Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле на задна чистачка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле на задна чистачка

    Някой може ли да ми помогне да го намеря това реле ? защото май е изгоряло...не е от моторчето на 100 % съм сигурен става въпрос за пунто !
    Punto 1.4 turbo i.e.

    #2
    Импулсното реле на задната чистачка е част от целия механизъм, наричан "моторче"

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Импулсното реле на задната чистачка е част от целия механизъм, наричан "моторче"
      ами дайте идея тогава откъде може да е проблема ?смних моторчето и задната не иска да работи и не иска ...
      Punto 1.4 turbo i.e.

      Коментар


        #4
        провери ли дали стига нужното захранване до моторчето? и аз имам проблем със задната чистачка на бравата но при мен не стига вода до отзад... помпата бачка няма течове почистих дупчиците и т.н. но уви вода не стига
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          kiselo - клапанче 99 %, ако помпата работи и няма откачени маркучи. намира се някъде отпред - тръгваш по маркуча и все някога ще го стигнеш. На коя кола? Предполагам на бравата?untyped - да, трябва да провериш дали изобщо да отзад стига някакъв ток. Като свалиш моторчето и го вържеш направо на акумулатора, работи ли ?

          Коментар


            #6
            ами не съм много сигурен но мисля че не стига и затова си мислех, че има някакво реле и там е прекъснат сега къде следва да е проблема?
            Punto 1.4 turbo i.e.

            Коментар


              #7
              А при мен пък се появи друго. Чистачката работи нон-стоп, не се изключва изобщо... Тук вече вина трябва да има това реле или нещо друго подобно... Къде да търся?
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #8
                Nikcho написа:
                Чистачката работи нон-стоп...
                И аз съм така, колега ако намериш решение драсни едно л.с.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Релето е еднотипно - трябва да му се подава импулс за да върти. Импулсът идва от конзолата на волана. Мерене с мултицет обаче ще покаже най-точно.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Релето е еднотипно - трябва да му се подава импулс за да върти. Импулсът идва от конзолата на волана. Мерене с мултицет обаче ще покаже най-точно.
                    Демек разглабям кората на кормилото и си проверявам дясното лостче ли - какви сигнали дава и къде ги дава Нали така?
                    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                    Коментар

                    Working...
                    X