здравейте !! От скоро съм притежател на едно фиатче 2.0 ГХТ и имам доста неясното относно него.почти го обичам де ,при положение ,че съм имал само немски коли .... може и да ви е смешно но до преди 1 седмица изобщо не съм се заглеждал интересувал или нещо подобно от тази марка -докато не видях нея (ще кача и снимки обещавам).та първо да питам и ако някой ми отговори предварително благодаря.1. какъв е стандартният размер на гумите .и разстоянието на дупките на джантите ,както и какви гуми е най удачно да си взема за зимата .(джантите са мо 16-ки)2.имам лек теч на масло но не мога да разбера от къде ,както и не знам в кой сервиз да отида да ми го погледнат .3.маслото ми е селения рейсинг,с което карам -дали е най доброто за този двигател и дали е удачно да продължавам да карам с него .4.какви свещи е най добре да взема за бравото .5.къде се намира въздушният филтър и как се сменя,също и колко струва де .6.ако има нещо съществено на което да трябва да обърна внимание ще се радвам да споделите !!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво
Collapse
X
-
Re: Браво
1. 14 цола2. отиди във Ванто Трейд - те са най-добрите (няма да чуеш нищо добро нито за Ауто Италия нито за Александър Ауто)3. за маслото не съм много компетентен но аз карам с Castrol Magnetic нещо си... маслото е бая скъпо но е много добро особено за градско каране.5. въздушния филтър се намира като отвориш капака(виж на снимката) - не е скъп въобще.6. смени ангренажния ремък на всяка цена. обърни внимание дали като караш колата на мокро време ти се запотяват стъклата и ако се запотяват отиди да ти видят филтъра на климатика, виж дали климатика ти работи добре(ако има климатик), провери цялата електроника - всичко7. ЧЕСТИТО! и безаварийно шофиранеП.П. аз имам Брава 1.4 SX на 82000 км и нямам никакви ядове с нея. проверил съм й всичко и съм и сменил ремъка и всички филтри и сега очаквам доста дълго време без ремонти... ))FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
-
благодаря ...и аз се бях ориентирал към ванто трейд ,но от опит със старите коли си мислех,че майсторите там си имам и сервизи към които си работя и цените са доста по различни от при офицялните вносители и т.н. на колата е сменено абсолютно всичко , просто съм решил възд.филтър да го сменям по често ,защото и я карам на гас.А за стъклата наистина се потят което ме изненада ,но като пусна климатика ги издухва ,пробвах да върти зъдуха от колата и само с вентилатора или въздух от вън но ефекта не е същият .Иначе като цяло колата е страхотна ,взех я най вече заради състоянието и вървенето и ,но почвам да си променям мнението за италианските коли .а забравих да питам ,на електрониката според мене нищо и няма ,пали и върви добре ,всички показатели са екстра или да я проверя чисто профилактично ??фиатче Браво 2.0
Коментар
-
малко пояснения от мен...стандартния размер на гумите е 195/55 R15, та ако не те радват твойте 16ки може да ги спазариме!а филтъра е вдясно, като отвориш капака, не вляво както е показано горе!относно маслото аз съм със селения 20к и вече 4-5х.км. не ми се е налагало да доливам!п.п. честито и от мен"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
toko написа:малко пояснения от мен...стандартния размер на гумите е 195/55 R15, та ако не те радват твойте 16ки може да ги спазариме!а филтъра е вдясно, като отвориш капака, не вляво както е показано горе!относно маслото аз съм със селения 20к и вече 4-5х.км. не ми се е налагало да доливам!п.п. честито и от менфиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:tomazo написа:да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:да карал съм затова си и правя сметката от рано .просто предишните ми покупки на коли са били някак си осмислени или някой познат или приятел е имал такава ,а в момента имам една кола за която не знам нищо ,само факта че ми харесва много .Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
радостта малко ми е притъпена. Днес бях във вантотрейд и за да не отварям нова тема ,да пълня форума с мойта кола и проблеми ,ще питам тука .Трябва да ми се смени един семеринг от който капе масълце ,долу на скоростите на някакъв вал .обаче семеринга е 15 лв.айде като сменя и другия общо 30 ,но искат 400 лв. за работа ,защото се свалял двигателя ,скоростите,съединителя и не знам си какво още .аз по тая логика по добре и съединител да взема да сменя .до колко км.изкарват съединителите на тия коли .мойта смея да твърдя е на 140 000 реални но... А И НАЙ ВАЖНОТО НЕщО ,МНОГО СА ТИЯ ПАРИ ЗА ТОВА ДРЕБНО НЕщО поне според мене ,някой да се е сблъсквал с подобен проблем ??????фиатче Браво 2.0
Коментар
-
съединителите карат по 80 000 км май...незнам но аз като ходих към Ванто Трейд за смяна на ангренажен ремък и по пътя започна да не включва на скорост... едвам едвам... оказа се че лагера бил направил някаква мизерия и добре че ме хвана на пътя към Ванто Трейд(още 2 светофара ако имаше и май и пътна помощ щеше да се намесва)...)) - оказа се че така ставало от прекалено стоене на натиснат съединител(явно предишния собственик така е правел), аз бях на 86 000км и точно ми беше за смяна и съединителя... но на мен ми излезе към 650 лв. ремък, ролка, комплект съединител и работата за тях... комплекта съединител беше 240лв.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Така е брат - вътрешният семеринг е много кофти случай - стотинки, а работата по него много. Но това е при всички автомобили, не само при италианските. Но не се притеснявай - процедурата е рутинна и може да се извърши от всеки що-годе кадърен механик с макара за измъкване на скоросната кутия. И вече нещата са до пазарлък. Може да намериш спокойно някой такъв и да ти го смени за 100-150 лева. И всичко покрай него - съединител, лагер и т.н. Успех с новата колица и дано никога не погледнеш вече немска :D То по-скоро те ще ти гледат задния номер
Коментар
-
Stilo написа:Така е брат - вътрешният семеринг е много кофти случай - стотинки, а работата по него много. Но това е при всички автомобили, не само при италианските. Но не се притеснявай - процедурата е рутинна и може да се извърши от всеки що-годе кадърен механик с макара за измъкване на скоросната кутия. И вече нещата са до пазарлък. Може да намериш спокойно някой такъв и да ти го смени за 100-150 лева. И всичко покрай него - съединител, лагер и т.н. Успех с новата колица и дано никога не погледнеш вече немска :D То по-скоро те ще ти гледат задния номерфиатче Браво 2.0
Коментар
-
добре казано ,но всяка кола според мен си има своя чар определено . само се чудя дали да сменям съединител ,дали може да се разбере дали е за смяна ,само още не знам към кой майстор да се обърна . Благодаря на всичко за съдействието надявам се занапред и аз да съм полезен на някой
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар