пичове помагайте имам типо 1,4 бензин моно инжекцион.от една седмица запаля ли оборотите ту падат ту се дигат и като тръгна като дам газ на първа или 2ра скорост се едно съм я натварил с пясак ,върви ама едно такова като запушена,после както карам оборотите падат или се дигат за секунда и пак падат от самосебе си,гледам там това моторче за автоматичния смукач ,като дам газ много бързо искача и тои е виновно но го прави заради нещо друго,преди имах проблеми с ламбда сондата ама дигаше много обороти и така седеше докато не паднеха ама като я почистя се оправяше като даде маса.от какво може да е сега ,почистих свещите ,обаче на ламбдата като я завъртах я намазах с такова гелче за акумолатора за полюсите,викам да не раждясва и да губи маса.и на акумолатора клеймата ми е малко прее.ана обаче не можеш я мръдна ,какво ще ме посаветвате колеги?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обороти
Collapse
X
-
колега иди някъде на сервиз да ти погледнат ТПС-а имах подобни проблеми и всичко беше от него бях се ориентирал към моторчето за празен ход, даже майстора ми само за него ми говореше докато не отидох на диагностика и ми казаха ТПС макар че там ми казаха целия блок на мото да си сменям майстора само ми го намести ТПС-а и се закрепиха обороти и тнт само леко предърпва между 1500-2000 оборота ама още не съм взел нов ТПС така,че нищо чудно и при теб да се дължи на ТПС-а
-
Пак имам проблем с оборотите,отказах се да я правя карбуратор,смених ламбдата,смених и това моторче за празен ход но пак малко обороти вдига,като дам газ на 1-ва и после като натисна съеденителя оборотите падат със закъснение и като дам на 2-ра пак така после като натисна съеденителя,махам джака на това моторче и не дига обороти но този тпс датчик го бях местил сам и може и от него да е ,както е сега на къде да го преместя за да не дига обороти или да го направя на проба и грешка докато стане?как мислите,дали е от него?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар