peho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От какъв материал е направен блока на двигателя ?спешно !!!
Collapse
X
-
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
ДОБРЕ намерих нещо такова което го дават за блокове и за скоростни кутии 2 тубички са и се смесват ! само че сега кажете понеже никога не съм правил такова нещо , колата е работила 5 мин на място малко или много е загряла мога ли да и източа водата от радиатора за не чакам да се изтече от дупчицата щото може да си го чакам цял ден и после малко по подробно ако може да ми обясните как да е налея че да е добре налята благодаря ВИ !!!!!
Коментар
-
Там няма налягане кой знае какво- най- много 1 атм., колкото държи и капачката на разширителния съд. Най- важното е да е сухо и чисто ит мазнотий и ръжди- изчисти по- голяма площ и го намацай смело с течен метал- това двукомпонентното в тубичките или с пластелина и го остави ноща да спи и на сутринта сипвай антифриза и се вози- няма нужда и да го гледаш повече- забравяш за тая шупла. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Хе хе в момента съм почнал да чистя и го чакам още малко водата да се отаи че още капе надявам се всичко да е наред ! само дето тука е около 0-та и незнам дали да не му включа една духалка за половин час срещу него селд като го намажа та да стнае по добре ?! малко е трудно за почистване но ще го оправим , корселин нямам със лакочистител ше стане ли ? а мястото е малко криво за почистване ама ще го направя колкото мога Ебати колко вода има в тоя двигател бре ?! Още тече явно някой път попадне някакво боклуче вътре и го запуши и като го подсуша тръгне пак .....
Коментар
-
Ако тръгнеш да го заваряваш наистина си намери добър майстор, защото за да завариш чугуна първо трябва горе-долу да знае за какъв чугун става въпрос и второ да се подгрее чугуна поне до около 50-100 градуса, което сам разбираш си е доста, и още повече не можеш да изолираш подгряването. Абе с една дума сложно е ама не и невъзможно.
Коментар
-
На един колега от университета му протече така блока и оправихме проблема с течна заварка, която закупихме от магазин РУМИК в Малашевци - София. Вече втори месец не можем да махнем заварката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
ами аз го наклепах със този течен метал който купих и като гледам това което засъхна по клечката е доста здраво и се надявам и там да е станало здраво !!! може би ако е било още мръсно или е било леко влажно няма да е хванало но утре ще си покаже като тръгна на работа , а ако всичко е наред в събота ще сменям маслото и като вдигна колата ще видя за какво става въпрос БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА тука на снимката се вижда теча зелен не е много качествена но се намира над турбото само че от долната страна не откъм радиатора и в близо то там кадето се съединява със скоростната кутия мястото беше много трудно за достигане с пръсти в легнало положение , понеже бях вдигнал колата с крик и лежах отдолу - бах М*** МУ ама съм майстор де а тука такъв майстор немога да намеря никой неможе да го направи тука понеже те са склонни да сменят блока или целия двигател но не и да го заварят между другото събра около 3.5 литра антифриз ?????? аз мислех че ще събере повече , поне 4-5 литра ама както и да е ще се запася за всеки случай със шипета вода утре пък да видим
Коментар
-
да бе вие направихте ебати пробива !!! хи хи хи аз мислех да пъхна клечка за зъби ама беше малко мисията невъзможна както и да е де минало бешело ся зора е как да е обезваздуша , имам пробка и е пусках малко от там да изтича и да балбука понеже малко ми загря , един път се включи перката ама незнам дали е достатъчно ще е покарам още малко така и след това ще видим ако трябва пак ще отварям и ще доливам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар