bay-petko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аман от това пунто.сега пък електроусилвател на кормилото...
Collapse
X
-
-
Абе на Фори момчетата още навлизат в материала ама имат инструментите и компютъра за диагностика. Което хич не е малко за нашите коли. Примерно за центровката на петака или 1.6 16V-то ако нямаш инструмента става много красиво. А повечето майстори в Блг. ги нямат. И резултатите са трагични. А компютъра им си е много добре, ама те с тоя немски нищо не прихващат. Затова аз като ходя ги моля да ми го пуснат на Английски да си чета сам грешките. Иначе при тях съм сменял съединител, лагер-семерингата на скоростите, маншони на каретата и масло и филтри и за сега няма проблем. Само не знам това масло Meguin дето работят с него що за стока е. Много хора казват, че е много добро а Фори се кълне, че го взима от вносителя и нямало начин да е менте. Дано да е така. Мен ми се струва малко редичко като е топла колата макар, че е 10W40 и това си е май-нормално. Някой друг карал ли е с такова? Иначе за Благоевград ако е за основни ремонти има само един истински майстор. За текущи ремонти обаче е тегаво. А Коди сервиз преди години щяха да ме убият със старата ми Регата, бяха забравили да чукнат гайката на предната главина да се законтри и тя се разви на път за Банско по Предела по завоите. Та там вече не искам да доближа дори. Майстор Вальо в Покровник се правя добре и за сега аз нямам оплаквания от него, но там съм карал предимно Опели. С Фиат не го знам как е. Но не ги бърза нещата и ги изпипва и смятам, че няма да има проблем.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Абе на Фори момчетата още навлизат в материала ама имат инструментите и компютъра за диагностика. Което хич не е малко за нашите коли. Примерно за центровката на петака или 1.6 16V-то ако нямаш инструмента става много красиво. А повечето майстори в Блг. ги нямат. И резултатите са трагични. А компютъра им си е много добре, ама те с тоя немски нищо не прихващат. Затова аз като ходя ги моля да ми го пуснат на Английски да си чета сам грешките. Иначе при тях съм сменял съединител, лагер-семерингата на скоростите, маншони на каретата и масло и филтри и за сега няма проблем. Само не знам това масло Meguin дето работят с него що за стока е. Много хора казват, че е много добро а Фори се кълне, че го взима от вносителя и нямало начин да е менте. Дано да е така. Мен ми се струва малко редичко като е топла колата макар, че е 10W40 и това си е май-нормално. Някой друг карал ли е с такова? Иначе за Благоевград ако е за основни ремонти има само един истински майстор. За текущи ремонти обаче е тегаво. А Коди сервиз преди години щяха да ме убият със старата ми Регата, бяха забравили да чукнат гайката на предната главина да се законтри и тя се разви на път за Банско по Предела по завоите. Та там вече не искам да доближа дори. Майстор Вальо в Покровник се правя добре и за сега аз нямам оплаквания от него, но там съм карал предимно Опели. С Фиат не го знам как е. Но не ги бърза нещата и ги изпипва и смятам, че няма да има проблем.
Коментар
-
Ти за тоя младичкия ли говориш един слаб от скоро е явно. Той и по мойта работи и ти са ме наплаши. Уж гледах на другия ден какво е правено ама не видях нищо притиснително. И маслото е сложено точно 3.8л. както си е по книшка. Ама за това аз съм си трениран още от Опела. Винаги си казвам колко масло да сложат и нито грам повече. Че в БМВ сервиз на Опел 1.4 дето събира 3.2л. му шибнаха 4.5л. масло!!! И като им казах да подпишат протокол, че поемат щетите от това, че има повече масло в колата те се разтърчаха и го източиха повечето. Абе малоумна работа. Та затова винаги си казвам. Иначе Фори наистина ги взима от София инструментите, ама имаи предвид, че тия от Фиат една стотинка не му дават. Всичко сам с негови средства е направил. За мен това е несериозно от страна на представителя на Фиат. Най-малкото важните инструменти и диагностични уреди щом ще им е официалне сервиз в Блг. трябва да му ги дадат. Ако треа да му зимат малко наем ама да го карат да ги купува на цени дето като ми ги е казвал да ти настръхне косата няма как да стане още от веднага. А иначе ако го сравняваме с другия Фиат сервиз в Благоевград, тоя поне е чисто и не мирише на мърша. :D И като ида и ако чакам за колата си сядам в някоя от новите колици и си представям колко хубав би бил живота зат волана на такава кола...П.С. Добре кажи къде да си обслужваме колите. Аз неам идея. С майсторите е мизерия... Ама елементарното обслужване къде да прави? Ти какво масло сипа на Алфата и къде го смени?
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Ти за тоя младичкия ли говориш един слаб от скоро е явно. Той и по мойта работи и ти са ме наплаши. Уж гледах на другия ден какво е правено ама не видях нищо притиснително. И маслото е сложено точно 3.8л. както си е по книшка. Ама за това аз съм си трениран още от Опела. Винаги си казвам колко масло да сложат и нито грам повече. Че в БМВ сервиз на Опел 1.4 дето събира 3.2л. му шибнаха 4.5л. масло!!! И като им казах да подпишат протокол, че поемат щетите от това, че има повече масло в колата те се разтърчаха и го източиха повечето. Абе малоумна работа. Та затова винаги си казвам. Иначе Фори наистина ги взима от София инструментите, ама имаи предвид, че тия от Фиат една стотинка не му дават. Всичко сам с негови средства е направил. За мен това е несериозно от страна на представителя на Фиат. Най-малкото важните инструменти и диагностични уреди щом ще им е официалне сервиз в Блг. трябва да му ги дадат. Ако треа да му зимат малко наем ама да го карат да ги купува на цени дето като ми ги е казвал да ти настръхне косата няма как да стане още от веднага. А иначе ако го сравняваме с другия Фиат сервиз в Благоевград, тоя поне е чисто и не мирише на мърша. :D И като ида и ако чакам за колата си сядам в някоя от новите колици и си представям колко хубав би бил живота зат волана на такава кола...
Коментар
-
Scorpion_BV написа:А добре! Че тоя слабия рови по мойта кола. Ще погледна в Събота по обстойно. А за другото какво ще кажеш? Къде да ги караме за масла и т.н.?
Коментар
-
bay-petko написа:качваха я на компютър в фият благоевград/ просто по време на "инцидента" се намирах там/ .чистят грешката, паля колата и пак светва лампата. мотора бил наред. компютъра на сервото също. само някакви си управляващи транзистори били изпушили. Незнам дали е така затова и търся второ мнение.лек денSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар