Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силно тракане отпред.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Силно тракане отпред.

    Здравейте ковеги. О няколко месеце се опитвам да реша този проблем, но все още не успявам. При подаване на газ се чува едно чукане в предната част. Не са шарнири, тъй като по инерция не се чува, а само на скорост и при ускорение. Ходих при майстори със съмнение за каре, но според тях не е тъй като звука е друг и чука не само на завой, а и при движение направо. По някой път спира да чука и минава доста време преди да се появи отново.Според майсторите било от некачествени накладки, които са хлабави и играят. Аз си мисля, че ако са накладките следва да чукат не само при ускоряване, а и при движение по инерция. Мисля си дали проблема не е в скоростната кутия. Моля за съвети.
    Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
    двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

    #2
    тампон на мотора
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Не е тампон. Тракането е ритмично и се променя в зависимост от оборотите.
      Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
      двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

      Коментар


        #4
        а на празен ход имали го?!?!
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Punto75MPI написа:
          а на празен ход имали го?!?!
          На празен ход и движение по инерция - не чука.
          Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
          двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

          Коментар


            #6
            Извинявай за забележката, но не е лошо да си оправиш заглавието ОТПРЕД е една дума.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              еми при тези условия какви са тея простотии шарнири, накладки- след като е зависимо от оборотите на двигатетеля. очевидно е нещо по силовото предаване- има един тампон на едната полуоска, който е балансиращ- погледни го, въобще всичко подвижно- около колелата, разни датчици да не опират по гумите, да си сменял нещо и след това да си забелязал лопането- например корм накрайници/ако си ги обърнал така става/? вдигни на крик колелото дето тропа, вкарай първа и газ и малко по малко локализирай
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Имаш детонации. Или некачествен бензин или проблеми с предварението или много нагар в камерите или неподходящи (горещи) свещи.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  еми при тези условия какви са тея простотии шарнири, накладки- след като е зависимо от оборотите на двигатетеля. очевидно е нещо по силовото предаване- има един тампон на едната полуоска, който е балансиращ- погледни го, въобще всичко подвижно- около колелата, разни датчици да не опират по гумите, да си сменял нещо и след това да си забелязал лопането- например корм накрайници/ако си ги обърнал така става/? вдигни на крик колелото дето тропа, вкарай първа и газ и малко по малко локализирай
                  Нищо не е сменяно. Вдигал съм колелата на крик- не чука. Като тръгне колата по земята-чука. От вътре не може да се лакализира от, коя страна е чукането. Много е интересно. Карах я на майстор, гледа шарнирите, накрайниците, бута колелата - спря. Карах я известно време, всичко добре. Сега пак започна. Според него са накладките, но не ми се сменят защото за почти нови.
                  Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
                  двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

                  Коментар


                    #10
                    Имал съм такъв проблем с вътрешно каре на полуоска

                    Коментар


                      #11
                      Pavel_Ge написа:
                      Имал съм такъв проблем с вътрешно каре на полуоска
                      И аз съм се насочил на там. Има ли други признаци, по които да се ориентирам, защото да сменяш вътрешно каре си е голяма играчка.
                      Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
                      двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

                      Коментар


                        #12
                        Това го имахме и при една ланча като проблем. Вдигнеш я на крик не чука пуснеш я чука. И то си чука когат си иска смисъл днес ако и е кеф не чука, утре почва. Колега така я продаде с тоя проблем но маи наистина беше открил че става въпрос за вътрешно каре. Ще го питам както се появи дали помни нещо. Аз си мисля едно, щом вдигнеш колата на крик и не чука това е или щото не се товари полуоската или защото се измъква навън като увисне гумата но в всички случаи е вътрешно каре. Ако можеш да намериш някои да те пусне да се качиш на валяци за стенд на спирачките и тогава да влезеш в канала да видиш от къде чука.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          тези мистериозни фиати- значи има такива стедове, които са с валяци, после кривят гумите по хоризонтала- симулират натоварване в завой, тресат заедно колелата, по отделно, абе фул екстри. дори са така направени, че все едно си на канал, но гумите са на валяци и може да гледаш колата отдолу докато се движи. ако човека е разбираш с тази техника е абсурд да не се хване кое е! въпреки че на мен така не ми хванха шарнир, ама го отдавам на "майстора"
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар

                          Working...
                          X