Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аман от това пунто.сега пък електроусилвател на кормилото...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    bay-petko написа:
    качваха я на компютър в фият благоевград/ просто по време на "инцидента" се намирах там/ .чистят грешката, паля колата и пак светва лампата. мотора бил наред. компютъра на сервото също. само някакви си управляващи транзистори били изпушили. Незнам дали е така затова и търся второ мнение.лек ден
    Компютърът при тия по принцип е добър (Examiner), ама само по принцип. Тоя пич Иво (с очилата) не е добър диагностик. А и от всичките модули, които може да се надграждат, те са купили само основата, т.е. и да искаш повече информация, освен името на самата грешка, не можеш да получиш. След това почват да гадаят. С две думи Андрешковска система ...Ходи си пусни колата при някой добър диагностик и виж за какво става дума.

    Коментар


      #17
      Абе на Фори момчетата още навлизат в материала ама имат инструментите и компютъра за диагностика. Което хич не е малко за нашите коли. Примерно за центровката на петака или 1.6 16V-то ако нямаш инструмента става много красиво. А повечето майстори в Блг. ги нямат. И резултатите са трагични. А компютъра им си е много добре, ама те с тоя немски нищо не прихващат. Затова аз като ходя ги моля да ми го пуснат на Английски да си чета сам грешките. Иначе при тях съм сменял съединител, лагер-семерингата на скоростите, маншони на каретата и масло и филтри и за сега няма проблем. Само не знам това масло Meguin дето работят с него що за стока е. Много хора казват, че е много добро а Фори се кълне, че го взима от вносителя и нямало начин да е менте. Дано да е така. Мен ми се струва малко редичко като е топла колата макар, че е 10W40 и това си е май-нормално. Някой друг карал ли е с такова? Иначе за Благоевград ако е за основни ремонти има само един истински майстор. За текущи ремонти обаче е тегаво. А Коди сервиз преди години щяха да ме убият със старата ми Регата, бяха забравили да чукнат гайката на предната главина да се законтри и тя се разви на път за Банско по Предела по завоите. Та там вече не искам да доближа дори. Майстор Вальо в Покровник се правя добре и за сега аз нямам оплаквания от него, но там съм карал предимно Опели. С Фиат не го знам как е. Но не ги бърза нещата и ги изпипва и смятам, че няма да има проблем.
      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
      Land Rover Discovery 2.5TD '94
      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
      EX: Fiat Regata 1.7D '84

      Коментар


        #18
        Scorpion_BV написа:
        Абе на Фори момчетата още навлизат в материала ама имат инструментите и компютъра за диагностика. Което хич не е малко за нашите коли. Примерно за центровката на петака или 1.6 16V-то ако нямаш инструмента става много красиво. А повечето майстори в Блг. ги нямат. И резултатите са трагични. А компютъра им си е много добре, ама те с тоя немски нищо не прихващат. Затова аз като ходя ги моля да ми го пуснат на Английски да си чета сам грешките. Иначе при тях съм сменял съединител, лагер-семерингата на скоростите, маншони на каретата и масло и филтри и за сега няма проблем. Само не знам това масло Meguin дето работят с него що за стока е. Много хора казват, че е много добро а Фори се кълне, че го взима от вносителя и нямало начин да е менте. Дано да е така. Мен ми се струва малко редичко като е топла колата макар, че е 10W40 и това си е май-нормално. Някой друг карал ли е с такова? Иначе за Благоевград ако е за основни ремонти има само един истински майстор. За текущи ремонти обаче е тегаво. А Коди сервиз преди години щяха да ме убият със старата ми Регата, бяха забравили да чукнат гайката на предната главина да се законтри и тя се разви на път за Банско по Предела по завоите. Та там вече не искам да доближа дори. Майстор Вальо в Покровник се правя добре и за сега аз нямам оплаквания от него, но там съм карал предимно Опели. С Фиат не го знам как е. Но не ги бърза нещата и ги изпипва и смятам, че няма да има проблем.
        От на Фори момчетата не става нищо, освен от Гошката, който също беше кръгла нула преди 2 години, като отвориха сервиза. Тогава се учеха на моя Фиат, че друг при тях не ходеше. Тия другите двама са отскоро там и какво направи единия от тях съм писал малко по-горе в темата. За 2 години на Мареа, Брава и Браво може да са се научили, ама от по-новите коли не разбират грам, а да не бягаме от факта, че продават нови коли, за които дават гаранция! Както казах Examiner-а е добър, но да се купи с всички налични модули към него, а не просто да ти отчита грешките, че това може да го прави и най-обикновен четец за 100 лв., каквито се продават по форумите от известно време. Инструменти имат само за двигател 1.6! За мойта Алфа ги чаках 2 седмици да вземат инструменти от София. Лично Гошката ми е казвал няколко пъти, че ще си ги купи да прави обслужване в неговия гараж, защото на Фори не му се дават пари за елементарни инструменти, каквито в сервиз, като неговия, трябва да има задължително!Да дойде Фори и да ми каже - абе и на мене ми е писално да се разправям с тия тука, просто няма какво да го коментирам повече ...В Благоевград сервизи няма! Сервизите са в София и конкретно Вантотрейд ... очарован съм от професионализма, с който си свършиха работата! Оставих им много пари, ама поне знам, че всичко е наред!П.С. След това, което си написал за Коди сервиз, ги отметнах и тях от списъка "Във вас ми е надеждата"

        Коментар


          #19
          Ти за тоя младичкия ли говориш един слаб от скоро е явно. Той и по мойта работи и ти са ме наплаши. Уж гледах на другия ден какво е правено ама не видях нищо притиснително. И маслото е сложено точно 3.8л. както си е по книшка. Ама за това аз съм си трениран още от Опела. Винаги си казвам колко масло да сложат и нито грам повече. Че в БМВ сервиз на Опел 1.4 дето събира 3.2л. му шибнаха 4.5л. масло!!! И като им казах да подпишат протокол, че поемат щетите от това, че има повече масло в колата те се разтърчаха и го източиха повечето. Абе малоумна работа. Та затова винаги си казвам. Иначе Фори наистина ги взима от София инструментите, ама имаи предвид, че тия от Фиат една стотинка не му дават. Всичко сам с негови средства е направил. За мен това е несериозно от страна на представителя на Фиат. Най-малкото важните инструменти и диагностични уреди щом ще им е официалне сервиз в Блг. трябва да му ги дадат. Ако треа да му зимат малко наем ама да го карат да ги купува на цени дето като ми ги е казвал да ти настръхне косата няма как да стане още от веднага. А иначе ако го сравняваме с другия Фиат сервиз в Благоевград, тоя поне е чисто и не мирише на мърша. :D И като ида и ако чакам за колата си сядам в някоя от новите колици и си представям колко хубав би бил живота зат волана на такава кола...П.С. Добре кажи къде да си обслужваме колите. Аз неам идея. С майсторите е мизерия... Ама елементарното обслужване къде да прави? Ти какво масло сипа на Алфата и къде го смени?
          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
          Land Rover Discovery 2.5TD '94
          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
          EX: Fiat Regata 1.7D '84

          Коментар


            #20
            Scorpion_BV написа:
            Ти за тоя младичкия ли говориш един слаб от скоро е явно. Той и по мойта работи и ти са ме наплаши. Уж гледах на другия ден какво е правено ама не видях нищо притиснително. И маслото е сложено точно 3.8л. както си е по книшка. Ама за това аз съм си трениран още от Опела. Винаги си казвам колко масло да сложат и нито грам повече. Че в БМВ сервиз на Опел 1.4 дето събира 3.2л. му шибнаха 4.5л. масло!!! И като им казах да подпишат протокол, че поемат щетите от това, че има повече масло в колата те се разтърчаха и го източиха повечето. Абе малоумна работа. Та затова винаги си казвам. Иначе Фори наистина ги взима от София инструментите, ама имаи предвид, че тия от Фиат една стотинка не му дават. Всичко сам с негови средства е направил. За мен това е несериозно от страна на представителя на Фиат. Най-малкото важните инструменти и диагностични уреди щом ще им е официалне сервиз в Блг. трябва да му ги дадат. Ако треа да му зимат малко наем ама да го карат да ги купува на цени дето като ми ги е казвал да ти настръхне косата няма как да стане още от веднага. А иначе ако го сравняваме с другия Фиат сервиз в Благоевград, тоя поне е чисто и не мирише на мърша. :D И като ида и ако чакам за колата си сядам в някоя от новите колици и си представям колко хубав би бил живота зат волана на такава кола...
            Не слабичкия, а другия по-пълния, не го знам как се казва.А в другия Фиат сервиз и на баща ми старата Жигула не бих откарал там

