Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за COUPE - дали 2000/16V или 1800/16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за COUPE - дали 2000/16V или 1800/16V

    Здравейте, досега не съм имал фиат /само рендуги/, но нещо ми е влязла мухата за fiat coupe и се чудя, дали 2000/16V или 1800/16V.Четох, какво трябва да гледам като се купува, но не ми стана много ясно... Ако може някой да даде съвет кой от двата модела /предимства, недостатъци/ и някакви примерни цени за части, пък и до каква цена е нормално да се купи... Благодарско предварително!

    #2
    On its launch in 1994, the Coupé was available with a four cylinder, 2.0 L 16V engine, in both turbo (195 bhp) and normally-aspirated (139 bhp) versions. Both engines later versions of Fiat’s twin-cam design and inherited from the Lancia Delta Integrale, winner of the World Rally Championship a record six times. 1996 brought in a 1.8 L 16V engine (not available in the UK, 130 bhp), along with a 2.0-litre 5-cylinder 20V (147 bhp), and a 5-cylinder 2.0-litre 20V turbo (220 PS (217 hp/162 kW)). With a 0-60 mph time of just over 6.0 seconds (around 6.2 seconds as in 2000 6-speed models), the 2.0 turbo was the fastest European front-wheel drive car at the time.При пускане на пазара Купето е с 4 цилиндров двигател 2.0 16в-атмосферен(139 кс.) и турбо агрегат(195 кс.).И двата двигателя са дообработени версии на двулитровия агрегат от Lancia Delta Integrale,който има рекордни 6 титли във World Rally Championship.Само да вметна,че имах Фиат Ритмо Абарт 125 тц точно с такъв двигател и удоволствието от него беше невероятно. 1.8 литровия двигател(който м/у другото не се предлага в Обединеното кралство,защо ли....)се предлага от 1996 година.Вгражда се на купета ,които са с фейслифт(през 96 се сменя не само гамата двигатели,но и се внасят някои козметични промени).В този ред на мисли аз бих ти препоръчал 1.8-освен,че ще си с нов интериор,ще притежаваш двигател с доста по-добри инжинерни решения от 2.0 16в.Точно този двигател 1.8(131 кс) се води един от най-рентабилните двигатели на Фиат,затова се вгражда в много други модели. По отношение на динамиката двата двигателя(1.8 и 2.0 16в.)почти не се различават.А ето ти и доказателството: 1.8 16в. 2.0 16вобем 1747 см2 1995 см2мощност 131 кс/96 кв. при 6300 об. 139 кс./102 кв. при 6000 об.въртящ момент 164 нм. при 4300 об. 180 нм. при 4500 об.макс. скорост 205 км/час 208 км/часускорение(0-100) 9.2 сек 9.2 секОсвен това 1.8 има по-малък разход на гориво,а при тези цени на горивата и това има значение!В крайна сметка ,на който и от двата двигателя да се спреш знай,че Купето не е просто автомобил,то е произведение на изкуството,то е религия.Поздрави
    I like my sugar with coffee and cream

    Коментар


      #3
      За разход не знам колко ще е разликата, но като поддръжка 1.8 16В излиза горе долу-двойно по-скъпо.Да не споменавам възникването на скъпи проблеми с дебитомера и запалителните модули при 1.8 мотора.Еднаквото ускорение на двата модела идва от това, че на 1.8 диференциала е по-къс. Който е карал и двата мотора може да прецени веднага рафинираното усещане което дава 2.0 16В
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        ici написа:
        За разход не знам колко ще е разликата, но като поддръжка 1.8 16В излиза горе долу-двойно по-скъпо.Да не споменавам възникването на скъпи проблеми с дебитомера и запалителните модули при 1.8 мотора.Еднаквото ускорение на двата модела идва от това, че на 1.8 диференциала е по-къс. Който е карал и двата мотора може да прецени веднага рафинираното усещане което дава 2.0 16В
        Подкрепям Ици,може би и двамата сме пристрастни, но за мен няма по-добър мотор от 2.0 16в на Фиат
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #5
          blagun написа:
          ici написа:
          За разход не знам колко ще е разликата, но като поддръжка 1.8 16В излиза горе долу-двойно по-скъпо.Да не споменавам възникването на скъпи проблеми с дебитомера и запалителните модули при 1.8 мотора.Еднаквото ускорение на двата модела идва от това, че на 1.8 диференциала е по-къс. Който е карал и двата мотора може да прецени веднага рафинираното усещане което дава 2.0 16В
          Подкрепям Ици,може би и двамата сме пристрастни, но за мен няма по-добър мотор от 2.0 16в на Фиат
          За мен също по добрия мотор е 2.0 16V !
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
          Porsche 944 S2
          http://www.valmcrae.snimka.bg/
          http://vbox7.com/user:val_mcrae
          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

          Коментар


            #6
            Отношението ви е тенденциозно,макар че ви разбирам.Може да кажете ,че и моето е такова,но имайте в предвид ,че всичко което съм написал е взаимствано от интернационални форуми.2.0 16в при всички положения е чудесен двигател,но е с остаряла концепция.Затова е напълно заменен,а не просто модифициран в по-нататъчните двулитрови купета.
            I like my sugar with coffee and cream

            Коментар


              #7
              karpachev написа:
              Отношението ви е тенденциозно,макар че ви разбирам.Може да кажете ,че и моето е такова,но имайте в предвид ,че всичко което съм написал е взаимствано от интернационални форуми.2.0 16в при всички положения е чудесен двигател,но е с остаряла концепция.Затова е напълно заменен,а не просто модифициран в по-нататъчните двулитрови купета.
              Колега ,прав си донякъде.Ако си гледал долната част на моторите на 1.8 16 ще видиш че всичко е заимствано от 2.0 16,защо ли?Това че разликата е в главата и в управлението на мотора не го прави по-добър от стария.Аз мога да кажа че колкото е по-ново,толкова е по-калпаво.Както каза и Ици и Балгун и Вал Макрий 2.0 16 е най-добрия фиатски мотор.Той и затова е в производство толкова години.Важното е че Фиат и досега нямат достоен негов заместник,защото както излезе петака е доста калпав.Относно поддръжката на 1.8 16 е 2 пъти че и повече по-скъпа от тази на 2.0 16.Ако смяташ примерно 1л на 100км по нисък разход на гориво,реално от към подръжка не си заслужава хич.Колега,важното на какъв екземпляр ще попаднеш.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Благодаря на всички, които се потрудиха да ми отговорят... В момента човека е в Германия и очаквам към края на тази седмица да се завърне с колата /надявам се/. Попаднах на страхотен 2.0л 16V, но се оказа, че няма климатик... . Днес пак ще обикаля и се надявам да попадне на нещо добро.... Като се сдобия с бижуто, ще се похваля!

                Коментар


                  #9
                  dido76bg написа:
                  Благодаря на всички, които се потрудиха да ми отговорят... В момента човека е в Германия и очаквам към края на тази седмица да се завърне с колата /надявам се/. Попаднах на страхотен 2.0л 16V, но се оказа, че няма климатик... . Днес пак ще обикаля и се надявам да попадне на нещо добро.... Като се сдобия с бижуто, ще се похваля!
                  Задължително трябва да се похвалиш
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #10
                    karpachev написа:
                    1.8 литровия двигател се предлага от 1996 година.Вгражда се на купета ,които са с фейслифт(през 96 се сменя не само гамата двигатели,но и се внасят някои козметични промени).В този ред на мисли аз бих ти препоръчал 1.8-освен,че ще си с нов интериор,ще притежаваш двигател с доста по-добри инжинерни решения от 2.0 16в.
                    Колеги какви козметични промени има от 96г Според мен 2.0 16V е по-добрия избор , въпреки че се слага до 96г . Поправете ме ако греша . Ще е интересно , ако повече колеги се включат в дискусията
                    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте колеги, лично аз съм карал всички възможни мотори който са монтирани на купарата и съм напълно съгласен със мнинието на ici и всички останали чи 2.0 16v е най- добрия мотор. За разхода ще кажа че във общи линие е както си го направиш, може да ти харчи 12л може и 20л, общо взето кой колко сърце му дава. За кола като цяло ще и дам пълно 6, спортна, тежка кола което според мене е задължително за една кола от теклото идва устойчивостта и комфорта при пътуване. За двама, купарата е лимузина, за повече е тясна. За ходовата част мисля че е безмислено да говора че взаймствана от останалите италианки но шасито е по широко което дава плюс във устойчивостта. Сега за това 1.8 или 2.0. Когато пускат 1.8 сменят фейсливта което за мен е минус за нивите купари таблото не ми харесва, старото и по-добро изглежда по спартански и по спортно, усетил съм че новите купари са изрежани, демек са пестили матириали и отстъпват на старите- Лично като седа и се воза във фейслитовите купари имам чуството не съм във купе чуството е друго затова си купи 2.0 16v. Дано не съм говорил глупости и не съм ви утекчил- това е лично мнение и дано не съм обидил колегите със 1.8
                      fiat coupe 2.0 16v-първата любов
                      alfa romeo 155 1.8 8v-следващата
                      fiat coupe 1.8 16v -отново във играта
                      fiat coupe 1.8 16v-това ми беше четвъртата изгора
                      fiat coupe 20 16v TURBO-дочаках ламята спаска, А съм сaмо на 20г.

                      Коментар

                      Working...
                      X