Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителя май се прецака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16


    абе хора я кажете , аз като го взех моя Бравок ония ми каза че е сменял съединителя само че не е сменял аксиалният(незнам дали така се пише лагерно иначе съединителя бил сменен, нямам проблем освен притрисането при тръгване което явно го има при всякакви фиатове , само когато е студена този лагер стърже като загрее няма проблем , но снощи осетих че като натисна съединителя до края започва да се чува съвсем леко стържене и се притисних нещо !!!!! , та въпроса ми е ако тия лагери и феродовия диск са износени опасно ли е ? понеже аз е карам така вече над 30 000 км и до сега проблем не е имало , но съм извън БГ и не е много желателна смяната и закъсването по пътищата защото тука режат глави !!!! а за смяната мога ли да го направя сам или ако не съм барал такова нещо по добре да не барам ?! по принцип работя в един гараж на рено и се имам с механиците но никой няма да остава след работа за да ми смени съединителя

    Коментар


      #17
      Който каза, че са като консуматив, си е познал.Фиат нищо не казват в очите, само препоръчват, така и така ше ти разбиват колата,поне да я разбият цялостно и да сменят съединитела заедно с дистр.ремък. И ако имаш лошия късмет да е нещо с турбо,направо се приготви за пълна упойка.Според тях най-лесния начин е като ти свалят двигатела и го сложат на масата,и после ти го "сложат" във фактурата - 15часа труд примерно.Като станат на по 150хил.км и се почва със стържещите звуци...А и за градското каране,колегата има пълно право,изяжда му се ресурса на лагера за отрицателно време,не хиляди километри,а дни требва да му се броят.komshiqta, те все така казват,сменил съм го,ама до половината(имало едно време отивам да си купувам едно зло волво,и питам батето работи ли климатика,-работи ,вика,ама требва да му се сипе газ...та така),то кат стане опасно като за пътна помощ обикновено се чува отпреди това,ако не го зориш прекомерно де...да каже "чичоооо" отведнъж.И ако не си пипал никога, по-добре недей и сега,мое се оцапаш лошо,да се удариш лошо и т.н. В частен сервиз ще ти вземат 4-500Е,или поне от питане глава не боли, освен ако не си в Англия,щот там Фиат-Сервиз са "дебела марка" - смяна на ремък 1200L,скромно,по английскому,Господ да ги варди от тех самите...
      Coupe 20VT

      Коментар


        #18


        Ами точно в англия съм )))))))))))))))) да ти кажа честно не ми се ходи във друг сервиз като гледам и нашите майстори в гаража на рено където работя нямам думи да обеснявам !!!! те такова нещо май и в българия няма честно да ви кажа !!!! ние май одавна го минахме тоя период ! той ми вика кво ми пука колата не е моя ебассссссииииии вчера сменя един датчик който се сменя почти на всяка кола и се сменя със буксата и се опитва да запои кабелите след като ги е вързал ........ немога да ти го опиша че се мота 15 мин и нищо не направи и му викам дай на мен да опитам .... и ги направих , след това ги изолирах и той ме гледа ..... викам братчед аз когато съм запоявал с поялник ти не си знаел кво е електричество !!!! макар че е на 50 години А това е сервиз на рено който е само той тука в радиус от 100 мили ! затова ако правя нещо гледам да си го правя аз и те само да ми дават акъл понеже кога съм оправял тва онова , сега поне се мотая покрай тях и понаучавам това онова ще видим може и да го чакам да сдипли напълно и тогава ще видим ! дано ме изкара още 12 -13000 км и като се приберем ще си го оправям ! Дано да ме изкара !!!!!! и не само съединителя ами като цяло колата

        Коментар


          #19
          Колега, разрови се в английските форуми за Фиат (Купе). Има понякога какво да се прочете,специално по темата сервизи ще те напътят най-добре, нещо за 400L ми се върти в спомените. Мненията на повечето пичове са,че официалния сервиз е за избягване, каквато си е и истината, не само там, и не само на Фиат...А и гаранцията, която ти поемат е част от спокойствието в тоя живот.И кат го сменяш, така и така е отворен вече, по -добре хвърли некоя жълтица повече и му сложи усилен вариант някакъв. Фиат им слагат AP Lockheed или Valeo, като втория освен че е 2 пъти по-евтин е и по-неиздръжлив.http://www.fccuk.org/forum/http://ww...orum.com/forum
          Coupe 20VT

          Коментар

          Working...
          X