Преди около година имах същия проблем, тогава се оказа бензиновата помпа. Смених я в сервиз на Бош и изкара точно 6 месеца. Вторият път си я смених сам, но оттогава минаха 6 месеца и пак се почна... Възможно ли е да е нещо друго, освен бензиновата помпа или просто всяка година трябва олеквам с 500лв?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпрата не ще да пали...,пак!
Collapse
X
-
Re: Темпрата не ще да пали...,пак!
ve написа:Преди около година имах същия проблем, тогава се оказа бензиновата помпа. Смених я в сервиз на Бош и изкара точно 6 месеца. Вторият път си я смених сам, но оттогава минаха 6 месеца и пак се почна... Възможно ли е да е нещо друго, освен бензиновата помпа или просто всяка година трябва олеквам с 500лв?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Сменяш ли и горивния филтър?
Сменяш ли редовно горивния филтър, примерно на 10 000 км, това е важно ако зареждаш от всякакви бензиностанции?И защо 500 лв, примерно втора употреба струва 50-100 лв и ще те кара поне година!Освен това ти колко километри минаваш за 1 година? Мисля си дали не е запушен някой от горивопроводите ти, те са поне 3, може лесно да го провериш това, вече разбрах че си спец!Успех, дано му намериш цаката и пиши най-накрая!!!
Коментар
-
ve написа:stef, препоръчай ми някой свестен сервиз в Пловдив, за да я закарам да я видят. Благодаря предварително!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
провери и маркучлетата на самата помпа, много често са цепнати и бензина си тече вътре в самия резервоар. освен това помпите бош, които продават в благоевград са с цени от около 200 лв. и 1г. гаранция и представителството е в пловдив. сменяхме на колега със сааб. след 7-8 месеца изгасна и ние като много стриктни свалихме помпата и я отнесохме директно за рекламация. от магазина ни дадоха нова, а старата замина за пловдив за диагностика. след 3 дни ни звънят от магазина, че на помпата и няма нищо, потвърдено с протокол от бош за 24 часови изпитания и да бъдем така добри да върнем тяхната и да си вземем нашата. а ние междувременно при слагането на новата бяхме забелязали скъсаните маркучи, но помпата вече беше заминала за пловдив. та мисля, че тези хора си разбират от работата. за нас тогава остана само неудобстнвото, че не сме чули звука на работещата помпа.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
Здравейте, колеги! Благодаря Ви за отзивчивостта! Понеже ми задавате много въпроси, ще отговоря поименно на всеки, за да се уточнят нещата. Мitko - Да, имам газова, италианска, монтирана в Италия. Годината на производство на оригиналната бензинова помпа съвпадаше с годината на производство на колата, т.е. беше работила съвместно с газовата уредба 10 (!) години; bili - Сменям горивния, масления и въздушния филтър при всяка смяна на маслото, т.е. на 10000 км. Зареждам газ и бензин само на Лукойл (защото ми е подръка ). На година изминавам около 15000км. stef - За понятието "свестен сервиз". Първият път смених помпата в сервиза на Бош срещу Механотехникума в Пловдив.Хората бяха много любезни и действаха много бързо, НО не ми дадоха гаранция, защото съм имал газова уредба. А пък ако съм нямал - гаранцията щяла да бъде 6 месеца. Че то и да ми бяха дали гаранция, тя се скапа веднага СЛЕД като изтекоха 6-те месеца!Та това е засега. Благодаря за съветите, ще проверя нещата, които ми подсказахте и ще Ви информирам :DНе взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш
Коментар
-
Газ и бензинова помпа
От това, което прочетох по горе ще споделя:1.Когато се кара на газ е важно дали бензиновата помпа се изключва или работи по време на каране на газ! Ако работи през цялото време, абсолютно задължително е в резерваора да имаш поне 15 литра бензин, защото нашите нивопоказатели, в долната си част не са много точни и е възможно помпата на моменти да остава суха, вследствие на това да прегрява от време на време!!!2.Ако не е така, повтарям мнението си по-горе, че е възможно да имаш запушени горивопроводи(може би не главният)Според мен това са двете основни причини за изгаряне:1.работа без гориво2.запушен горивопровод!ПП.Има и още нещо, не е лошо да измериш напрежението на клемите над самата помпа по време на работата и! Може да имаш голям пад(от лош контакт или имобилайзер, примерно), ако е по-ниско от 12 волта не е добре(при 13 при акумулатора), може това да е причината за честото изгаряне!!!
Коментар
-
ve написа:А, и още нещо!Не знам кой ми е бъркал в данните, но държа да подчертая че НЕ съм от Пловдив, въпреки че съм живял там и си го харесвамTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар