Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От какъв материал е направен блока на двигателя ?спешно !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    peho написа:
    NikMar написа:
    peho написа:
    Това,течният метал,трябва да ти свърши идеална работа,така си мисля.А двигателя,щом е чугун,би трябвало да се заварява с електрожен,с електроди за чугун,а ако е някаква сплав на алуминия,тогава се заварява на аргон.
    А каква дупка може да стане! Леле мале! Пробвай с лепилото и ако не стане тогава рискувай със заварки. Някъде по форума се коментираше за заварка на блок и там се казваше, че за да стане както трябва заварката предварително трябва да се нагрее блока и чак тогава да се заваря, така че това не е проста работа, според мен не рискувай със заварките.
    Че кой е казал заварката да се прави в час по трудово,един добър заварчик си знае работата и не би трябвало да направи дупка.Освен това тази дупка е поради това че е имало там шупла(най-вероятно),едва ли е заради изгниване(чугун да изгние ) и поради това да се получи изтъняване на материала,ако причината е такава,то наистина е по-добре да смени двигателя.
    Наистина е така, ако вземат да го правят със заварки ще трябва да го свалят, разглобят и т.н. и като теглиш финансовата черта сигурно по-добре да смени блока.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17


      ДОБРЕ намерих нещо такова което го дават за блокове и за скоростни кутии 2 тубички са и се смесват ! само че сега кажете понеже никога не съм правил такова нещо , колата е работила 5 мин на място малко или много е загряла мога ли да и източа водата от радиатора за не чакам да се изтече от дупчицата щото може да си го чакам цял ден и после малко по подробно ако може да ми обясните как да е налея че да е добре налята благодаря ВИ !!!!!

      Коментар


        #18
        първи зачисти хубаво мястото с шкурка,после обезмасли с коресилин или друго подобно.направи си дървена шпакличка и мажи смело. :D

        Коментар


          #19
          Там няма налягане кой знае какво- най- много 1 атм., колкото държи и капачката на разширителния съд. Най- важното е да е сухо и чисто ит мазнотий и ръжди- изчисти по- голяма площ и го намацай смело с течен метал- това двукомпонентното в тубичките или с пластелина и го остави ноща да спи и на сутринта сипвай антифриза и се вози- няма нужда и да го гледаш повече- забравяш за тая шупла. :D
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #20


            Хе хе в момента съм почнал да чистя и го чакам още малко водата да се отаи че още капе надявам се всичко да е наред ! само дето тука е около 0-та и незнам дали да не му включа една духалка за половин час срещу него селд като го намажа та да стнае по добре ?! малко е трудно за почистване но ще го оправим , корселин нямам със лакочистител ше стане ли ? а мястото е малко криво за почистване ама ще го направя колкото мога Ебати колко вода има в тоя двигател бре ?! Още тече явно някой път попадне някакво боклуче вътре и го запуши и като го подсуша тръгне пак .....

            Коментар


              #21
              Колега аз мисля ,че ако намажеш със силикон който издържа на висока температура ще стане ще се запълни дупката и няма да тече.Колега това го давам само като идея несам много сигурен ,че ще стане заради високото налягане като загрее колата.
              Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

              Коментар


                #22
                Ако тръгнеш да го заваряваш наистина си намери добър майстор, защото за да завариш чугуна първо трябва горе-долу да знае за какъв чугун става въпрос и второ да се подгрее чугуна поне до около 50-100 градуса, което сам разбираш си е доста, и още повече не можеш да изолираш подгряването. Абе с една дума сложно е ама не и невъзможно.

                Коментар


                  #23
                  На един колега от университета му протече така блока и оправихме проблема с течна заварка, която закупихме от магазин РУМИК в Малашевци - София. Вече втори месец не можем да махнем заварката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #24


                    ами аз го наклепах със този течен метал който купих и като гледам това което засъхна по клечката е доста здраво и се надявам и там да е станало здраво !!! може би ако е било още мръсно или е било леко влажно няма да е хванало но утре ще си покаже като тръгна на работа , а ако всичко е наред в събота ще сменям маслото и като вдигна колата ще видя за какво става въпрос БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА тука на снимката се вижда теча зелен не е много качествена но се намира над турбото само че от долната страна не откъм радиатора и в близо то там кадето се съединява със скоростната кутия мястото беше много трудно за достигане с пръсти в легнало положение , понеже бях вдигнал колата с крик и лежах отдолу - бах М*** МУ ама съм майстор де а тука такъв майстор немога да намеря никой неможе да го направи тука понеже те са склонни да сменят блока или целия двигател но не и да го заварят между другото събра около 3.5 литра антифриз ?????? аз мислех че ще събере повече , поне 4-5 литра ама както и да е ще се запася за всеки случай със шипета вода утре пък да видим
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #25
                      Събрало ти е толкова антифриз, защото не е източен антифриза от блока. Не знам какъв ти е мотора, при 1.6 има пробка на блока, а при 1.4 няма.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #26
                        След като не сте съгласни на варианта с заварка (единствения правилен) - какво ще кажете за варианта дървен чеп, набива се хубаво в дупката и после всичко около него се омазва хубаво с БИЗОН. 100% ще държи и ще е по-здраво от само с БИЗОН.

                        Коментар


                          #27
                          става и този вариант

                          Коментар


                            #28


                            да бе вие направихте ебати пробива !!! хи хи хи аз мислех да пъхна клечка за зъби ама беше малко мисията невъзможна както и да е де минало бешело ся зора е как да е обезваздуша , имам пробка и е пусках малко от там да изтича и да балбука понеже малко ми загря , един път се включи перката ама незнам дали е достатъчно ще е покарам още малко така и след това ще видим ако трябва пак ще отварям и ще доливам

                            Коментар

                            Working...
                            X