Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се измерва налягането на бензиновата помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stanimirxxx,преди 2.5 г и аз имах твоите проблеми.Накрая си поръчах една помпа от Хит-ко и нещата заспаха.Така,че не се колебай,няма да сгрешиш.Направи си колата да работи перфектно на бензин,пък си я карай тогава на газ.Поздрави
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #17
      vesko.t написа:
      Свързва се манометър на входа на горивната шина.1.При неработещ ДВГ се байпасира релето на горивната помпа-налягането трябва да е 2.5-3.0 бар.2.При работещ ДВГ на празен ход-налягането е с~0.5 бар. по-ниско от 1.,откача се маркуча за вакума към регулатора и се запушва,налягането се повишава с ~0.5 бар=2.5-3.0 бар.,закача се вакума- налягането се понижава с ~0.5 бар.[/u]
      Здравей колега! Аз имам от известно време проблем с работата на бензин.Колата работи на тихи обороти но не може да се изфорсира. Измерих налягането при работещ двигател (колата има и газова уредба и работеше на него) поставих манометър директно на маркуча който идва от помпата ,налягането бе 2,5 бар. После направих и друг експеримент ,бензиновата помпа ми работи и когато колата е на газ което означава че бензина трябва да циркулира непрекъснато и да се връща в резервоара .Запалих я отново на газ развих маркуча за обратно гориво ,но от там не течеше бензин. На какво може да се дължи това? Колата е Брава 1,6 ,горивния филтър е сменен,ходих и на диагностика-нямаше грешки .На газ пали и върви без проблеми.
      Brava EL 1,6 16v

      Коментар


        #18
        Стефане,налягането за което говориш че си измерил(2.5 бара) и то като си го посрещнал директно на захранващия маркуч,е ниско.1.Налягане от 2.5 бара е нормално за работа на мотора на тихи обороти,но при подаване на газ,разреждането в смукателния колектор спада,което пък е сигнал за регулатора да повиши налягането до 3.0 бара.2.Както вече се досещаш ,за да премине горивото през регулатора и да се върне в резервоара то налягането в рейката трябва да е по-вече от 3.0 бара.Как се извършват самите измервания смятам да не задълбавам .Колегите се описали,ще спомена само че е важно да се разбере колко вдига помпата когато е посрещнеш директно с манометъра,и работи ли коректно регулатора(тук се свързва успоредно на рейката).При неработещ мотор(следователно няма вакум след дроселовата клапа)регулатора трябва да подържа 3.0 бара в рейката.При работещ мотор в зависимост от режима и температурата на мотора(да приемем че е загрял и е на тихи обороти) 2.5 бара,при подаване на газ трябва да вдигне до 3.0 бара. Успех и дано съм бил полезен с нещо !

        Коментар


          #19
          Благодаря за отговора.Той ме насочи да търся проблема към подаването на бензин. Днес свалих бензиновата помпа. На единия маркуч който е като "хармоника" (незнам как точно да го нарека) има процеп около 3-4мм. ,предполагам че от тази отвор се губи налягането и затова е ниско по системата. Уплатнението което е на фланеца на резервоара в долната си част кадето има достъп до бензина се разпада и от него има паднали парченца вътре но са доста големи и не мисля че са правили някъкви проблеми защото не могат да преминат през цетката която е директно на помпата.Понеделник ще потърся нов маркуч за да го сменя (дано да го има) и се надявам да се оправи . Ще пиша какъв е резултата.
          Прикачени файлове
          Brava EL 1,6 16v

          Коментар


            #20
            След смяна на въпросното маркуче колата се оправи . Явно наистина са е губело нялагането на бензина именно там.
            Brava EL 1,6 16v

            Коментар


              #21
              Радвам се че си се справил с провлема.Този филм го играх м. октомври и деже пуснах тема ``не бързайте да сменяте бен.помпа``.

              Коментар


                #22
                Моята помпа показа 1 атмосфера при замерване Колата ми е Пунто 60 1,2 моноинжекция Вебер. Дали е достатъчно като налягане?Колата ми гасне като по загрее и след като истине пали отново - иначе неще?!

                Коментар

                Working...
                X