stanimirxxx,преди 2.5 г и аз имах твоите проблеми.Накрая си поръчах една помпа от Хит-ко и нещата заспаха.Така,че не се колебай,няма да сгрешиш.Направи си колата да работи перфектно на бензин,пък си я карай тогава на газ.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се измерва налягането на бензиновата помпа
Collapse
X
-
vesko.t написа:Свързва се манометър на входа на горивната шина.1.При неработещ ДВГ се байпасира релето на горивната помпа-налягането трябва да е 2.5-3.0 бар.2.При работещ ДВГ на празен ход-налягането е с~0.5 бар. по-ниско от 1.,откача се маркуча за вакума към регулатора и се запушва,налягането се повишава с ~0.5 бар=2.5-3.0 бар.,закача се вакума- налягането се понижава с ~0.5 бар.[/u]Brava EL 1,6 16v
Коментар
-
Стефане,налягането за което говориш че си измерил(2.5 бара) и то като си го посрещнал директно на захранващия маркуч,е ниско.1.Налягане от 2.5 бара е нормално за работа на мотора на тихи обороти,но при подаване на газ,разреждането в смукателния колектор спада,което пък е сигнал за регулатора да повиши налягането до 3.0 бара.2.Както вече се досещаш ,за да премине горивото през регулатора и да се върне в резервоара то налягането в рейката трябва да е по-вече от 3.0 бара.Как се извършват самите измервания смятам да не задълбавам .Колегите се описали,ще спомена само че е важно да се разбере колко вдига помпата когато е посрещнеш директно с манометъра,и работи ли коректно регулатора(тук се свързва успоредно на рейката).При неработещ мотор(следователно няма вакум след дроселовата клапа)регулатора трябва да подържа 3.0 бара в рейката.При работещ мотор в зависимост от режима и температурата на мотора(да приемем че е загрял и е на тихи обороти) 2.5 бара,при подаване на газ трябва да вдигне до 3.0 бара. Успех и дано съм бил полезен с нещо !
Коментар
-
Благодаря за отговора.Той ме насочи да търся проблема към подаването на бензин. Днес свалих бензиновата помпа. На единия маркуч който е като "хармоника" (незнам как точно да го нарека) има процеп около 3-4мм. ,предполагам че от тази отвор се губи налягането и затова е ниско по системата. Уплатнението което е на фланеца на резервоара в долната си част кадето има достъп до бензина се разпада и от него има паднали парченца вътре но са доста големи и не мисля че са правили някъкви проблеми защото не могат да преминат през цетката която е директно на помпата.Понеделник ще потърся нов маркуч за да го сменя (дано да го има) и се надявам да се оправи . Ще пиша какъв е резултата.Brava EL 1,6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар