Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител - долна помпа Смяна. + Ръководство с картинки.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител - долна помпа Смяна. + Ръководство с картинки.

    Здравейте, Педала на съединителя отделя много долу, и понякога педала не се връща до горното си положение.Мислех че съединителя е за смяна(то още може да е за смяна), но в събота махнах акумолатора и видях че около скоростната кутия има нещо понамазано, което на допир приличаше на спирачна течност, а нямаше видими признаци за течове от помпата.Гледах умно известно време и стиснах маншончето на долната помпа на съединителя и от предната част изпръска доста голямо количество течност. Направо не можех да повярвам.Понапомпих пак съединителя но ефекта не се повтори.Не съм забелязал да губи спирачна течност.Сега мисля да сменя тази помпа, ако не се оправи , ще се сменя и съединителя.Някои ако е сменял долна помпа Браво, ще се радвам да сподели евентуални проблеми на които ще се натъкна.За сега ме притеснява това че вилката е много натегната и ако сваля старата помпа не знам дали ще мога да поставя старата. Мисля че трябва да се подпре вилката в натиснато състояние на педала и тогава да се сменя помпата. И още нещо, буталото на помпата как контактува във вилката -в някъква ямичка само ли влиза, или си има и някъкви допълнителни осички или щифтчета които да я държат. Не бях свалил стойката на акумулатора и не се виждаше добре.Благодаря на всички.
    Bravo JTD 105 '98

    #2
    Тези помпи много здрави ще излезнат, щом на никои не се е разваляла до сега.
    Bravo JTD 105 '98

    Коментар


      #3
      Колега, щом педала ти отделя долу, значи не е за смяна, друг е проблема дали не заяжда загубената помпа, че те май са 2 помпи. При смяната на помпата не е нужно нищо да си натиснал, и лостчето наистина си контактува в една ямичка, май няма никакви щифтове, щото пружината на съединителя винаги го натиска към помпата с доста голяма сила.А за да се движи тежко, освен проблеми в помпата , може да има и още 2 неща. Едното е да е клеясала вилката на скоростите, другото е да е стара спирачната течност, щото тя с времето си губи някой свойства....Пиши какво се е оказало де
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        Да ти кажа какво наблюдавах вчера.Като напомпих педала на съединителя няколко пъти и нещата взеха че се пооправиха - най-вероятно ще е временно.Педала в горната част няма вече такъв празен ход и се чуства по стабиленСъединителя отделя някъде около средата както си му е реда. Преди имах чуството че на 2 пръста от пода и почва да зацепва. Даже на няколко пъти се случваше все едно някои ме ритва като пусна съвсем леко съединителя - неравномерно отделяше.Спирачната течност в казанчето си е бистра. Не знам кога е сменяна.Phoenix :"При смяната на помпата не е нужно нищо да си натиснал, и лостчето наистина си контактува в една ямичка, май няма никакви щифтове, щото пружината на съединителя винаги го натиска към помпата с доста голяма сила." И на мен това ми беше мисълта. Какво ще ограничи вилката да не се върне прекалено много назад заради голямата сила на пружината(и да ми пречи да сложа новата помпа), като махна старата помпа. Има ли вътрешно ограничение на хода на тази вилка, или външно някъкво. Сега според мен си се подпира само на буталцето на помпата, но ако го няма него ...?Според мен трябва вътре да има някво ограничение, но малко подготовка не пречи.
        Прикачени файлове
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #5
          Аз обаче не разбрах на коя помпа казваш "долна"? Ако е тази непосредствено на съединителя аз съм сменял. Тя тече но не постоянно а само когато натиснеш съединителя и не е скъпа. Сменя се за 10-15 мин. но след като се постави трябва да се обезвъздуши системата , а за целта ти трябва още един човек - знаеш! :D
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
          Porsche 944 S2
          http://www.valmcrae.snimka.bg/
          http://vbox7.com/user:val_mcrae
          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

          Коментар


            #6
            Здравей колега.И при мен има подобен проблем колата ми е Stilo но и тя е с помпа и съединитела е много твърд и сякаш не зацепва на едно и също място както казваш потеглям все едно са ме ритнали.Питах в няколко сервиза и ми казаха ,че съединитела е за смяна,но той не приплъзва дори на 2-ра предавка като натисна газта до край колата върти гуми без да се форсира двигателя което е характерно за износеният съединител.Затова не съм правил нищо ,но с нетърпение ще чакам да пишеш какво си направил и какъв резултат има.
            FIAT Stilo 1.9 Jtd

            Коментар


              #7
              Долна помпа казвам на тази която е до скоростната кутия. На жигулата си беше много доло и за това и викам долна.Гледам на някои места я пишат - "Цилиндър съединител". То като се замисли човек си е така, спирачна помпа и спирачни цилиндърчета.До cekopПри мен педала не беше твърд, но трябваше да се натиска силно като стигне пода - сигурно е инстинктивно - може това да поражда усещане за твърдост. Зацепваше много долу и много не равномерно, по някога дори ми прихъркваха някои скорости ако не го натиснеш силно съединителя.Пробваи да понапомппиш няколко пъти с крак педала на съединителя да видиш какъв ще е резултата - при мен помогна.Днес я държах на полусъединител малко на едно нагорнище и педала пак не се върна сам докрай и си мисля, че само на едно положение пропуска.Не знам дали твоят съединител е за смяна, но си огледаи помпата(цилиндъра) за течове около нея, то маистора най хубаво ще му е да ти смени и коляновият вал. А проба с помпата не излиза толкова скъпо, и почти ни6то не губиш. Маистора ако ти свали съединителя и ще ти каже абе още има хляб в него, ама така и така сме го свалили даи да го сменим, а този си го пази за всеки случай. Не ми се вярва някои маистор да ти отвори кутията, да погледне диска - ако е добър, да ти каже нищо не дължиш и културно да си събере всичко както е било преди това. Да не се обидят майсторите сега.При тебе и помпата на педала може да изпуска.val_mcrae, я кажи като свалиш тази помпа кво става с вилката, кое я ограничава.В събота ако е хубаво времето ще я сменям и ще пиша кво и как е станало. Но при мен със сигурност си изпуска долната помпа (цилиндърчето) на съединителя. Другото не се знае колко е на ред.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #8
                Ръководство скартинки за смяна на долна помпа на съединител.

                Смених помпата и сега съединителя се държи по добре.Направих ръководство, ще се радвам ако на някой му бъде полезно.http://www.sendspace.com/file/8q7d6eАко не може да се отваря пишете да го кача някъде другаде.
                Bravo JTD 105 '98

                Коментар


                  #9
                  Направих темата важна, а документа е вече тук: http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...авления за добре свършената работа.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте!!!И аз ще се включа в темата. Имам фиат СТИЛО и съединителя е доста твърд и отделя ниско долу.Като карам в града и после левия крак не го чувствам,направо мъка.Незнам дали обаче е със жило или с помпа.Помагайте!!!Колко струва нов горе долу средна цена ама да не е некоя тояга и после пак да го сменям.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги днес и моята долна помпа протече .... но с малко помощ от темата ще си я сменя сам. Евала за PDF-a!!!!
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X