Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На нова гарнитура слага ли се силикон ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз слагам ,за сега не текат ,застраховка така да се кажеама се слага много тънко покритие,колкото да се боядиса
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #17
      Абе колеги, това силикона не е ли за прозорци и фуги? Аз до колкото съм чувал от правилните майстори - силикон се слага на гарнитур за да не текат, но това основно се прави заради козметика "Ето шефе, ремонтирахме, няма да тече"Помислете кое е по-важното - да не ви тече отвън или да е изрядно отвътре???
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        riiid написа:
        Не е грешка да сложиш силикон на нова гарнитура.Просто се подсигуряваш допълнително срещу течове...
        това е най-правилното и според мен.

        Коментар


          #19
          @jenshen73: Има специален силикон или така наречената течна гарнитура, която е маслоустойчива и издържа при 300+ градуса. Всички картери на нашите Фиатки са точно с такава течна гарнитура, която се продава в тубички като паста за зъби Аз си купих VIKTOR-REINZ за 12лв, една доказала се марка на пазара. Лепнах и картера и напълних гарнитурата на капака на клапаните и залепих. Никакви проблеми вече почти година.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #20
            аз доколкото съм чувал на много от новите коли от завода не се слагала гарнитура а само уплътняваща смес, но този силикон дето го продават тука каква работа върши не знам.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар

            Working...
            X