Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От какъв материал е направен блока на двигателя ?спешно !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От какъв материал е направен блока на двигателя ?спешно !!!

    Така проблема е следния течеше ми много вода и отидох да ми вдигнат колата да видя от каде аджеба е понеже като се вдигне капака и само се вижда че от някаде хвърчи та вдигнахме колата и какво да видя на блока на двигателя една малка дупчица от която си църка водица и не му пука !!! И специалистите в англия ( да ги ръгне нещо голямо понеже ги знам кви са ) веднага двигателя ще ми сменят та въпроса ми е как може да се направи и какъв заварчик да си търся да ми го оправи ?!Колата е браво

    #2
    може да е изгнила някоя тапа на блока и от там да капе... ако е тапа, гледай да вземеш със същата дълбочина, че ако е по-дълбока и я набиеш да край ще се видиш в приключение... тапите струват стотинки... блока е от чугун и бая зор трябва да види за да се счупи...
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3


      значи дупчицата е на средата на нищото в смисъл просто от някъде е изникнала тая дупчица - няма болтове , няма тапи , няма нищо точно там !

      Коментар


        #4
        Аз не мога да ти кажа от кво е направен двигателя, но съм чувал за едно нещо - като пластелин, не знам какво се води точно.Та това е двукомпонентна смес като пръчка пластелин, режеш си едно парченце и го мачкаш, докато стане равномерно оцветено - преди да се размеси отвънка е зелено , вътре беше бяло май.Там кадето ти тече се изтърква едно хубаво с телена четка да паднат мръсотиите, и се лепва пластелина.Чувал съм че дори и да е мокро пак можело да хване, дават го да се слага на бойлери.Не знам дали ще свърши работа, но може да се пробва.Трябва да огледаш по магазините кво се предлага, но не знам като какво да го търсиш.
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #5
          mr. Nikoi написа:
          Аз не мога да ти кажа от кво е направен двигателя, но съм чувал за едно нещо - като пластелин, не знам какво се води точно.Та това е двукомпонентна смес като пръчка пластелин, режеш си едно парченце и го мачкаш, докато стане равномерно оцветено - преди да се размеси отвънка е зелено , вътре беше бяло май.Там кадето ти тече се изтърква едно хубаво с телена четка да паднат мръсотиите, и се лепва пластелина.Чувал съм че дори и да е мокро пак можело да хване, дават го да се слага на бойлери.Не знам дали ще свърши работа, но може да се пробва.Трябва да огледаш по магазините кво се предлага, но не знам като какво да го търсиш.
          това съм го ползвал- на бизон, точно зелено и вътре втвърдителя е бял. позлзвах го за радиатора и искара докрай с колата
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6


            ами тука съм виждал едно като двойна спринцовка със различни цветове вътре ама незнам точно какво е аз съм го гледал при лепилата , щом е за бойлери предполагам че трябва да стане , има налягане температурата е същата ама незнам дали за двигателя ще стане ?! колко време го дават да съхне тва ? и дали ще издържи налягането незнам ?! страх ме е да не стане по голяма като примерно да се напука целия блок ? възможно ли е ? сега ще изтичам да видя какво се предлага по магазините да видим ко ще измисля щото тука май няма да ми го направят да ми го заварят (Мръсни англичани )

            Коментар


              #7
              Това в спринцовките е епоксидна смола или двукомпонентно лепило някъкво.Това е като пластелин цилиндрично и се мачка на ръка. И на размер е почти като пръчка пластелин дето едно време се продаваха - горе долу колкото половин кренвирш.Според мен трябва да издържи и налягането. То по лошо няма кво да стане, така и така са искали да ти сменят двигателя.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #8
                http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...e621b6Тука хората и те са правели подобни работи.
                Bravo JTD 105 '98

                Коментар


                  #9


                  ами отивам до магазините стига да работят че тука днеска е банк холидей и ще търся това ако не утре тука може да не е бизон ама ще трябва да има нещо такова няма начин Благодаря ви безкрайно много за отзивите !!!!!вижте какво намерих тук http://www.halfords.com/webapp/wcs/s...Id=-1&x=0&y=0#

                  Коментар


                    #10
                    Блока на колите от ниския клас (включително и нашите) е чугунен. На спортните обикновено е алуминиева сплав.Иди някъде да ти капнат 2 капки с телоподаващо, не се занимавай с пластелини.

                    Коментар


                      #11
                      Това,течният метал,трябва да ти свърши идеална работа,така си мисля.А двигателя,щом е чугун,би трябвало да се заварява с електрожен,с електроди за чугун,а ако е някаква сплав на алуминия,тогава се заварява на аргон.

                      Коментар


                        #12
                        peho написа:
                        Това,течният метал,трябва да ти свърши идеална работа,така си мисля.А двигателя,щом е чугун,би трябвало да се заварява с електрожен,с електроди за чугун,а ако е някаква сплав на алуминия,тогава се заварява на аргон.
                        А каква дупка може да стане! Леле мале! Пробвай с лепилото и ако не стане тогава рискувай със заварки. Някъде по форума се коментираше за заварка на блок и там се казваше, че за да стане както трябва заварката предварително трябва да се нагрее блока и чак тогава да се заваря, така че това не е проста работа, според мен не рискувай със заварките.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          "Sika" също имат (идентично с "Бизон")

                          Коментар


                            #14
                            лошото на бизона и другите подобни е че повърхността трябва да е идеално чиста и да е суха.

                            Коментар


                              #15
                              NikMar написа:
                              peho написа:
                              Това,течният метал,трябва да ти свърши идеална работа,така си мисля.А двигателя,щом е чугун,би трябвало да се заварява с електрожен,с електроди за чугун,а ако е някаква сплав на алуминия,тогава се заварява на аргон.
                              А каква дупка може да стане! Леле мале! Пробвай с лепилото и ако не стане тогава рискувай със заварки. Някъде по форума се коментираше за заварка на блок и там се казваше, че за да стане както трябва заварката предварително трябва да се нагрее блока и чак тогава да се заваря, така че това не е проста работа, според мен не рискувай със заварките.
                              Че кой е казал заварката да се прави в час по трудово,един добър заварчик си знае работата и не би трябвало да направи дупка.Освен това тази дупка е поради това че е имало там шупла(най-вероятно),едва ли е заради изгниване(чугун да изгние ) и поради това да се получи изтъняване на материала,ако причината е такава,то наистина е по-добре да смени двигателя.

                              Коментар

                              Working...
                              X