Здравейте колеги,Ето и моята история-преди две седмици си купих Фиат Мареа 1,6 16 винтила-дотук добре!!!Купих я изгодно-за 4000/нов внос от Италия с газова 1998г/!Купих я от Перник и докато идвахме насам тя загря доста-изхвърли малко вода-оказа се че клемата за перката или реостата/не знам точно/се е откачила!!Закачих я и преминах към належащите процедури-смених ремъци,ролки,масло,филтри,един носач ,сложих нови гуми,абе както е по закон!!!Антифриза в казанчето ми се стори бистър и доста чист и не го смених-изциганих се!!!Така минах около 300-400 км!!В един момент при хладно време и нормално умерено каране за около 10км стрелката взе да се вдига много и колата върна течност,перката ту се включи ту не и в един момент отказа!?!?!?!?!Реших ,че може да е датчик или нещо еликтричарско!!!Оказа се че не е-всичко си е в ред!!Броблема бил в обезвъздушаването!!!Обезвъздуших я-от радиатора и от изпарителя!!Работеше добре-включи перката някалко пъти и температурата си седеше милиметър преди средата!!!Прибрах се и на другия ден същия проблем-този път темперетурата беше стигнала само до средата-валеше сняг-но водата извираше от казанчето!!Казаха ми ,че може да е от гаста-спрях я но след известно каране на таблото отчиташе нормална температура а водта пак извираше!!!Колата върви добре не пуши,не прекъсва перфектна и на газ и на бензин!?Радиатора е топъл,маркучите не са се вдървили,перката включва,но си надува!!!Това което забелязах като я купих ,че леко замъглявапредния прозорец!?!?Въпроса ми е има ли връзка термостата,или не знам още какво та да връща?Може би гарнитурата е изгоряла,не е скъпа но работата по смяната й е доста!?!?Ще ми се да не е но................Ако не съм я обезвъздушил-може ли схема за тзи модел?!Може ли да е от главата а не от гарнитурата-пак повтарям колата работи чудесно..............докато не изхвърли.........!!!!!!!!Сигурно станах досаден и моля да ме извините,но болката ми е голяма-копуваш си кола и започваш да я правиш.........и не съм само аз..........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свалям главата!?!?!?!-те това е!!
Collapse
X
-
отиваш на сервиз да ти измерят дали имаш "изгорели газове" във антифриза, ако имаш сменяш гарнитура на главата проверявате я дали има нужда от шлайф, ако ти се дават пари може и на стенд да я видите дали не е спукана /малко вероятно според мен/TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Свалям главата!?!?!?!-те това е!!
andreigg написа:Здравейте колеги,Ето и моята история-преди две седмици си купих Фиат Мареа 1,6 16 винтила-дотук добре!!!Купих я изгодно-за 4000/нов внос от Италия с газова 1998г/!Купих я от Перник и докато идвахме насам тя загря доста-изхвърли малко вода-оказа се че клемата за перката или реостата/не знам точно/се е откачила!!Закачих я и преминах към належащите процедури-смених ремъци,ролки,масло,филтри,един носач ,сложих нови гуми,абе както е по закон!!!Антифриза вFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравей колега,Аз до колкото разбра колата ту работи добре, ту прегрява.Според мен първо си провери термостата, може би не отваря по някога и си стои затворен малкият кръг и ти прегрява.Имах такъв проблем с жигулата - наградско няма проблеми, но на магистралата за 20 30 км и завря казанчето.От термостати се оплакват повечето колеги, не бързай със сваляне на главата. Щом не е постоянене проблема като отвориш главата не знам какво ще се види.Като започне да попрегрява провери маркучите към радиатора дали са топли. Ако маркуча към радиатора е студен - проблема е в термостата.Притеснява ме само това че казваш че температурата показва нормална, когато ти е вряло казанчето.един колега след смяна на антифириза поради не обезвъздушаване му се развалил термостата.Пиши какво е станало.Много гадно се е получило купуваш нова кола и си идва с проблемите.Аз мойта като я взех преди 2 3 месеца беше с постоянно отворен термостат.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар