, но при ясен проблем със съединителя и отзивите тук се успокоявам Колкото до скоростите не е никакъв проблем да се поддържат, проблема за жалост е в ускорението
И при мен е същата работа.Сменях съединител,масло на скоростите,добавки слагах и имаше някаква разлика,но не за дълго.Това си е хроничен проблем на всички по-стари талянски кошници. :D Няма се плашите,свиква се.
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Здравейте Както виждам проблема със скоростите не е само при мен Кофтито е, че от вчера е почти невъзможно да се включи при спрял автомобил и ще се отправям към сервиза за смяна на съединителя Повече ме притесняваше скоростната кутия и синхронизатора, но при ясен проблем със съединителя и отзивите тук се успокоявам Колкото до скоростите не е никакъв проблем да се поддържат, проблема за жалост е в ускорението
Колега,ако съединителят ти е с жило провери дали няма да стане само с регулиране.Ако това не даде ефект сменяй съединителя!Задължително целия комплект(той около стотина лева)!Добре е да се смени и маслото на скоростите.Успех!
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Не става с жилото за жалост, тествано е а и шума и поведението са красноречиви, за цял комплект ми искаха 250лв но след като попитах отделно да го съберем изведнъж се оказа, че можело и за стотина За самата смяна ми искаха 120лв и 150 на едно друго място , малко множко ми се виждат, ако някой има предложения приемам
250 лв вървяха Валео-то,другите около 100,вярно това беше преди 3 години някъде.И за смяната ми се струват малко множко парите.Провери и на други места за всеки случай!Разлика определено ще усетиш,особено ако смениш и маслото на скоростите.Мисля,че по каталог го дават Tutela ZC90.Ще чакаме да споделиш впечатления!
Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
иначе са пушки малки оси 1,2 8в 160-180 без никаф проблем само дето имаш чуството че ще литнеш с калпавите скорости се свиква
Колега,за 160 по-мога да ти повярвам ако вятъра те духа в гърба и си по лек наклон,но за 180 просто не го споменавай защото е смешно.Приеми,че километража те лъже с 10-12% поне при тази скорост на колата. P.S.А по въпроса за превключването на скоростите.Заредете си скоростните кутии с масло синтетика SAE 75-80.Не минерално а СИНТЕТИКА и няма да имате проблеми с превключването нито зима нито лято.Поведението е еднакво независимо околната температура.Фирмата производител на маслото не е толкова важно.Важно е вискозитета и да е синтетика.FULL SYNTHETIC!!
Аз имам същия проблем колата ми е долу на подписа. Първа и втора мн друдно втора не чак толкова но първа като сам спрял на някой сфетофар и като стане време да дръгвам стигало се е до бибиткане от колегите зад мен щото аз се мъча да вкарам на първа много лоши мисля да сменям маслото на скоростите.А що се отнася до скорост с мойто скромно 1.2 двигателче 180 си ги дигам без проблем и като се има на предвид че имаше пред мен кола и трябваше да намаля иначе 190 6те ги уради сигорен сам.
Колеги един съвет от мен от 3 на 2 ислед това на 1-ва даите малко междина газ и проблема се решаваособено от 2ра на 1ва тия коли не са първа младост и скоростната кутия също,помогнете малко на машинката.А при 1.2 и 1.1 редукцията е по голяма и и от там по трудно се намалят оборотите,междина газ и проблема се решава,надявам се да бъда полезен!
Момци колите ви са за смяна на съединител! И на мене ми "хъркат" малко скоростите което е нормално на 140000км. М/у 120-160хил. е нормално да се сменя съединителя! И аз трябва да заделям кам края на лятото кам 4-500лв. (работа + съединител) за Купенцето ми Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
1. Сещам се че марката на маслото беше tutela, но какво точно не помня. 2. Относно съединителя - ми нищо му няма, скоростите влизат трудно докато колата ми е студена, когато покарам 10-15 мин. и нещата се оправят.
Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari
Аз от втора на първа влизам трудно ,трябва почти да ми спре колата (НОРМАЛНО ?) че тогава чак. Задната също - от време на време трябва все едно да и паснат някви зъбци че чак тогава да влезе задна ,рядко но ми го прави тоя номер с задната. Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
Да напълно нормално 1ва е само за тръгване.. влиза само с междинна газ. Както и задна ... трябва да спреш ... да отпуснеш съединителя.. пак да го натиснеш и тогава влиза леко!!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
пунто 1200 мултипойнт инжекция 75 в студено време са високи оборотите докато загрее двигателя- достатъчни за втора предавка при потегляне - да кажа само за това не може сутрин примерно да вкараш първа за да тръгнеш.
Коментар