Здравейте колеги от италянската мафиа, мисля да се присъединявам и към вашия форум, ако ме приемете разбира сеАз вече карам и фиат купе 2000 16V, досега карах алфа 75 турбо вече съм с 2 коли,както и да е тук ме води един въпрос струва ми се че това фиатче вози много твърдо та, ако някой знае колкоструват амортесиьорите ще му бъда много благодарен.не мога да кача снимки защото са ми по 12 пиксела, като направя нови тогава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Закупих си Фиат купе
Collapse
X
-
Честито колега. За возене твърдо аз мога да кажа, че според мен вози меко сравнение с рено еспаса, дето карам постоянно дори много стегнато и комфортно. А за цена ето ти сайта от където можеш да си поръчаш всякакви части с гарантирано качество http://www.axm-auto.com/Обичам си работата.
Коментар
-
освен че се лущеха бяха и кафявилесна процедуравзимаш водна шкурка 2000, старателно търкане, четка за бормашината от бриколаш за пластмаса и никел и след това с каквато и да е паста без абразив много финна. След пастата нямаше много голяма разлика просто станаха по гладки.Тази процедура е хубаво да се направи и отвътре, но не го препоръчвам на никой, защото са залепени много здраво
Коментар
-
toniturbo написа:освен че се лущеха бяха и кафявилесна процедуравзимаш водна шкурка 2000,старателно търкане,четка за бормашината от бриколаш за пластмаса и никел и след това с каквато и да е паста без абразив много финна.След пастата нямаше много голяма разлика просто станаха по глатки.Тази процедура е хубаво да се направи и от вътре но не го препорачвам на никой защото са залепени много здравоAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
val_mcrae написа:toniturbo написа:освен че се лущеха бяха и кафявилесна процедуравзимаш водна шкурка 2000,старателно търкане,четка за бормашината от бриколаш за пластмаса и никел и след това с каквато и да е паста без абразив много финна.След пастата нямаше много голяма разлика просто станаха по глатки.Тази процедура е хубаво да се направи и от вътре но не го препорачвам на никой защото са залепени много здравоBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
не съм съгласен, след като минеш с полир пастата всичко ще си бъде наред, теоритично може да се получат нещо като лупи в някои области, но практично според мен е невъзможно... супер е колицата, спойлерчето много я отваря, а като гледам е и от Швейцария, със здраве да си я търкаляш и да й се радвашA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
blagun написа:val_mcrae написа:toniturbo написа:освен че се лущеха бяха и кафявилесна процедуравзимаш водна шкурка 2000,старателно търкане,четка за бормашината от бриколаш за пластмаса и никел и след това с каквато и да е паста без абразив много финна.След пастата нямаше много голяма разлика просто станаха по глатки.Тази процедура е хубаво да се направи и от вътре но не го препорачвам на никой защото са залепени много здравоAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар