Някой може ли да ми каже Браво 1.2 16 V Trofeo 99 година с какви запалителни свещи се кара
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалителни свещи
Collapse
X
-
Все тая с колко полюсни са- важното е да са по каталог за точно тоя двигател-разликата е в издължаването на керамичното покритие около централния полюс-той определя температурата, при която свеща се самопочиства, а всеки двигател работи на собствен температурен режим и достигането на оптималните стойностти се експериментира в големите компаний за свещи.ПП. Ако ще и триелектродна свещ от Фалве да сложиш- ако не е за температурния режим точно на твоя тип двигател- пак ще зацапа и няма да работи по- добре от каталожната напр. с 1 или 2 електрода.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
...
Онлайн каталог за свещи на ДЕНСОhttp://www.meteor.com.ua/main.php?w=...ng&make=FIATИ на Бош/ДЕНСО/НКГ/Шампионhttp://www.carsparkplugs.com/bosch/Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Ето какво прочетох в офицялен PDF от сайта на Bosch като препоръки относно запалителните свещи при експлоатация на двигателя с LPG (газ). Превод от PDF: При използването на LPG(газ) като гориво, вътрешната температура и налягане в цилиндрите са по-високи, като резултат от това е необходимо по-високо напрежение за осъществяване на йонизацията(възникването и времетраенето на искра м/у ценралния активен електрод и замасения отрицателен електрод на свеща).Времетраенето на искрата и нейния интензитет са критични за правиланата работата на двигателя тъйкато от това зависи пълноценото изгаряне на горивната смес.Интензитета и времетраенето са тясно свързани с температурата и най-вече налягането в горивната камера.Всяка запалителна свещ има пределни норми (температура и налягане) при които е в състояние да отдаде и задържи максимално качествена искра спрямо техническите параметри дадени от производителя.запалителните свещи са нагодени да работят с бензин и всичките им показатели са съобразени с това гориво и съответната среда при изгарянето му.Както беше споменато по-горе тази среда е по-различна при LPG(газ).При по новите модели автомобили в техническата документация е дадена точна спецификация на запалителните свещи ако се кара на LPG или съответно ако се кара на бензин или комбинирано от двете, като те се различават в малка степен.При по-старите автомобили с по-стар тип запалителна уредба такива спецификации липсват.Ако се кара на газ се препоръчва разтоянието между електродите да бъде намалено с 0.1 - 0.2mm от номинала(поради факта,че налягането е по-голямо намаляването на разтоянието ще компенсира нуждата от по-високо напрежение като същевремено запази качеството на искрата) и топлинното число на свеща да бъде с един ( 1 ) порядък избрано към по-студени(поради факта,че температурата е по-висока при изгарянето на LPG). Пример: WR8BC+ 0.8mm(бензин) --> WR7BC+ 0.7(LPG) Пояснение:Ако каталожния номер за вашия автомобил е WR8BC+ ,свеща трябва да бъде заменена с WR7BC+ и коригирано разтоянието м/у електродите. Забележка:При запалителните свещи от серията Super 4’s( 4 електродни) НЕ се коригира разтоянието м/у електродите! Само топлинното число. Ами това беше не е много ,но се надявам да е било полезно това го копирах от форума на волксваген и има истина в товатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар