Здравейте, преди да се затичам към сервизите много ви моля за помощ какъв е вероятния проблем на с единителя или на скоростната кутия: от две седмици новичкия ми стар Фиат Браво 1.6 16в здаваше виещ звук при натискане на съединителя при тръгване и паркиране, а от снощи скоростите почти не влизат, а задна е невъзможна за женска ръка. Къде да търся причината, че вече съм малко обелена след първоначалните ремонти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединителя май се прецака
Collapse
X
-
благодаря ви
Изненада ме бързината на отговора За съжаление не погледнах дали нивото на съединителя е на това на спирачката, ще проверя, а относно превключването на скорост на загасен двигател ....да много по-лесно е особено за задна, която на включен е невъзможнатръпка е да натискаш педала )
Коментар
-
ами сега остава да кажеш че като включиш 1-ва и колата тръгва когато почти е пуснат съединителя(най-горе), и ще тикажа че е 100000000% заминал и си за смяна на съединител. А щом е здавал виеш звък при натискане, значи е заминал и аксиалния лагер....така че диагнозата е ясна. Трябва да се смени комплекта съединител(2-та диска + лагера). Ориентировъчно около 150/200 лв. за части и 70-100 за труд.Честито.за сверка на цени на части тук:http://www.axm-auto.com/СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
какво се смеете не виждате ли че е дама?А по въпроса- преди 3 месеца имах същия проблем. Мислех че е от жилото(понеже трудно се натискаше педала) и го смених, но след 2 седмици пак същия проблем- нямах скорости. С натягане на жилото на съединителя се оправи, а педала пак беше твърд. Мина се време и се скъса новото жило, но аз габровец и му направих метална планка(понеже се счупи пластмасовата планка за захващане на педала) и пак си карах и миналия ден хоп- късасе металната планка- Викам си "май вече съм за сервиза, работата е дебела". Отивам, смяна на съединител, сложих комплект Валео и сега съм с мек педал, влизат скорости и всичко е 6. А на жилото пак му направих планка Взеха ми 100лв за работа ем мои хора, понеже било голям зор смяната на Браво. Комплекта струваше 250лв. Имаше и комплекти за по малко пари ама викам в този случай да не съм габровецBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
АААХАХА , май се изложих , в старанието си да се изразя като мъж , мерси много за разбирането и снисхождението Гошо :D , значи цените са си такива . Бравото ми вече е готово и всичко е ок/излезе ми всичко 150лв/ , малко не свиквам с по високото отделяне на съединителя , но....за всичко има време Лек път на всички иииииииииии УМНАТА , че има мого жени по пътя вечетръпка е да натискаш педала )
Коментар
-
На колко километра се сменя съединител на Брава/Браво? Така като гледам доста хора се оплакват? При бравата да не се явява консуматив като ангренажа? Да не се дължи на некачествените комплекти (например джамбазина да е сложил най-евтиния съединител преди да я продаде) или си е "детска болест"?
Коментар
-
batececo написа:На колко километра се сменя съединител на Брава/Браво? Така като гледам доста хора се оплакват? При бравата да не се явява консуматив като ангренажа? Да не се дължи на некачествените комплекти (например джамбазина да е сложил най-евтиния съединител преди да я продаде) или си е "детска болест"?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар