Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво

    здравейте !! От скоро съм притежател на едно фиатче 2.0 ГХТ и имам доста неясното относно него.почти го обичам де ,при положение ,че съм имал само немски коли .... може и да ви е смешно но до преди 1 седмица изобщо не съм се заглеждал интересувал или нещо подобно от тази марка -докато не видях нея (ще кача и снимки обещавам).та първо да питам и ако някой ми отговори предварително благодаря.1. какъв е стандартният размер на гумите .и разстоянието на дупките на джантите ,както и какви гуми е най удачно да си взема за зимата .(джантите са мо 16-ки)2.имам лек теч на масло но не мога да разбера от къде ,както и не знам в кой сервиз да отида да ми го погледнат .3.маслото ми е селения рейсинг,с което карам -дали е най доброто за този двигател и дали е удачно да продължавам да карам с него .4.какви свещи е най добре да взема за бравото .5.къде се намира въздушният филтър и как се сменя,също и колко струва де .6.ако има нещо съществено на което да трябва да обърна внимание ще се радвам да споделите !!
    фиатче Браво 2.0

    #2
    Re: Браво

    1. 14 цола2. отиди във Ванто Трейд - те са най-добрите (няма да чуеш нищо добро нито за Ауто Италия нито за Александър Ауто)3. за маслото не съм много компетентен но аз карам с Castrol Magnetic нещо си... маслото е бая скъпо но е много добро особено за градско каране.5. въздушния филтър се намира като отвориш капака(виж на снимката) - не е скъп въобще.6. смени ангренажния ремък на всяка цена. обърни внимание дали като караш колата на мокро време ти се запотяват стъклата и ако се запотяват отиди да ти видят филтъра на климатика, виж дали климатика ти работи добре(ако има климатик), провери цялата електроника - всичко7. ЧЕСТИТО! и безаварийно шофиранеП.П. аз имам Брава 1.4 SX на 82000 км и нямам никакви ядове с нея. проверил съм й всичко и съм и сменил ремъка и всички филтри и сега очаквам доста дълго време без ремонти... ))
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        благодаря ...и аз се бях ориентирал към ванто трейд ,но от опит със старите коли си мислех,че майсторите там си имам и сервизи към които си работя и цените са доста по различни от при офицялните вносители и т.н. на колата е сменено абсолютно всичко , просто съм решил възд.филтър да го сменям по често ,защото и я карам на гас.А за стъклата наистина се потят което ме изненада ,но като пусна климатика ги издухва ,пробвах да върти зъдуха от колата и само с вентилатора или въздух от вън но ефекта не е същият .Иначе като цяло колата е страхотна ,взех я най вече заради състоянието и вървенето и ,но почвам да си променям мнението за италианските коли .а забравих да питам ,на електрониката според мене нищо и няма ,пали и върви добре ,всички показатели са екстра или да я проверя чисто профилактично ??
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          малко пояснения от мен...стандартния размер на гумите е 195/55 R15, та ако не те радват твойте 16ки може да ги спазариме!а филтъра е вдясно, като отвориш капака, не вляво както е показано горе!относно маслото аз съм със селения 20к и вече 4-5х.км. не ми се е налагало да доливам!п.п. честито и от мен
          "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

          Коментар


            #6
            toko написа:
            малко пояснения от мен...стандартния размер на гумите е 195/55 R15, та ако не те радват твойте 16ки може да ги спазариме!а филтъра е вдясно, като отвориш капака, не вляво както е показано горе!относно маслото аз съм със селения 20к и вече 4-5х.км. не ми се е налагало да доливам!п.п. честито и от мен
            благодаря.не не даже много ме радват ,но идва зима а 16-ки зимни на пазара почти няма май ,не че много съм търсил де .а старите ми зимни вече не стават ,а 15-ките не стават за бравото ,та ако не намеря изгодно джанти и гуми за зимата 15,ще търся само гуми 16 . но то това да е проблема .а за маслото е бистричко но тече леко а нищо не се вижда ,просто искам всичко да е ок по колата .
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #8
                tomazo написа:
                да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .
                Това ми звучи като влюбване.’Franky, I think that this is a beginning of a beautiful friendship’ - както се казва в един черно-бял филм.Аз през 1990г. за пръв път като видях на живо Типо си казах - искам такава. Е чак 2001 но имам...сори колеги за ама не се сдържах.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Yavor написа:
                  tomazo написа:
                  да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .
                  Това ми звучи като влюбване.’Franky, I think that this is a beginning of a beautiful friendship’ - както се казва в един черно-бял филм.Аз през 1990г. за пръв път като видях на живо Типо си казах - искам такава. Е чак 2001 но имам...сори колеги за ама не се сдържах.
                  няма проблем и аз почти се чувствам като червен котарак вече .
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #10
                    tomazo написа:
                    да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .
                    Томазо, брат това ще да е било любов. Момчето ни е свършено, утре ке го жениме :о)Честито пич, отбивай се тук за да научиш за италианките разни неща.Колкото до джантите, тука две мнения няма, в тия колковози като станат, дупки, бабуни, мам си джейс, само стомана. Оправянето по някоя дребна пара за всяка. Алуминиевите ми ги изправят за по 15 едната ли беше ....Честито!
                    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                    Коментар


                      #11
                      радостта малко ми е притъпена. Днес бях във вантотрейд и за да не отварям нова тема ,да пълня форума с мойта кола и проблеми ,ще питам тука .Трябва да ми се смени един семеринг от който капе масълце ,долу на скоростите на някакъв вал .обаче семеринга е 15 лв.айде като сменя и другия общо 30 ,но искат 400 лв. за работа ,защото се свалял двигателя ,скоростите,съединителя и не знам си какво още .аз по тая логика по добре и съединител да взема да сменя .до колко км.изкарват съединителите на тия коли .мойта смея да твърдя е на 140 000 реални но... А И НАЙ ВАЖНОТО НЕщО ,МНОГО СА ТИЯ ПАРИ ЗА ТОВА ДРЕБНО НЕщО поне според мене ,някой да се е сблъсквал с подобен проблем ??????
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        съединителите карат по 80 000 км май...незнам но аз като ходих към Ванто Трейд за смяна на ангренажен ремък и по пътя започна да не включва на скорост... едвам едвам... оказа се че лагера бил направил някаква мизерия и добре че ме хвана на пътя към Ванто Трейд(още 2 светофара ако имаше и май и пътна помощ щеше да се намесва)...)) - оказа се че така ставало от прекалено стоене на натиснат съединител(явно предишния собственик така е правел), аз бях на 86 000км и точно ми беше за смяна и съединителя... но на мен ми излезе към 650 лв. ремък, ролка, комплект съединител и работата за тях... комплекта съединител беше 240лв.
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #13
                          Така е брат - вътрешният семеринг е много кофти случай - стотинки, а работата по него много. Но това е при всички автомобили, не само при италианските. Но не се притеснявай - процедурата е рутинна и може да се извърши от всеки що-годе кадърен механик с макара за измъкване на скоросната кутия. И вече нещата са до пазарлък. Може да намериш спокойно някой такъв и да ти го смени за 100-150 лева. И всичко покрай него - съединител, лагер и т.н. Успех с новата колица и дано никога не погледнеш вече немска :D То по-скоро те ще ти гледат задния номер

                          Коментар


                            #14
                            Stilo написа:
                            Така е брат - вътрешният семеринг е много кофти случай - стотинки, а работата по него много. Но това е при всички автомобили, не само при италианските. Но не се притеснявай - процедурата е рутинна и може да се извърши от всеки що-годе кадърен механик с макара за измъкване на скоросната кутия. И вече нещата са до пазарлък. Може да намериш спокойно някой такъв и да ти го смени за 100-150 лева. И всичко покрай него - съединител, лагер и т.н. Успех с новата колица и дано никога не погледнеш вече немска :D То по-скоро те ще ти гледат задния номер
                            добре казано ,но всяка кола според мен си има своя чар определено .само се чудя дали да сменям съединител ,дали може да се разбере дали е за смяна ,само още не знам към кой майстор да се обърна .Благодаря на всичко за съдействието надявам се занапред и аз да съм полезен на някой .
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар


                              #15
                              добре казано ,но всяка кола според мен си има своя чар определено . само се чудя дали да сменям съединител ,дали може да се разбере дали е за смяна ,само още не знам към кой майстор да се обърна . Благодаря на всичко за съдействието надявам се занапред и аз да съм полезен на някой
                              Честито и от мен! Работата за смяна на този семеринг наистина е трудоемка и е сьвсем оправдано даже и да има още известен ресурс на сьединителя, той да бьде сменен и то комплект! Операциите се застьпват и така с един и сьщи труд се решават и двата проблема! Останалото е избор на сервиз, но за това колегите от София имат думата.

                              Коментар

                              Working...
                              X