Имам проблем при паленето но призагрял двигател!Проблема е че при завъртането на ключа ... се 1 нямам ток в акумолатора и нищо не варти! на 2-3 път си пали идеално ???? Какво може да е
Може да са няколко неща:1.Хлабави клеми към акумулатора или хлабаво захващане на кабелите към клемите.2.Разхлабени кабели към стартера,тънките кабелчета.3.Не добър контакт в така нареченият паяк,който е в контактният ключ или разхлабена(нагоряла)клема отзад на контактният ключ,където са наредени всички кабели минаващи през него.
Ако не се чува дори чукването от изхвърлянето на бендикса,а от това което си написал оставам с такова впечатление,послушай ме и провери това което съм ти препоръчал.Ако обаче бендикса си "чуква" а стартера не завърта,тогава вече нещата стават други и колегите писали над мен имат право,но може и да е друго нещо.По въпроса ти за датчик,мисля че напразно се притесняваш.
На диагностика няма как да ти я хванат лош контакт в споменатите кабели,освен ако не ги проверят визуално самите техници.А това че го прави когато си иска,точно така се получава,някога прави добър контакт друг път не и накрая съвсем отказва.
Дори и да изхвърля бендикса пак може да е от батерията. На Марин Дринов и аз са бях предал, бендикса изхвърля има ток на таблото работи ел пакета...викам стартер... Хоп пътна помощ после два метра бутане и готово... Бях забравил няколко часа радиото....
Колега и според мен проблема е във втулките щом го прави само при загрял мотор.
Чак сега забелязах че пише при загрял двигател Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 ,в този случай,колегите вярно казват за втулките,изобщо проблема ти е в стартера,най-вероятно.
Коментар