Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпрата не ще да пали...,пак!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпрата не ще да пали...,пак!

    Преди около година имах същия проблем, тогава се оказа бензиновата помпа. Смених я в сервиз на Бош и изкара точно 6 месеца. Вторият път си я смених сам, но оттогава минаха 6 месеца и пак се почна... Възможно ли е да е нещо друго, освен бензиновата помпа или просто всяка година трябва олеквам с 500лв?
    Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

    #2
    Re: Темпрата не ще да пали...,пак!

    ve написа:
    Преди около година имах същия проблем, тогава се оказа бензиновата помпа. Смених я в сервиз на Бош и изкара точно 6 месеца. Вторият път си я смених сам, но оттогава минаха 6 месеца и пак се почна... Възможно ли е да е нещо друго, освен бензиновата помпа или просто всяка година трябва олеквам с 500лв?
    ако си я сменил с чешки бош карат точно по толкова мах.година потърси пиербург или марели а иначе естествено че може и от друго да е
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      то много неща може да са,виж искра ли няма бензин или и двете?

      Коментар


        #4
        stef, препоръчай ми някой свестен сервиз в Пловдив, за да я закарам да я видят. Благодаря предварително!
        Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

        Коментар


          #5
          Сменяш ли и горивния филтър?

          Сменяш ли редовно горивния филтър, примерно на 10 000 км, това е важно ако зареждаш от всякакви бензиностанции?И защо 500 лв, примерно втора употреба струва 50-100 лв и ще те кара поне година!Освен това ти колко километри минаваш за 1 година? Мисля си дали не е запушен някой от горивопроводите ти, те са поне 3, може лесно да го провериш това, вече разбрах че си спец!Успех, дано му намериш цаката и пиши най-накрая!!!

          Коментар


            #6
            ve написа:
            stef, препоръчай ми някой свестен сервиз в Пловдив, за да я закарам да я видят. Благодаря предварително!
            свестен сервиз тези две думи са несъвместими една с друга аз си правя колата при един познат или в сервиз формула но не смея да препоръчам и да похваля който и да е майстор щото всички са издънки но все пак от формула за сега съм най доволен
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              провери и маркучлетата на самата помпа, много често са цепнати и бензина си тече вътре в самия резервоар. освен това помпите бош, които продават в благоевград са с цени от около 200 лв. и 1г. гаранция и представителството е в пловдив. сменяхме на колега със сааб. след 7-8 месеца изгасна и ние като много стриктни свалихме помпата и я отнесохме директно за рекламация. от магазина ни дадоха нова, а старата замина за пловдив за диагностика. след 3 дни ни звънят от магазина, че на помпата и няма нищо, потвърдено с протокол от бош за 24 часови изпитания и да бъдем така добри да върнем тяхната и да си вземем нашата. а ние междувременно при слагането на новата бяхме забелязали скъсаните маркучи, но помпата вече беше заминала за пловдив. та мисля, че тези хора си разбират от работата. за нас тогава остана само неудобстнвото, че не сме чули звука на работещата помпа.
              TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

              Коментар


                #8
                Здравейте, колеги! Благодаря Ви за отзивчивостта! Понеже ми задавате много въпроси, ще отговоря поименно на всеки, за да се уточнят нещата. Мitko - Да, имам газова, италианска, монтирана в Италия. Годината на производство на оригиналната бензинова помпа съвпадаше с годината на производство на колата, т.е. беше работила съвместно с газовата уредба 10 (!) години; bili - Сменям горивния, масления и въздушния филтър при всяка смяна на маслото, т.е. на 10000 км. Зареждам газ и бензин само на Лукойл (защото ми е подръка ). На година изминавам около 15000км. stef - За понятието "свестен сервиз". Първият път смених помпата в сервиза на Бош срещу Механотехникума в Пловдив.Хората бяха много любезни и действаха много бързо, НО не ми дадоха гаранция, защото съм имал газова уредба. А пък ако съм нямал - гаранцията щяла да бъде 6 месеца. Че то и да ми бяха дали гаранция, тя се скапа веднага СЛЕД като изтекоха 6-те месеца!Та това е засега. Благодаря за съветите, ще проверя нещата, които ми подсказахте и ще Ви информирам :D
                Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

                Коментар


                  #9
                  колега виж и моят въпрос ако ти е възможно и може би сам ще си отговориш защото първо от искрата и горивото се започва

                  Коментар


                    #10
                    Газ и бензинова помпа

                    От това, което прочетох по горе ще споделя:1.Когато се кара на газ е важно дали бензиновата помпа се изключва или работи по време на каране на газ! Ако работи през цялото време, абсолютно задължително е в резерваора да имаш поне 15 литра бензин, защото нашите нивопоказатели, в долната си част не са много точни и е възможно помпата на моменти да остава суха, вследствие на това да прегрява от време на време!!!2.Ако не е така, повтарям мнението си по-горе, че е възможно да имаш запушени горивопроводи(може би не главният)Според мен това са двете основни причини за изгаряне:1.работа без гориво2.запушен горивопровод!ПП.Има и още нещо, не е лошо да измериш напрежението на клемите над самата помпа по време на работата и! Може да имаш голям пад(от лош контакт или имобилайзер, примерно), ако е по-ниско от 12 волта не е добре(при 13 при акумулатора), може това да е причината за честото изгаряне!!!

                    Коментар


                      #11
                      bili се оказа прав - НИСКО напрежение!!!Да чукна на дърво, сега пали! :D
                      Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

                      Коментар


                        #12
                        А, и още нещо!Не знам кой ми е бъркал в данните, но държа да подчертая че НЕ съм от Пловдив, въпреки че съм живял там и си го харесвам
                        Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

                        Коментар


                          #13
                          ve написа:
                          А, и още нещо!Не знам кой ми е бъркал в данните, но държа да подчертая че НЕ съм от Пловдив, въпреки че съм живял там и си го харесвам
                          ами кажи от къде си за да знаем къде да те пратим на сервиз дано скоро да не ти се налага де :D
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Ами аз си го бях написал - от България :D
                            Не взимай живота насериозно - жив от него няма да излезеш

                            Коментар

                            Working...
                            X