Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителя май се прецака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединителя май се прецака

    Здравейте, преди да се затичам към сервизите много ви моля за помощ какъв е вероятния проблем на с единителя или на скоростната кутия: от две седмици новичкия ми стар Фиат Браво 1.6 16в здаваше виещ звук при натискане на съединителя при тръгване и паркиране, а от снощи скоростите почти не влизат, а задна е невъзможна за женска ръка. Къде да търся причината, че вече съм малко обелена след първоначалните ремонти.
    тръпка е да натискаш педала )

    #2
    какво е положението на педала на съеденителя, сравнен с този на спирачката?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      При изгасен двигател и спряла кола могат ли да се превключват лесно скоростите:- ако да, то проблема е най-вероятно в съединителя.- ако пак немогат да се превключват, то проблема е в скоростите.

      Коментар


        #4
        благодаря ви

        Изненада ме бързината на отговора За съжаление не погледнах дали нивото на съединителя е на това на спирачката, ще проверя, а относно превключването на скорост на загасен двигател ....да много по-лесно е особено за задна, която на включен е невъзможна
        тръпка е да натискаш педала )

        Коментар


          #5
          ами сега остава да кажеш че като включиш 1-ва и колата тръгва когато почти е пуснат съединителя(най-горе), и ще тикажа че е 100000000% заминал и си за смяна на съединител. А щом е здавал виеш звък при натискане, значи е заминал и аксиалния лагер....така че диагнозата е ясна. Трябва да се смени комплекта съединител(2-та диска + лагера). Ориентировъчно около 150/200 лв. за части и 70-100 за труд.Честито.за сверка на цени на части тук:http://www.axm-auto.com/
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            много ви благодаря, страхотни сте..........................де да беше и фиатката такава Не ме радва "диагнозата", но ми е от полза инфото.
            тръпка е да натискаш педала )

            Коментар


              #7
              частите , частите....

              Здравейте пак, диагнозата ви е много точна дотук най евтино ги намерих аксиалния диск и феродовия лагер за 80 лв. общо ще видим майстора как ще се изкаже, обаче трудно ги намерих за толко, предложиха ми ги на места комплекта за 220..
              тръпка е да натискаш педала )

              Коментар


                #8
                Re: частите , частите....

                Byni написа:
                ......... аксиалния диск и феродовия лагер .............
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #9
                  какво се смеете не виждате ли че е дама?А по въпроса- преди 3 месеца имах същия проблем. Мислех че е от жилото(понеже трудно се натискаше педала) и го смених, но след 2 седмици пак същия проблем- нямах скорости. С натягане на жилото на съединителя се оправи, а педала пак беше твърд. Мина се време и се скъса новото жило, но аз габровец и му направих метална планка(понеже се счупи пластмасовата планка за захващане на педала) и пак си карах и миналия ден хоп- късасе металната планка- Викам си "май вече съм за сервиза, работата е дебела". Отивам, смяна на съединител, сложих комплект Валео и сега съм с мек педал, влизат скорости и всичко е 6. А на жилото пак му направих планка Взеха ми 100лв за работа ем мои хора, понеже било голям зор смяната на Браво. Комплекта струваше 250лв. Имаше и комплекти за по малко пари ама викам в този случай да не съм габровец
                  Bravo TD100 98'- това в Гаража
                  Brava TD100 96'- Мир на праха и...
                  Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
                  Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

                  Коментар


                    #10
                    АААХАХА , май се изложих , в старанието си да се изразя като мъж , мерси много за разбирането и снисхождението Гошо :D , значи цените са си такива . Бравото ми вече е готово и всичко е ок/излезе ми всичко 150лв/ , малко не свиквам с по високото отделяне на съединителя , но....за всичко има време Лек път на всички иииииииииии УМНАТА , че има мого жени по пътя вече
                    тръпка е да натискаш педала )

                    Коментар


                      #11
                      Изобщо не съжалявай за парите които ще дадеш за съединител. На мен също ми беше малко кофти да дам 250 лв за съединител+смяна, но "няма нищо по-хубаво от нов съединител"
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        На колко километра се сменя съединител на Брава/Браво? Така като гледам доста хора се оплакват? При бравата да не се явява консуматив като ангренажа? Да не се дължи на некачествените комплекти (например джамбазина да е сложил най-евтиния съединител преди да я продаде) или си е "детска болест"?

                        Коментар


                          #13
                          batececo написа:
                          На колко километра се сменя съединител на Брава/Браво? Така като гледам доста хора се оплакват? При бравата да не се явява консуматив като ангренажа? Да не се дължи на некачествените комплекти (например джамбазина да е сложил най-евтиния съединител преди да я продаде) или си е "детска болест"?
                          Ха, колега, нали си от София? Колко често сменяш предавки? Аз от тук до Търново сменям по-рядко отколкото само сутрин като пътувам към офиса ( Опълченска/Сливница до Младост 3 ).Моя го смених 15к км след като я взех.
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #14
                            няма грижи съединителя. а кво му е трудното по смяна не знам. на майсторите все им е трудно.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Според мен смяната на съединител не зависи колко пъти сменяш скорости а как ги сменяш и как караш колега.Така мисля,ако съм грешка кажете?

                              Браво 1,6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X