Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изключваща трета скорост на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изключваща трета скорост на Типо

    Здравейте!Изключва ми третата скорост в наклон при десен завой. Никога не изключва на права отсечка, без значение на наклона. Прегледах щангите и едната ми се видя хлабава. Затегнах я - въобще не включва ! Тампоните на мотора изглеждат здрави. Скоростта си влиза нормално, без хъркане и други шумове.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Пък ако това е нормално за Фиат ( както се изрази един продавач в морга ), май ще се лекуваме с нотариус...Поздрави на всички!
    Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A

    #2
    На мойто типо така изключваше трета при десен завой. Тогава всичките нечетни скорости не се добутваха хубаво напред и изключваха.Проблема беше в замърсен лостов механизъм. Виж тези:http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...=5&part=1&vc=1 иhttp://clubs.dir.bg/showthreaded.php...collapsed&sb=5Ако симптомите съвпадат - там hf hpe и Fidan са обяснили проблема съвсем точно.Мисля и тук имаше дискусия по въпроса, ама не можах да я намеря
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    Коментар


      #3
      Благодаря!

      Vesko,Благодаря ти много! Ще се заема веднага с механизма. И аз така си мислех - не може да е скоростна кутия, когато дефекта се появява само при строго определен случай ( десен завой )!Още веднъж благодаря и ще пиша дали проблема е решен.
      Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A

      Коментар


        #4
        Re: Благодаря!

        Ванката написа:
        Vesko,Благодаря ти много! Ще се заема веднага с механизма. И аз така си мислех - не може да е скоростна кутия, когато дефекта се появява само при строго определен случай ( десен завой )!Още веднъж благодаря и ще пиша дали проблема е решен.
        Аз съм с Темпра и на мен ми изключва трета ама като съм на ниски обороти или пък нещо не се включва като хората понякога. Тия от сервиза казаха че нямам много празен ход на лоста ама аз кат не разбирам, а лоста си има ход като е изключена от скорост. Де да знам кво да правя
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар


          #5
          Здравейте Иахме съштия проблем на Темпрата, третата скорост първо трудно се включва и след това сама се изключва. Сапруга ми първо напръска щангите с VB40 мисля че така се казваше, и след това започваш леко да превключваш. Вече половин година след тази процедура нямаме проблеми. Надявам се и при Вас да се получи.Успех

          Коментар


            #6
            Re: Благодаря!

            Fiat 127 написа:
            Ванката написа:
            Vesko,Благодаря ти много! Ще се заема веднага с механизма. И аз така си мислех - не може да е скоростна кутия, когато дефекта се появява само при строго определен случай ( десен завой )!Още веднъж благодаря и ще пиша дали проблема е решен.
            Аз съм с Темпра и на мен ми изключва трета ама като съм на ниски обороти или пък нещо не се включва като хората понякога. Тия от сервиза казаха че нямам много празен ход на лоста ама аз кат не разбирам, а лоста си има ход като е изключена от скорост. Де да знам кво да правя
            Сигурен ли си в това за празния ход? При описания проблем по-скоро може да се каже, че хода при включване на 1-ва, 3-та и 5-та е по-малък. Ако е така - хвани някой вътре да си играе със скоростите, а ти взимай спрея и пръскай смело. Иска се канал. Отдолу като гледаш - над кормилната рейка има една люлка (да я наречем) от която тръгват три лоста към скоростната кутия. Тази люлка се държи на един иглен лагер, който се замърсява и започва да й пречи да изпълнява целия си ход. Това се изразява в "недобутване" на нечетните скорости и съответно - лесното им излизане. Аз лично омазах и другите краища на въпросните три лоста - при скоростната кутия, там те май са свързани със шарнири, не съм сигурен. Решението при мен изкара една година. После - пак. Разглобяване и почистване сигурно би имало по-дълготраен ефект, ама...Успех.
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              Re: Благодаря!

              Vesko баш е така както казваш. Има доста по малък ход към 1-ва 3-та и 5-та имам и ВД40 в колата трябва ми само канал. Май имаше тука в квартала. Ще потърся. Благодаря за инфото. Дано имам скоро време че ми е доста натоварено а тва ме дразни много а и гаджето я е страх да кара така,а мене вечер ми се пие
              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
              Совалката средно на LPG
              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

              Коментар


                #8
                Искам да успокоя тези, които имат същия проблем, че се оправя! При мен вече е решен. В сервиз разглобиха и почистиха всичко, за което се говори по-горе и вече проблем няма.
                Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A

                Коментар

                Working...
                X