            Коментар


              #21
              А добре! Че тоя слабия рови по мойта кола. Ще погледна в Събота по обстойно. А за другото какво ще кажеш? Къде да ги караме за масла и т.н.?
              KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
              Land Rover Discovery 2.5TD '94
              EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
              EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
              EX: Fiat Regata 1.7D '84

              Коментар


                #22
                Scorpion_BV написа:
                А добре! Че тоя слабия рови по мойта кола. Ще погледна в Събота по обстойно. А за другото какво ще кажеш? Къде да ги караме за масла и т.н.?
                Ами Митко от VW сервиза е много внимателен. Има си гаражче в Струмско и поне са тези неща мисля, че няма да има проблем. Важното е, че работи внимателно и се грижи за колата ти. Възпитан човек е, не е простак, като повечето монтьори. Преди да продам Фиата ходех само при него. Ако те интересува мога да ти пратя телефона му на ЛС.А иначе Алфата при следващата смяна на филтри и масла мисля сам да си я обслужа. Покрай 156-ците, ако не друго малко по малко монтьор ставаш

                Коментар


                  #23
                  Аз мисля, че трябва да се съберем хората от Благоевград от тоя форум да обсъдим проблема защото е доста важен. И да изберем при кой да ходим и да ни е мирна главата. Че иначе е страшно... Предлагам да помислим за едно среща Събота или Неделя нейде на въздух!
                  KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                  Land Rover Discovery 2.5TD '94
                  EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                  EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                  EX: Fiat Regata 1.7D '84

                  Коментар


                    #24
                    Няма да е лошо! Аз от доста време го обмислям, но нямаше достатъчно потребители от Благоевград, то и сега не са много активните ...

                    Коментар


                      #25
                      Нищо все от някъде трябва да почнем. Аз имам вече опит в тия неща. От двама трима стигнахме до 20-30 и сега пак сме си двама трима
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #26
                        bay-petko написа:
                        качваха я на компютър в фият благоевград/ просто по време на "инцидента" се намирах там/ .чистят грешката, паля колата и пак светва лампата. мотора бил наред. компютъра на сервото също. само някакви си управляващи транзистори били изпушили. Незнам дали е така затова и търся второ мнение.лек ден
                        Здрасти bay-petko, тъй като съм патил от този проблем, ще кажа няколко думи.Изгориха ми контролера на електроусилвателя, пишман тенекеджии които заварявали без да изключат акумулатора.Както и да е.До 2006г, не се беше намерил човек в България който да може да го ремонтира, по простата причина, че това изделие е направено така, че да не може да се ремонтира.Корпуса на изделието служи и за радиатор на тези транзистори, а той пък така е запресован, че отваряне почти НЯМА... казвам почти, защото ние българите все-пак сме МАГЬОСНИЦИ. Само факта, че са ти казали, "само някакви си управляващи транзистори били изпушили" са ми ясни колко са в час.Тези транзистори (мощни полеви) са безбожно скъпи (като ОЕМ изделие,което почти обезмисля ремонта) се намират в самия контролер или както му казвате компютър.По-важното е защо са ДЕФЕКТИРАЛИ ? Това не е механична част, че да се износи и "сдаде багажа".Поставям въпроса, защото ако купиш нов контролер, който 2006г. струваше около 580 лв с доставката и причината съществува, ще береш ядове. Изясни първо това.Изделието се произвежда в Унгария, но аз не можах да го взема от там и го поръчах в T&N CAR - София.... НО, бях сигурен и убеден защо е сдало богу дух!Успех!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар

                        Working...
                        X