Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем всмукателен колектор Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем всмукателен колектор Типо

    Та дърпа малко въздух оттам, а смятам да сложа газово преди да го оправя Да очаквам ли проблеми и какви?По принцип сега малко си мирише на изгорели газове, ама само като я понапъна...
    N.Y. State of Mind

    #2
    Re: Проблем всмукателен колектор Типо

    sachma написа:
    Та дърпа малко въздух оттам, а смятам да сложа газово преди да го оправя Да очаквам ли проблеми и какви?По принцип сега малко си мирише на изгорели газове, ама само като я понапъна...
    бричед да не обърка колекторите? изгорели газове иам в изх колектор. то ако смуче въздух от вхд колектор ще те бърка и в момента на бензин, защото компютъра прави една смес от инфото на всичките датчици и ти му се изсираш на работата като вземеш че му пуснеш въздух след всички датчици и съответно той не може да го разбере това. от изхд колектор духа не смуче.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Re: Проблем всмукателен колектор Типо

      pakumba написа:
      sachma написа:
      Та дърпа малко въздух оттам, а смятам да сложа газово преди да го оправя Да очаквам ли проблеми и какви?По принцип сега малко си мирише на изгорели газове, ама само като я понапъна...
      бричед да не обърка колекторите? изгорели газове иам в изх колектор. то ако смуче въздух от вхд колектор ще те бърка и в момента на бензин, защото компютъра прави една смес от инфото на всичките датчици и ти му се изсираш на работата като вземеш че му пуснеш въздух след всички датчици и съответно той не може да го разбере това. от изхд колектор духа не смуче.
      Не бе, то и изпускателния може да е проблемен, ама за всумкателния съм сигурен, че трябва да сменя гарнитурата. За това питам.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        ами ще те бърка на газ- да. щото изпарителя от вакуума на всм колектор се пълни с газ, после според това ти колко натиснеш педала на газта толкова горивовъздушна смес навлиза вече в колектора, готова смес за да отива по цилиндрите и изведнъж оппппппп още въздух. разбира се може да се реши проблема-на теб ще ти беднее сместта, като я отвориш малко повече ще се оправи раотата, но ще харчи повече. тази гарнитурка я знам- тя е една и е обща и за изпускателния и всм колектор. сменя се сравнително лесно ако успееш да развиеш гайките на изп. колекектор. малко се заварят ако не са медни самата гарнитурка струва 5-6 лв. ама от всм колектор на изгорели газове не мое да мирише ти как установи, че смуче? по принцип гарнитурата изгаря на изпускателния от температуратап.с. вярвай ми ако смуче ще те бърка и на бензин! зависи колко смуче де, но ти му проваляш всичките сметки на компа
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Смученето на въздух е кофти работа.Преди време закарах колата за чистене на инжекторите,а като я взех,почна да харчи по 17-18 газ.На газ-анализатор се оказа,че процента на неизгоряло гориво е мн.висок-около 10,а се чуваше и едно свистене от двг.Тия,като ми слагали инжекторитр,забравили едната гумичка!След като ми я сложиха,всичко си дойде на място.Та моя съвет е-първо си оправи всмукателния колектор,тогава слагай газ.Иначе никога не можеш да си настроиш газовата,а и на бензин ще е зле.Поздрави
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            Ами разбрах я щото първо почна да харчи повече и да дава богата смес(явно компа пуска повече бенз заради влизащия въздух. По електрониката нищо и няма, термостат сменен и т.н., и направих най-простото нещо на тоя свят - там дето е гарнитурата на колектора, навсякъде сложихме вода, която създава плътност и с един приятел, дето има едно гаражче и от време на време ми помага и така за малко се оправи работата на двигателя. И той каза, че трябва първо колектора да оправя. Дано само да не е пукнат отдолу някъде...
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              sachma написа:
              Ами разбрах я щото първо почна да харчи повече и да дава богата смес(явно компа пуска повече бенз заради влизащия въздух. По електрониката нищо и няма, термостат сменен и т.н., и направих най-простото нещо на тоя свят - там дето е гарнитурата на колектора, навсякъде сложихме вода, която създава плътност и с един приятел, дето има едно гаражче и от време на време ми помага и така за малко се оправи работата на двигателя. И той каза, че трябва първо колектора да оправя. Дано само да не е пукнат отдолу някъде...
              ами... не знам да не те излъжа, но според мен единствения начин компа да разбере, че е бедна сместта е от ламбдата. но не съм сигурен, че я усеща, затова не мога да ти кажа нищо. в крайна сметка не е голямата сложнотия- смени я, отнема час и половина макс. маха се моното на 4 гайки и после направо почваш колекторите. там са 5-6 гайки, трябват камъни, тресчотка и удължител. маха се и колекттора там където се закача двуцевката за назад и тва е. после чистиш добре повъчхностите и монтираш. с канал може и много по-лесно да е.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                За колектора не знам, но като слагах газовата на типо-то 1.6 моно майсторите сложиха плочка която повдигна нагоре кутията на въздушния филтър. На пръв поглед нищо. Оказа се че капака я натиска и така след няколко месеца се протриха кечетата на капака, и по кофти счупи се самата кутия Намерих такава 2-ра употреба но за 40лв. Така че имай го впредвид. Успех.
                Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Днеска майстора дето ходя по принцип при него много ме изнерви. Закарах колата, бяхме се уговорили за час даже, а аз разчитах на това защото съм на работа и нямам време да си я правя, още повече, че утре ще слагам газовата...и пича каза, че не му се занимавало, трябвало да се сваля главата и някакви такива простотии направо за мезе ме взе. Затворих капака и си тръгнах.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    sachma написа:
                    Днеска майстора дето ходя по принцип при него много ме изнерви. Закарах колата, бяхме се уговорили за час даже, а аз разчитах на това защото съм на работа и нямам време да си я правя, още повече, че утре ще слагам газовата...и пича каза, че не му се занимавало, трябвало да се сваля главата и някакви такива простотии направо за мезе ме взе. Затворих капака и си тръгнах.
                    така и така ще регулират газовата след 500 км дотогава ако го оправиш ще си свиркаш. не се сваля никва глава, може д ае искал твойта да смъкне
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      sachma написа:
                      Днеска майстора дето ходя по принцип при него много ме изнерви. Закарах колата, бяхме се уговорили за час даже, а аз разчитах на това защото съм на работа и нямам време да си я правя, още повече, че утре ще слагам газовата...и пича каза, че не му се занимавало, трябвало да се сваля главата и някакви такива простотии направо за мезе ме взе. Затворих капака и си тръгнах.
                      така и така ще регулират газовата след 500 км дотогава ако го оправиш ще си свиркаш. не се сваля никва глава, може д ае искал твойта да смъкне
                      Сигурно е искал, ама аз съм от стара коза яре и като ги чуя така да почнат да приказват и се сещам, че трябва да си ходя
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар

                      Working...
                      X