Здравейте ковеги. О няколко месеце се опитвам да реша този проблем, но все още не успявам. При подаване на газ се чува едно чукане в предната част. Не са шарнири, тъй като по инерция не се чува, а само на скорост и при ускорение. Ходих при майстори със съмнение за каре, но според тях не е тъй като звука е друг и чука не само на завой, а и при движение направо. По някой път спира да чука и минава доста време преди да се появи отново.Според майсторите било от некачествени накладки, които са хлабави и играят. Аз си мисля, че ако са накладките следва да чукат не само при ускоряване, а и при движение по инерция. Мисля си дали проблема не е в скоростната кутия. Моля за съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силно тракане отпред.
Collapse
X
-
а на празен ход имали го?!?!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
еми при тези условия какви са тея простотии шарнири, накладки- след като е зависимо от оборотите на двигатетеля. очевидно е нещо по силовото предаване- има един тампон на едната полуоска, който е балансиращ- погледни го, въобще всичко подвижно- около колелата, разни датчици да не опират по гумите, да си сменял нещо и след това да си забелязал лопането- например корм накрайници/ако си ги обърнал така става/? вдигни на крик колелото дето тропа, вкарай първа и газ и малко по малко локализирайLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:еми при тези условия какви са тея простотии шарнири, накладки- след като е зависимо от оборотите на двигатетеля. очевидно е нещо по силовото предаване- има един тампон на едната полуоска, който е балансиращ- погледни го, въобще всичко подвижно- около колелата, разни датчици да не опират по гумите, да си сменял нещо и след това да си забелязал лопането- например корм накрайници/ако си ги обърнал така става/? вдигни на крик колелото дето тропа, вкарай първа и газ и малко по малко локализирайTempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Това го имахме и при една ланча като проблем. Вдигнеш я на крик не чука пуснеш я чука. И то си чука когат си иска смисъл днес ако и е кеф не чука, утре почва. Колега така я продаде с тоя проблем но маи наистина беше открил че става въпрос за вътрешно каре. Ще го питам както се появи дали помни нещо. Аз си мисля едно, щом вдигнеш колата на крик и не чука това е или щото не се товари полуоската или защото се измъква навън като увисне гумата но в всички случаи е вътрешно каре. Ако можеш да намериш някои да те пусне да се качиш на валяци за стенд на спирачките и тогава да влезеш в канала да видиш от къде чука.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
тези мистериозни фиати- значи има такива стедове, които са с валяци, после кривят гумите по хоризонтала- симулират натоварване в завой, тресат заедно колелата, по отделно, абе фул екстри. дори са така направени, че все едно си на канал, но гумите са на валяци и може да гледаш колата отдолу докато се движи. ако човека е разбираш с тази техника е абсурд да не се хване кое е! въпреки че на мен така не ми хванха шарнир, ама го отдавам на "майстора"Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар