Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свалям главата!?!?!?!-те това е!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свалям главата!?!?!?!-те това е!!

    Здравейте колеги,Ето и моята история-преди две седмици си купих Фиат Мареа 1,6 16 винтила-дотук добре!!!Купих я изгодно-за 4000/нов внос от Италия с газова 1998г/!Купих я от Перник и докато идвахме насам тя загря доста-изхвърли малко вода-оказа се че клемата за перката или реостата/не знам точно/се е откачила!!Закачих я и преминах към належащите процедури-смених ремъци,ролки,масло,филтри,един носач ,сложих нови гуми,абе както е по закон!!!Антифриза в казанчето ми се стори бистър и доста чист и не го смених-изциганих се!!!Така минах около 300-400 км!!В един момент при хладно време и нормално умерено каране за около 10км стрелката взе да се вдига много и колата върна течност,перката ту се включи ту не и в един момент отказа!?!?!?!?!Реших ,че може да е датчик или нещо еликтричарско!!!Оказа се че не е-всичко си е в ред!!Броблема бил в обезвъздушаването!!!Обезвъздуших я-от радиатора и от изпарителя!!Работеше добре-включи перката някалко пъти и температурата си седеше милиметър преди средата!!!Прибрах се и на другия ден същия проблем-този път темперетурата беше стигнала само до средата-валеше сняг-но водата извираше от казанчето!!Казаха ми ,че може да е от гаста-спрях я но след известно каране на таблото отчиташе нормална температура а водта пак извираше!!!Колата върви добре не пуши,не прекъсва перфектна и на газ и на бензин!?Радиатора е топъл,маркучите не са се вдървили,перката включва,но си надува!!!Това което забелязах като я купих ,че леко замъглявапредния прозорец!?!?Въпроса ми е има ли връзка термостата,или не знам още какво та да връща?Може би гарнитурата е изгоряла,не е скъпа но работата по смяната й е доста!?!?Ще ми се да не е но................Ако не съм я обезвъздушил-може ли схема за тзи модел?!Може ли да е от главата а не от гарнитурата-пак повтарям колата работи чудесно..............докато не изхвърли.........!!!!!!!!Сигурно станах досаден и моля да ме извините,но болката ми е голяма-копуваш си кола и започваш да я правиш.........и не съм само аз..........

    #2
    отиваш на сервиз да ти измерят дали имаш "изгорели газове" във антифриза, ако имаш сменяш гарнитура на главата проверявате я дали има нужда от шлайф, ако ти се дават пари може и на стенд да я видите дали не е спукана /малко вероятно според мен/
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      има пробка на радиатораи още една на тръбата за радиаторчето в купето (пада се точно в средата зад двигателя, тръбата е тънка)
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        И аз от тези две места обезвъздушавах!!

        Коментар


          #5
          това са местата за обезвъздушаванеи все пак може термостата да създава проблем
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Въпроса ми е по какъв начи!Ако имам запушване по системата-може ли от там да се получава налягане и ако е да как мога да я продухам?

            Коментар


              #7
              естествено че може да се промиеразкачаш радатора и промивашкакто и термостата може да тестваш, макар че това става трудно
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Re: Свалям главата!?!?!?!-те това е!!

                andreigg написа:
                Здравейте колеги,Ето и моята история-преди две седмици си купих Фиат Мареа 1,6 16 винтила-дотук добре!!!Купих я изгодно-за 4000/нов внос от Италия с газова 1998г/!Купих я от Перник и докато идвахме насам тя загря доста-изхвърли малко вода-оказа се че клемата за перката или реостата/не знам точно/се е откачила!!Закачих я и преминах към належащите процедури-смених ремъци,ролки,масло,филтри,един носач ,сложих нови гуми,абе както е по закон!!!Антифриза в
                Когато я купува и я пробва остави ли я да достигне нормална работна температура и дори да включи перката?Не нали?
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Естествено ,че не..................а тряваше,аз се хванах за цвета защото беше боядисана и си казах не може да е хем ударена хем.................с проблем по двигателя........................А проблема се показа след около 350-400 км каране в Софиая-не веднага!!

                  Коментар


                    #10
                    Моето мнение е да си провериш капачката на казанчето , ако не затваря хубаво дори и да не е прегряла ще извира водата. При мен така се получава ако забравя да затегна капчката.
                    bravа jtd 105

                    Коментар


                      #11
                      Здравей колега,Аз до колкото разбра колата ту работи добре, ту прегрява.Според мен първо си провери термостата, може би не отваря по някога и си стои затворен малкият кръг и ти прегрява.Имах такъв проблем с жигулата - наградско няма проблеми, но на магистралата за 20 30 км и завря казанчето.От термостати се оплакват повечето колеги, не бързай със сваляне на главата. Щом не е постоянене проблема като отвориш главата не знам какво ще се види.Като започне да попрегрява провери маркучите към радиатора дали са топли. Ако маркуча към радиатора е студен - проблема е в термостата.Притеснява ме само това че казваш че температурата показва нормална, когато ти е вряло казанчето.един колега след смяна на антифириза поради не обезвъздушаване му се развалил термостата.Пиши какво е станало.Много гадно се е получило купуваш нова кола и си идва с проблемите.Аз мойта като я взех преди 2 3 месеца беше с постоянно отворен термостат.
                      Bravo JTD 105 '98

                      Коментар


                        #12
                        Днес в сервиза са намерили запушено маркуче,отпушили са го ,та сега отивам да я пробвам!!!

                        Коментар


                          #13
                          andreigg написа:
                          Днес в сервиза са намерили запушено маркуче,отпушили са го ,та сега отивам да я пробвам!!!
                          Дано всичко е на ред!!

                          Коментар

                          Working...
                          X